סקירה על מטבע הקריפטו טרה (Terra LUNA) ואיך לקנות בקלות

המטבע הדיגיטלי טרה (LUNA) היא רשת פיננסית מבוזרת ופרוטוקול בלוקצ'יין אשר מכניס כמה מושגים ותיאוריות ייחודיים לשוק. סקירה על מטבע הקריפטו טרה (Terra LUNA) ואיך לקנות בקלות:


מטבע הקריפטו טרה (LUNA) היא רשת פיננסית מבוזרת ופרוטוקול בלוקצ'יין אשר מכניס מספר מושגים ותיאוריות ייחודיים לשוק המטבעות הדיגיטליים. הרשת הטוקן של טרה היא מקורית , עובדת על פרוטוקול stablecoin , מערכת אורקל וחוזים חכמים כדי להעניק למשתמשי המטבע כסף לתכנות באינטרנט. 

הפלטפורמה מעניקה מספר אפשרויות stablecoin המספקות התיישבות מיידית. לשם ביצוע משימה זו, טרה נמצאת על אלגוריתם של יציבות מחירים המשנה באופן פעיל את ההיצע הכספי של המטבע כדי לשמור על ערכו של הטוקן המבוזר. באופן זה, מטבע טרה יכול להעניק למשתמשים עמלות זולות יותר ויציבות גדולה יותר, חילופי מטבעות ונכסים פיננסיים בעלי יכולת תגובה מהירה יותר.

קשור: סקירה על מטבע הקריפטו טטר (Tether (Usdt ואיך לקנות בקלות

אילו בעיות מטבע טרה (Terra LUNA) פותר?

מטבע טרה שואף להקל בהמון נושאים כיום בפני הגופים השולטים בעולם stablecoins . קודם לכן, הרשת רוצה להפחית את כוח הריכוזיות בשוק הבנקים. בניגוד לתחרות, הפרוטוקול של מטבע טרה פועל על פני מספר בלוקצ'יין. כמו כן, הרשת מבקשת להוציא מגבלות טכניות על הנכסים הללו באמצעות התשתית הפיננסית הגלויה שלה.

בנוסף, המטבע הדיגיטלי טרה משתמש בתשתית הניתנת בקלות לתכנות כדי להעניק לשוק מטבעות הקריפטו יציבות ותכונות ייחודיים נוספים. כדי לבצע משימה זו, הרשת מסתמכת על מנגנון אספקה ​​כספי אלסטי. הרשת מתאימה באופן אוטומטי את היצע המטבעות היציבות שלה כדי להבטיח שערכיהם יישארו צמודים לנכסי הבסיס שלהם.

היתרונות של מטבע הקריפטו טרה (LUNA)

מטבע טרה (Terra LUNA) מעניקה לא מעט יתרונות לשוק הקריפטו. אופיו המבוזר והמהובטח מאוד הופך אותו לאידיאלי מאוד לצמיחת הכלכלה הדיגיטלית בעולם. רשת טרה מציעה תשלומים אשר ניתנים לתכנות, לוגיסטיקה ותשתית אשר נועדה לפשט את הפיתוח של מערכות Dapp ו- Stablecoin. 

הטוקן של טרה עובד בכל יכולת פעולת חילופין. הרשת נועדה לפעול בכמה רשתות בו זמנית, המחוברות באמצעות מערכת IBC. נכון לעכשיו, טרה נמצאת על רשת את'ריום וברשת סולנה. המפתחים של המטבע הדיגיטלי הודיעו כי הם מתכננים להגדיל את הפרוטוקול שלהם כך שיכלול בלוקצ'יין עם ביצועים טובים יותר בעתיד הקרוב. 

לטרה שיטה ממוקדת לפיתוח. הרשת מאפשרת למתכנתים לבנות חוזים חכמים בעצמם ב- Rust, Go או AssemblyScript. בנוסף לכך, באפשרותכם להוסיף פונקציות נוספות ל- Dapp שלכם באמצעות השימוש באורקלים של הרשת. אורקלס הם חיישנים מחוץ לרשת בעלי יכולת להעביר נתונים אל הבלוקצ'יין וממנו. אורקלס הם קריטיים לרשתות בלוקצ'יין רבות, במיוחד כאשר משתמשים בהן למטרות של עלויות מחירים.

סקירה על מטבע הקריפטו טרה (Terra LUNA) ואיך לקנות בקלות

הדירוג והשווי של המטבע הדיגיטלי טרה (Terra LUNA)

מטבע הקריפטו טרה נכון לכתיבת מאמר זה נמצא בדירוג הבינלאומי של אתר מדד מטבעות הקריפטו (מרקט קאפ) במקום ה28. מחיר המטבע הדיגיטלי הזה עומד נכון לעכשיו על סכום של 16.64 דולר למטבע עם שווי שוק :  2,457,158,050,534 דולר . לפי הערכות מומחי בענף המבוזר, מטבע (Luna) יעבור עד סוף 2021 את 17 דולר וב 2022 יעבור את 18.5 דולר למטבע.

איך לקנות את מטבע הקריפטו טרה Luna בכמה צעדים?

הערה חשובה: אנו לא יועצי השקעות ואנו לא ממליצים להשקיע ההשקעה כרוכה בסיכון רב. כל הנאמר כאן זו דעתנו האישית אין לראות זאת כהמלצה.

קשור: סקירה על מטבע הקריפטו BNB ואיך לקנות בקלות

רוצים לקנות את מטבע הקריפטו טרה בכמה צעדים? בואו נתחיל, מטבע הדיגיטלי אחד הפלטפורמות המרשימות בשוק טרה קיים לרכישה בכל פלטפורמות המסחר הפופולריות בעולם מטבעות הקריפטו. אחת הדרכים הקלות והמועדפות על רוב הסוחרים והמשקיעים בקריפטו ואחת הדרכים המהירות עם העמלות הנמוכות ביותר לקניית מטבע טרה היא דרך מערכת המסחר וההשקעות דיגיטליים מבוזרים בינאנס להרשמה ל Binance . 

בינאנס היא הבורסה המובילה בעולם המטבעות הדיגיטליים מבחינת שווי מבחינת השוק וגודל המסחר שלה ביחס לשווקים בענף הקריפטו. ניתן להשקיע בקלות דרך פלטפורמת המסחר בינאנס בעשרות מטבעות קריפטו מובילים בשוק המבוזר.

קודם לכן' היכנסו והירשמו לחשבון מסחר בבינאנס Binance. זהו תהליך פשוט ומהיר אשר מבקש מכם קודם להעלות כמה מסמכים אישיים כמו: תעודת הזהות שלכם, מגורים, מיקוד, ותמונת סלפי שלכם, אך אל דאגה זהו הליך מהיר. בנוסף, יהיה עליכם גם להוסיף חשבון כרטיס אשראי בינלאומי כזה שאתם רוכשים איתו באיביי ואליאקספרס כדי שתוכלו לקנות צמדי מטבעות. לאחר סיום התהליך המהיר, רכישת מטבע טרה תארך רק מספר שניות בלבד. (ראה תמונה).

קניית מטבע טרה Terra LUNA
קניית מטבע טרה terra luna

כדי לקנות מטבעות דיגיטליים של טרה, קודם רצוי להוסיף כספים בחשבון למערכת בינאנס שפתחתם ומיד לאחר מכן, עליכם לקנות קודם מטבע bnb או usdt.

 לאחר שסיימתם את שלב הוספת הכספים למערכת המסחר של בינאנס, עכשיו, בחרו את צמד המטבעו הקריפטו של טרה אשר תואם את מטבעות הקריפטו הדיגיטליים שקניתם קודם לכן ואת הסכום המדויק שאתם רוצים להמיר למטבע טרה.

זהו יש לכם מטבע טרה (terra Luna) בהצלחה.

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Scroll to Top