האם התביעה האחרונה על טטר גרמה לקריסה בשוק הקריפטו?

שוק המטבעות הקריפטו הפך שוב לאדום ביום שני, ורוב המטבעות המובילים מפסידים בספרות כפולות.

שוק המטבעות הקריפטוגרפיים הפך שוב לאדום ביום שני, וראה את רוב המטבעות הקריפטוגרפיים המובילים מפסידים בספרות כפולות. ביטקוין (BTC) לא הצליח לצלוח את ה 50 אלף דולר ונפל לשפל יומי של 45,894 דולר ומתחזק כעת מעל 47 אלף דולר. אתריום (ETH) ירד לשפל יומי של 3,680 דולר לפני שהתאושש מעל 3,750 דולר. מלבד כל אלטקוין הגדולים להיות XRP,סולנה (SOL) או קרדנו (ADA) נסחרו באדום.

האם התביעה האחרונה על טטר בניו יורק גרמה לקריסתו האחרונה של שוק הקריפטו?
תמונה – coin360

פרשני השוק הזהירו מפני שפל אפשרי עם פרסום מדד המחירים לצרכן החדש של ארצות הברית שהגיע לשיא של ארבעה עשורים. עם זאת, רבים מאשימים את התביעה הייצוגית החדשה שהוגשה נגד מנפיק סטבלקוין השנוי במחלוקת טטר (Tether) בניו יורק ביום שני.

התביעה הייצוגית הוגשה במחוז הדרומי של ניו יורק והתובע לכאורה הונאה ב טטר וחברות הבת שלה iFinex, Bitfinex. זו לא תהיה התביעה הייצוגית הראשונה מסוגה נגד מנפיק stablecoin, שכן היא התמודדה עם שתי תביעות דומות בעבר.

טטר הואשמה מספר פעמים בניהול כושל של הכספים שלה וסופר כי שיקרה על עתודות USDT שלה. בהיותה משדרת יציבות, כל היצע מחזור של טטר USDT חייב להיות מגובה בנכס יציב שווה ערך, רצוי הדולר האמריקאי. עם זאת, טטר נמצאה משתמשת במגוון נכסים כולל ביטקוין כדי לגבות את עתודותיה בעבר.

סיבה נוספת לחשש בשוק הקריפטו מיוחסת להודעות הקרבות של הפד ביום רביעי הקרוב, שנוספו לנתוני האינפלציה.

קשור: רובין הוד משתפת פעולה עם צ'יינליסיס לקראת השקת ארנק קריפטו

האם שוק הקריפטו התאושש?

לאחר אוקטובר מצויין, סוחרי קריפטו קיוו לרבעון אחרון שורי, אך נובמבר ודצמבר מוכיחים שהם שוב דוביים. עם זאת, אנליסטים קריפטו עדיין לא נרתעים והאמונה שריצת שור תימשך לתוך 2022 וכל קריסת קריפטו עד 20% מכירה אינה סיבה לדאגה.

כאשר הביטקוין איבד יותר מ-50% מהערכת השווי שלו בכמה הזדמנויות בחודשים מאי ויוני, סנטימנט השוק היה בשפל. לאחר שהתאוששו מכך, חובבי ביטקוין מאמינים שמכירות השוק האלה הן רק ניעור מהשוק הרווי.

הערה: המידע לעיל הוא למטרות חינוכיות בלבד ואין להתייחס אליו כייעוץ השקעות. האסטרטגיה שהוצגה לא תתאים למשקיעים שאינם מכירים אופציות ומניות נסחרות בבורסה. כל הקוראים המעוניינים באסטרטגיה זו צריכים לעשות מחקר עצמאי ולבקש ייעוץ מיועץ פיננסי מורשה.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא