דיווח: ענקית המסחר Mitsui משיקה מטבע סטייבלקוין חדש המוצמד לזהב

לפי דיווחים, המטבע הדיגיטלי החדש של מיצוי (Mitsui) יונפק כבר בפברואר ויהיה זמין למשקיעים קמעונאיים באמצעות בורסות קריפטו.

לפי דיווחים, בית המסחר היפני מיצוי מתכנן להנפיק מטבע קריפטוגרפי המוצמד לזהב, כך דיווחה סוכנות הידיעות המקומית ניקיי אסיה ביום שישי.

על פי דיווחים, המטבע הדיגיטלי החדש של מיצוי (Mitsui) יונפק כבר בפברואר ויהיה זמין למשקיעים קמעונאיים באמצעות בורסות קריפטו.

הסטייבלקוין היה מקושר (מגובה) במחיר הזהב במחיר הנקובי של הין על ידי חברת מיצוי (Mitsui) אשר נמצאת בלונדון, עם מטבע ZPG אחד שווה ערך לגרם אחד של זהב ומובטח על ידי Sumitomo Mitsui בנקאות.

לפי הדיווח, הסטייבלקוין הזהב החדשה יוצע בתחילה באמצעות בורסת הקריפטו הקניינית של מיצוי ולאחר מכן יהיה זמין בבורסות אחרות. בית המסחר השיק פלטפורמת מסחר קריפטוגרפית עם שבעת הבנקים היפנים, ורשם את הבורסה בלשכת האוצר המקומית של Kanto באישור הסוכנות לשירותים פיננסיים (FSA) של יפן.

המטבע הדיגיטלי החדש המבוסס על זהב נועד לאפשר אפשרויות חדשות למתן את הסיכון הפיננסי ולגידור מפני האינפלציה. מלבד הצעת הזדמנויות השקעה חדשות, Mitsui גם על פי דיווחים מתכננת לאפשר ZPG לשמש לתשלומים באמצעות טלפונים חכמים בחנויות וסופרמרקטים, כמו גם עבור תשלומי חיוב בקריפטו.

קשור: הסבר מלא: מה זה מטבע הקריפטו – סטייבלקוין (Stablecoin)

מיצוי אינה החברה היפנית היחידה המתמקדת בפיתוח נכס קריפטו יציב. בנובמבר 2021, קונסורציום של 74 חברות כולל מיצובישי , UFJ, Mizuho פיננסים וסומיטומו מיצוי פיננסים הודיע על משפט של DCJPY, מטבע דיגיטלי מבוסס פיקדון בנקאי מבוסס ין.

לדברי ניקיי, מיצוי מקווה להנפיק את המטבע היציב ZPG המתמקד בקמעונאות היפנית לפני חברת DCJPY.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא