משפחת טראמפ מאיימת בנקיטת צעדים משפטיים נגד TrumpCoin

בנו של הנשיא לשעבר, אריק טראמפ, העלה ציוץ מאיים נגד טראמפ-קוין על השימוש בשם משפחתו, אם כי חשבון הטוויטר של המטבע לא נראה מוטרד.

מטבע קריפטוגרפי נמוך בשם TrumpCoin (TRUMP) משך את זעמה של שושלת טראמפ שש שנים לאחר שנכנס לשוק.

ב-25 בינואר, בנו השני של דונלד טראמפ, אריק, איים בנקיטת צעדים משפטיים נגד המטבע הקריפטוגרפי בשם טראמפ בגין שימוש לכאורה בשם משפחתו במרמה.

חדשות קריפטו – טוויטר

טראמפ הוא מטבע קריפטו שהושק ברבעון הראשון של 2016 עם תחילת עונת הקמפיין לבחירת הנשיא ה-45 של ארצות הברית. הוא טוען שהוא "מטבע קריפטוגרפי שנוצר על ידי פטריוטים ברחבי העולם".

צוות טראמפקוין ככל הנראה צפה התדיינות משפטית בשלב מסוים ממשפחת טראמפ. כ-24 שעות לאחר האיום של אריק, חשבון הטוויטר TrumpCoin כתב בחזרה על ידי כתב ויתור באתר האינטרנט שלו שהכיר בכך שטראמפקוין אינו קשור בשום אופן למשפחת טראמפ או לאף אחד מנכסיה הקשורים אליו.

חדשות קריפטו – טוויטר

המטבע נסחר כעת ב-0.26 דולר עם נפח מסחר של 24 שעות של 13,313 דולר לפי נתוני CoinGecko.

משפחת טראמפ אינה זרה לתעשיית הקריפטו. מלניה טראמפ מכרה לאחרונה במכירה פומבית כובע שחבשה כשהייתה הגברת הראשונה. התשלום בוצע במטבע הקריפטו סולנה (SOL). היא גם בירכה את ביטקוין (BTC) ביום הולדתו ה-13 בתחילת השנה.

דונלד טראמפ, לעומת זאת, אינו מחזיק במטבעות קריפטוגרפיים בהערכות גבוהה כמו אשתו. באוקטובר האחרון, הוא אמר כי מטבע קריפטוגרפי מהווה איום על ההגמוניה הדולרית של ארה"ב בעולם. הוא גם אמר כי הוא מקווה שמטבעות דיגיטליים כמו היואן הדיגיטלי של סין לא ייצרו תחרות בלתי פתירה על הדולר.

קשור: FTX בורסת הקריפטו האמריקאית מגיעה להערכת שווי של 8 מיליארד דולר

המטבע מצטרף לרשימה קצרה אך הולכת וגדלה של חובבי קריפטו שספגו אש על זכויות מתן שמות ומיתוג.

כמו: כמו מטבע בהשראת מחבר "שר הטבעות" אשר נפטר J.R.R. על טוקן – JRR Token, נכס הקריפטו השתמש בשם המחבר ונתבע. ב-23 בנובמבר בשנה שעברה, טוקן הקריפטו נאלץ לסגור ולמחוק כל תוכן שהפר את הקניין הרוחני המוגן בזכויות יוצרים של האחוזה.

מסעדת המזון המהיר הפופולרית Jack in the Box תבעה גם את FTX על הפרת זכויות יוצרים. הרשת טענה שהקמע של "איש הירח" של FTX העתיק את הקמע "ג'ק" שלה. התיק הוסדר מחוץ לבית המשפט ב-21 בינואר.

מטבע ריפל נתבעו בבית המשפט האוסטרלי באוגוסט האחרון על העתקת שמו של שירות תשלומים ארצי שהיה קיים בשם PayID.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא