המיליארדר ביל מילר השקיע 50% מההון שלו במטבע ביטקוין

המשקיע ביל מילר מהמר בגדול על מטבע הקריפטו ביטקוין, ומקצה 50% מההון הנקי שלו ל-BTC.

המשקיע ביל מילר הוא בהחלט "שורי" על ביטקוין (BTC) למרות שמטבע הקריפטו נגע בשפל של -40,000 דולר בתחילת ינואר 2022.

מילר כבר לא רואה את עצמו ממשיך "למשקיף על ביטקוין" אלא להפוך לשור ביטקוין אמיתי, כפי שסיפר בראיון ל-WealthTrack ביום שישי האחרון.

המשקיע המיליארדר מחזיק כעת ב-50% מההון הנקי שלו בביטקוין ובהשקעות נלוות בחברות תעשייה גדולות כמו מיקרוסטרטג'י של מייקל סיילור וחברת הכרייה BTC Stronghold Digital Mining. מילר, אחד ממשקיעי אמזון הראשונים, לדבריו, מחזיק בכמעט 100% משאר תיק ההשקעות שלו באמזון.

מילר קנה את מטבע הביטקוין הראשון שלו ב-2014, כש-BTC נסחר סביב 200 דולר ואז רכש כשהגיע ל-500 דולר. המשקיע לא קנה אותו במשך שנים עד ש-BTC צנחה ל-30,000 דולר לאחר שהגיעה לכ-66,000 דולר באפריל 2021, לדבריו.

"הפעם התחלתי לקנות אותו שוב ב-30,000 דולר, ירידה מ-66,000 דולר וההיגיון היה שיש הרבה יותר אנשים שמשתמשים בו, מגיע הרבה יותר כסף מעולם ההון סיכון", אמר מילר, והוסיף שהוא קנה "סכום הוגן בטווח של 30,000 דולר".

המיליארדר ביל מילר השקיע 50% מההון שלו במטבע ביטקוין
תמונה – טוויטר – Bill Miller

המשקיע המיליארדר ציין כי הוא רואה בביטקוין "פוליסת ביטוח מפני אסון פיננסי" וכן ככלי השקעה רב עוצמה שהצליח להתעלות על הזהב. הוא גם הצביע על המחסור של ביטקוין, כלומר ניתן ליצור רק 21 מיליון מטבעות ביטקוין.

מילר המליץ למשקיעים פרטיים לשים לפחות 1% מהנכסים שלהם בביטקוין, וציין:

"אני חושב שהמשקיע הממוצע צריך לשאול את עצמו או את עצמה מה יש לך בתיק שיש לו רקורד כזה, הנכס הדיגיטלי מספק שירות ביטוח נגד קטסטרופה פיננסית שאף אחד אחר לא יכול לספק; ויכול לעלות בערכו פי עשר פעמים או חמישים פעמים."

קשור: שליש מהאמריקאים יקנו ביטקוין עד סוף 2022

מילר חוגג כעת 40 שנה לעסקי ההשקעות, ומכהן כיום כמנהל השקעות ראשי בחברת Miller Value Partners, חברה שייסד ב-1999 כשעבד בענקית ההשקעות לג מייסון. המשקיע האגדי ידוע כמי שניצח את S&P 500 במשך 15 שנים רצופות אצל לג מייסון, שם על פי דיווחים ניהל כ – 70 מיליארד דולר.

קרן הניהול של מילר, Legg Mason Capital Management Value Trust, איבדה שני שלישים מערכה עקב משבר פיננסי עד סוף 2008.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא