בורסת הקריפטו בינאנס החליטה להסיר את טרה לונה ו- UST

 בינאנס החליטה לאחרונה כי היא תתקדם עם ההחלטה על מחיקת המטבעות הקריפטו של טרה.

אחת מבורסות הקריפטו הגדולות בעולם, בינאנס, החליטה לאחרונה כי היא תתקדם עם ההחלטה על מחיקת המטבעות הקריפטו המקומיים של טרה, LUNA, ואת המטבע היציב – UST stablecoin. בהודעה נכתב:

בינאנס תסיר ותפסיק את המסחר, תסגור פוזיציות משתמשים, תבצע הסדר אוטומטי ותבטל את כל ההזמנות הממתינות בצמדי המסחר הבאים ב-2022-05-13 00:40 (UTC).

בינאנס הזכירה את כל השוליים הצולבים, כמו גם את צמדי המסחר בשוליים המבודדים עבור LUNA, כמו גם את הסטייבלקוין של UST. חוץ מזה, זה גם הפסיקה לסחור עבור זוגות ספוט של LUNA ו UST.

קריסת המערכת האקולוגית של טרה בשבוע האחרון אילצה שחקנים ומשקיעים רבים למכור את המטבע. המטבע חדל להיות מעשרת המטבעות הקריפטו המובילים, לונה של טרה הפכה לאבק, ונסחרת כעת ב-0.000006.

בעוד ה-UST stablecoin ממשיך לאבד את היציבות שלו מול הדולר, הוא ממשיך לייצר יותר ויותר מטבעות LUNA לפי אלגוריתם המערכת האקולוגית של טרה (Terra). מעל 15 מיליארד מטבעות לונה (LUNA) נוספו לשוק ב -24 השעות האחרונות. זה גורם לקריסת מחירים נוספת עבור מטבעות LUNA. המערכת האקולוגית של טרה עצרה שוב את הבלוקצ'יין. בעדכון האחרון נכתב:

הבלוקצ'יין של טרה נעצר רשמית בבלוק 7607789. מאמתי טרה עצרו את הרשת כדי לחשוב על תוכנית לשקם אותה. עדכונים נוספים צפויים.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא