לפי שמועות חברת הבת LG, LG CNS, היא השותפה הטכנית המסייעת לבורסת Bithumb לפתח את שוק NFT משלה אשר אמור להיות מושק בשלב כלשהו בשנת 2022.
בורסת הקריפטו הדרום קוריאנית Bithumb מפתחת שוק NFT עם "חברה גדולה" ל- LG CNS, חברה בת של תאגיד LG.
מנכ"ל Bithumb, יו בק-יאנג, אישר בראיון ב-13 בינואר כי הבורסה מפתחת בימים אלה "טוקן לא ניתן להחלפה" (NFT) שיסייעו לה להישאר תחרותית מול זירות המסחר הקוריאניות המקומיות. הוא אמר:
"שוק NFT יהיה בעתיד חשוב לקידום תוכן מבוסס בלוקצ'יין, שיהפוך לכוח מניע בעתיד."
אין עדיין אישור על זהותם של יוצרי התוכן או האמנים שהסכימו להנפיק פלטפורמת NFT עבור זירת Bithumb.
מספר כלי תקשורת בדרום קוריאה דיווחו כי שוק ה-אן אף טי (NFT) מפותח בשיתוף עם ענקית הטכנולוגיה LG CNS, אך גורם רשמי בביטהומב אמר ב-17 בינואר כי "אי אפשר לאשר אם זה LG CNS והאם זה רק הם או קבוצה של חברות".
השקת שוק NFT תסייע לביטהומבו להישאר תחרותית. Bithumb ממוקמת כיום במקום השני בין הבורסות הקוריאניות המדורגות לפי נפח מסחר. עם זאת, היא נמצאת מרחק נגיעה מאחורי בורסת Upbit שמתהדרת בנפח מסחר של 1.7 מיליארד דולר ב-24 שעות לעומת 730 מיליון דולר של Bithumb.
קשור: בורסת הקריפטו Gate.io משיקה תוכנית VIP חדשה ללקוחות גדולים ומוסדיים
Upbit השיקה שוק NFT משלה בנובמבר 2021 בקול תרועה רמה מכיוון שהצליחה לאבטח מספר קבוצות K-pop כולל BTS להסכים להתחייב לתוכן NFT בלעדי.
בורסת הקריפטו קורביט, שנמצאת בבעלות ענקית הגיימינג נקסון, הייתה הבורסה הראשונה להשיק שוק NFT ביוני 2021 בדרום קוריאה. קורביט היא בורסת הקריפטו הרביעית בגודלה בקוריאה עם כ-7 מיליון דולר במחזור מסחר של 24 שעות.
בעוד סוחרי NFT גלובליים נוטים להטביע ולסחור בשרשרת ב- OpenSea, סוחרים קוריאנים נוטים להישאר בפלטפורמות מרכזיות. למרות שהבלוקצ'יין Klaytn פותחה בדרום קוריאה והיותה רק אחת משלוש פלטפורמות עם תמיכה מקורית ב- OpenSea, נפח המסחר שם מפגר אחרי שווקים מבוססי פוליגון ואתריום.

