מלניה טראמפ היא הסלבריטאית האחרונה שנחשוב שתעלה פוסטים הקשורים למטבעות קריפטו במדיה החברתית.
זמן קצר לאחר שהשיקה בחודש שעבר פרויקט הטוקן ה -(NFT) משלה, הגברת הראשונה לשעבר של ארצות הברית מלניה טראמפ העלתה ציוץ על הביטקוין (BTC) בטוויטר.
ביום שני, מלניה איחלה לביטקוין יום הולדת שמח. מטבע הקריפטו הגדול בעולם ציין את יום השנה ה -13 שלו.
It is widely reported that Bitcoin's market cap exceeds USD$1 Trillion. Today marks the 13th anniversary of the Bitcoin Genesis Block. Happy Anniversary, #SatoshiNakamoto #MelaniaNFT pic.twitter.com/aZqNJFcZmd
— MELANIA TRUMP (@MELANIATRUMP) January 3, 2022
הגברת הראשונה לשעבר אמרה: "דווח בהרחבה כי שווי השוק של ביטקוין עולה על טריליון דולר".
נכון לכתיבת שורות אלה, שווי השוק של מטבעות הביטקוין BTC הוא קצת מעט מעל 880 מיליארד דולר, לפי נתונים של CoinGecko. הפעם האחרונה שווי השוק שלה עמד על יותר מטריליון דולר הייתה בתחילת דצמבר בשנה שעברה.
הפוסט צבר יותר מ-30,000 לייקים ויותר מ-8,000 ציוצים מחדש בזמן הכתיבה.
אנשים רבים בקהילת המטבעות הקריפטו, כולל מייסד שותף של Morgan Creek Digital אנתוני פומפליאנו, הציעו לאחר מכן שגברת טראמפ יכולה להיות "אושיית" ביטקוין או להיות מעורבת בתעשיית ה- BTC.
קשור: בעקבות הסערה הכלכלית יותר מיליארדרים נכנסים לענף הקריפטו
אחרים הצביעו על התבטאויות גדולות נגד ביטקוין של בעלה של גברת טראמפ, נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, שהטיח שוב ושוב את הביטקוין בשנים האחרונות, כינה אותו הונאה וטען כי הוא מבוסס על "אוויר דליל".
"זו הודעת גירושין די מסתורית, ציינה אחת האנשים בטוויטר.
הגברת הראשונה לשעבר הכריזה רשמית על פלטפורמת ה-NFT שלה באמצע דצמבר 2021, והטילה את האספנות הדיגיטלית הראשונה שלה בשם "החזון של מלניה". על פי האתר הרשמי של מלניה , מכירת NFT בוצעה על בלוקצ'יין סולנה, עם המכירה הפומבית שהסתיימה ביום שישי.

