בורסת הקריפטו Gate.io משיקה תוכנית VIP חדשה ללקוחות גדולים ומוסדיים

Gate.io, אחת מבורסות הקריפטו הגדולות בעולם, משיקה מספר תכניות שיתופיות וחברויות חדשות עבור לקוחותיה המוסדיים באמצעות חטיבת השירותים המוסדיים שלה.

Gate.io, אחת מבורסות הקריפטו הגדולות בעולם, משיקה מספר תוכניות שיתופיות וחברות חדשות עבור לקוחותיה המוסדיים באמצעות חטיבת השירותים המוסדיים שלה, ומוסיפה נזילות של 10 מיליון דולר ללקוחות באמצעות הנפקות חדשות.

"ראינו צמיחה אדירה במהלך 2021 ונמשיך לבנות על המומנטום הזה כדי להבטיח ללקוחותינו המשך פלטפורמת מסחר מקיפה ושירות מלא. אנחנו מתחילים את 2022 על ידי התמקדות בהרחבת תוכניות יצרני השוק היועדיים שלנו (DMM) עבור לקוחות מוסדיים", אמרה מארי, סמנכ"לית שיווק ב- Gate.io.

תכניות בלעדיות למתווכים ויוצרי שוק

Gate.io השיקה לאחרונה קמפיין קידום מכירות חדש ומסיבי לתוכנית הברוקרים שלה. עם נזילות של 10 מיליון דולר לתמיכה בברוקרים בפלטפורמה, Gate.io הזמינה לשימוש לקוחות מוסדיים כשירים בפלטפורמה. התפקיד העיקרי של הברוקרים יהיה לצרף סוחרי VIP לסחור בפלטפורמה של Gate.io ולקצור תגמולים. ברוקרים יקבלו:

  • בונוס של עד $10,000 לאדם עבור הזמנת סוחרי רמת VIP 11+.
  • עד 50% תגמול עבור הזמנת סוחרים מתחת לרמת VIP 11.

נכון לעכשיו, תוכנית הברוקר של Gate.io תומכת בשלושה סוגים של ברוקרים כולל מפנים, API וברוקרים להחלפה. כל סוג של ברוקר ירוויח תגמולים ובונוסים על סמך השימוש שלהם בפלטפורמה והחברה הרחיבה את ההיצע על מנת למשוך עושי שוק ייעודיים (DMM) מרחבי העולם.

הן הברוקר והן תוכניות DMM הן מוקדים מרכזיים עבור Gate.io כאשר החברה מתמקדת בהגדלת הנזילות בבורסה שלה תוך המשך התרחבותה. בשל שותפויות עם חברות מובילות במרחב, Gate.io תומך בכמה ממטבעות הקריפטו המובילים בעולם עם מינוף גמיש של עד פי 100, תדירות של 900r/s למיקום הזמנות, 5000r/s לביטולי הזמנות ותמיכה ביותר מ-300 חיבורים באמצעות WebSocket.

שירותי VIP והטבות בלעדיות

Gate.io השיקה לאחרונה קמפיין חדש למשתמשי ה-VIP שלה, שבו משתמשים יכולים ליהנות מהטבות כגון דמי מסחר מופחתים, שדרוגי דרגות VIP ועוד , התהליך הוא למשך חודש באמצעות תוכנית ההפניות שלה. באמצעות שירות ה-VIP של Gate.io, משתמשים מקבלים הטבות כגון דמי מסחר נמוכים יותר, מפגשים בלעדיים של 1 על 1 עם צוות Gate.io וגישה למוצרים ושירותים בלעדיים.

יתר על כן, Gate.io השיקה לאחרונה תחרות מסחר ב- API באופן בלעדי עבור משתמשים מוסדיים עם מאגר פרסים בסך 300,000 דולר, הצעות NFTs בלעדיים, גישה ל- AMAs עם צוות Gate.io וכן שדרוגים במסחר VIP שלהם. החברה ממשיכה להתמקד בהרחבת ההיצע המוסדי שלה, ומבטיחה לחברות לספק פלטפורמת מסחר מהשורה הראשונה.

קשור: מייסד ומנכ"ל FTX קורא ליצור מסגרת רגולטורית אחת מאוחדת בקריפטו

על GIS

Gate.io שירותים מוסדיים הוא אחד משירותי הליבה של החברה, המכסה לקוחות VIP מרחבי העולם החל מחברות קרנות גידור, חברות מסחר מקצועיות, עושי שוק ועוד רבים. שותפים מבוססים היטב על הפלטפורמה כוללים את ניביו, טאואר מחקר ובנקסה.

בורסת הקריפטו Gate.io

Gate.io מאפשרת לחובבני בלוקצ'יין לסחור ולאחסן נכסים ביותר מ-1,200 מטבעות הקריפטו המובילים עבור יותר מ-9 מיליון משתמשים ביותר מ-190 מדינות. הבורסה מציעה ספוט, שולי רווח, חוזים עתידיים ומסחר בחוזים בנוסף למוצרי DeFi באמצעות Hipo DeFi, שירותי משמורת באמצעות Wallet.io, השקעות באמצעות Gate Labs ופלטפורמת GateChain הייעודית שלה. החברה מציעה גם חבילת מוצרים משולבת לחלוטין כגון פלטפורמת ה-IEO שלה לסטארט-אפ, שוק NFT Magic Box, הלוואות קריפטו ועוד.

אנו לא יועצים פיננסים! מסחר בקריפטו ובמניות כרוך בסיכון רב, יש לעשות מחקר עצמאי או לפנות לאיש פיננסי מומחה.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא