לאחר שנה של צמיחה מהירה, Gate.io חצו את רף ה-10 מיליון המשתמשים הרשומים

החברה נבחרה לבורסה הטובה ביותר בעולם על ידי מגזין פורבס העולמי.

Gate.io, בורסת מטבעות קריפטוגרפיים מובילה, הודיעה כי סך המשתמשים הרשומים שלה חצו את רף ה-10 מיליון. זוהי בשורה מעולה, זאת לאחר שב – 2021 החברה נבחרה כבורסה הטובה ביותר בעולם על ידי פורבס. שתי הסיבות העיקריות לכך Gate.io משכה כל כך הרבה משתמשים הן היסטוריית האבטחה שלה וכמות המוצרים העצומה שהיא מציעה.

תשע שנים של פעולות בטוחות

בתשע השנים האחרונות, Gate.io הקדישה זמן ומאמץ משמעותיים לאבטחת הסייבר שלה. בראש ובראשונה, Gate.io היא אחת מ-15 בורסות הקריפטו היחידות בעולם כולו עם ציון אמון של 10 ב-CoinGecko. בנוסף, הבורסה קיבלה גם אישור אבטחת סייבר מהאקן, מראה כי הבורסה השקיעה מספיק זמן ומשאבים באבטחת כספי הסוחרים. ארמנינו, אחת מחברות הייעוץ העצמאיות והייעוץ העסקי הגדולות ביותר, העניקה גם היא Gate.io 100% בטיחות נכסים.

סחר במגוון רחב של נכסי קריפטו

Gate.io יש את אחת ההצעות המתוחכמות והמגוונות ביותר בשוק. כפי שהדברים נראים, הבורסה רשמה נכון לעכשיו 1,232 מטבעות ו-2,395 זוגות וניהלה מחזור מסחר יומי של 8.7 מיליארד דולר. קרנות המסחר בעותק של Gate.io עלו על 1.7 מיליארד דולר, בעוד שוק המטבעות הלא ניתנים להחלפה (NFT) שלהם – NFT Magic Box – הטביע גם יותר מ-300,000 NFTs ושותפה עם "מועדון היאכטות משועמם" Ape ואלן אייברסון. כפי שניתן לראות, Gate.io בנתה מערכת אקולוגית מקיפה עם מוצרים שונים כדי לשרת כל סוג של משתמש קריפטו.

ציפייה ל-2022

עם מערכת אקולוגית הולכת וגדלה של NFT ומערכת אקולוגית מתפתחת של מימון מבוזר דיפיי (DeFi) ב- HipoDeFi, Gate.io הכינה את עצמה לשנת 2022 מעוררת יראת כבוד. יחד עם זאת, Gate.io השיקה גם את זרוע ההון סיכון שלה בשם Gate Ventures שהשקיעה לאחרונה בבנק סבע, עם השקעות רבות נוספות המתוכננות בשנת 2022.

קשור: בורסת הקריפטו Gate.io משיקה תוכנית VIP חדשה ללקוחות גדולים ומוסדיים

אודות Gate.io

Gate.io מאפשרת לחובבני בלוקצ'יין לסחור ולאחסן נכסים ביותר מ-1,200 מטבעות קריפטוגרפיים מובילים עבור יותר מ-10 מיליון משתמשים מיותר מ-190 מדינות. הבורסה מציעה ספוט, שולי רווח, חוזים עתידיים ומסחר בחוזים בנוסף למוצרי דיפיי (DeFi) באמצעות HipoDeFi, שירותי משמורת באמצעות Wallet.io, השקעות באמצעות Gate Labs ופלטפורמת GateChain הייעודית שלה. החברה מציעה גם חבילה משולבת לחלוטין של מוצרים כגון פלטפורמת ההנפקה הראשונית שלה לסטארט-אפים, שוק NFT Magic Box, הלוואות קריפטו ועוד.

למידע נוסף על Gate.io, בקרו באתר.

אנו לא יועצים פיננסים! יש לעשות מחקר עצמאי קודם לכן, מסחר במניות ובקריפטו כרוך בסיכון רב.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא