עמלות הגז של אתריום ירדו לרמות הנמוכות ביותר מאז אוגוסט 2021

עוד עולה מהנתונים כי מחיר הגז הממוצע באתריום ירד במהירות מתחילת השנה, וצלל מ-218 Gwei ב-10 בינואר ל-40.82 ביום רביעי.

דמי הגז בעסקאות הבלוקצ'יין של אתריום ירדו לרמות הנמוכות ביותר מאז אוגוסט. אבל, הם עדיין לא זולים.

על פי נתונים שמקורם במדדי מטבעות הקריפטו ומשותפים על ידי פלטפורמת CryptoRank, העלות הממוצעת הנעה של שבעה ימים של עסקאות אתריום נכון ליום רביעי הסתכמה ב-11.14 דולר, מה שמציב את אתריום בחזרה בין הרמות שנרשמו באמצע השנה שעברה לפני שזינקה באופן דרמטי ל-55 דולר בסוף 2021.

בזמן הכתיבה, נראה שיש עומס מינימלי ברשת. נתוני אתרסקן (Etherscan) מעריכים את עלות דמי הגז סביב 30 Gwei ($1.53) עבור אישור מהיר איטי 32 Gwei ($1.64) עבור אישור במהירות גבוהה.

עוד עולה מנתוני Ycharts כי מחיר הגז הממוצע של אתריום (ETH) ירד במהירות מתחילת השנה, וצלל כל הדרך מ-218 Gwei ב-10 בינואר ל-40.82 Gwei, נכון ליום רביעי.

על רקע הצמיחה המשגשגת של ענף ה- (NFT) של אתריום ומגזרי מימון מבוזר דיפיי (DeFi) בשנת 2021, הרשת ספגה אש על דמי הגז היקרים באופן שערורייתי.

קשור: הסבר מלא: יצירת הכנסה פסיבית דרך דיפיי (DeFi)

עומס נמוך יותר ואגרות נמוכות יותר נפגשים בקורלציה עם הירידה בספקולציות או עמלות ה- NFTs ו- דיפיי (DeFi) בתחילת השנה בהשוואה לסוף 2021.

במונחים של 30 הימים האחרונים, נתוני DappRadar מראים כי תשעה מתוך 10 השווקים המובילים באתריום ראו ירידה בנפח המסחר, כאשר LooksRare ו- OpenSea משילות שניהם 78.27% ו -34.75%, בהתאמה. הפסדים בולטים אחרים כוללים את SuperRare ו-Rarible עם 73.29% ו-80.65% כל אחד.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא