משרד האוצר האמריקאי מאשר: כורי קריפטו פטורים מדיווח למס הכנסה

חדשות טובות במגזר הקריפטו: משרד האוצר האמריקאי אישר כי כורי קריפטו ומפעילי ארנקים פטורים מכללי הדיווח למס הכנסה, ומכינים תקנות מתאימות.

תעשיית מטבעות הקריפטו בארצות הברית עומדת להשיג ניצחון משפטי גדול כאשר משרד האוצר של ארצות הברית מתכנן לחסוך לכורי קריפטו ו"גורמים נלווים " אחרים מכללי דיווח מס.

במכתב לקבוצת סנאטורים ביום שישי, משרד האוצר האמריקאי ציין כי בכוונתו לפטור כורי קריפטו, סוחרים ומשתתפים אחרים בשוק מכללים שיחייבו ברוקרים קריפטוגרפיים לשתף נתונים על העסקאות של לקוחותיהם עם שירות מס הכנסה.

"מעריך את משרד האוצר המאשר כי כורי קריפטו, סוחרים ואלה שמוכרים חומרה ותוכנה לארנקים אינם כפופים להתחייבויות דיווח מס", אמר הסנטור רוב פורטמן, שהודיע על החדשות בטוויטר.

במכתב אמר עוזר שר האוצר לענייני חקיקה, ג'ונתן דוידסון, כי עמדת המחלקה היא כי "גורמים נלווים שאינם יכולים לקבל גישה למידע המועיל למס הכנסה אינם מיועדים להיתפס על ידי דרישות הדיווח למתווכים".

דוידסון גם הדגיש כי מאמתי קריפטו "אינם צפויים לדעת אם עסקה היא חלק ממכירה", בעוד גופים המעורבים בהצעת שירותים הקשורים לארנקני קריפטו של חומרה או תוכנה "אינם מבצעים פעילויות מתווכות".

קשור: הלבנה הון באמצעות תמונות דיגיטליות? תפנית חדשה בדיון הרגולטורי סביב NFTs

האוצר ישקול גם "עד כמה יש להתייחס לגורמים אחרים בשוק הנכסים הדיגיטליים, כגון בורסות ריכוזיות ואלה המתוארות לעתים קרובות כבורסות מבוזרות ובורסות עמית לעמית, כמתווכים", מציין המכתב.

בלומברג דיווח כי האוצר מתכנן לפרסם תקנות מוצעות שיכללו את עמדתו בנוגע להגדרת הברוקר.

כפי שדווח בעבר, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן חתם על הצעת חוק התשתיות בסך טריליון דולר באמצע נובמבר 2021, המחייב את משתתפי שוק הקריפטו לדווח למס הכנסה על כל עסקאות הנכסים הדיגיטליים בשווי של יותר מ-10,000 דולר.

כמה סנטורים, כולל פט טומי, רון ויידן וסינתיה לומיס, הפצירו לאחר מכן באוצר להבהיר את הגדרת המתווך בחוק התשתיות בדצמבר, ותכננו להציע חקיקה קשורה. גם קבוצה של דמוקרטים בבית הנבחרים תמך ביוזמה דומה בנובמבר.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא