רובין הוד משתפת פעולה עם צ'יינליסיס לקראת השקת ארנק קריפטו

חברת ניתוח רשת הבלוקצ'יין צ'יינליסיס תשתף פעולה עם רובין הוד כדי לספק נתונים וכלים למסחר לקראת השקת ארנק הקריפטו שלה.

חברת ניתוח הבלוקצ'יין Chainalysis תשתף פעולה עם רובין הוד כדי לספק נתונים וכלים למסחר לקראת השקת ארנק הקריפטו שלה.

בהודעה ביום שני, צ'יינליסיס אמרה שהשותפות המשולבת עם רובין הוד קריפטו תסייע לאפליקציית המסחר לעמוד בדרישות התאימות לקראת השקת ארנק הקריפטו שלה, שצפוי להיפרס עבור כל המשתמשים בתחילת 2022. לדברי רובין הוד, הפלטפורמה תאמץ את "Know Your Transaction של Chainalysis", פתרון הציות לניטור של החברה, בנוסף לכור צ'יינליסיס, תוכנת הניתוח שלה. אפליקציית המסחר גם אמרה שהצוותים שלה ישתמשו בתוכניות ההסמכה של Chainalysis כדי להשיג תאימות.

" צ'יינליסיס עובד, בשיתוף פעולה הדוק עם רגולטורים ואכיפת החוק כדי לפתח שיטות עבודה מומלצות בתעשייה וגישה זו תואמת את המחויבות של רובין הוד לעבוד עם קובעי מדיניות באופן שיתופי", אמר ראש השותפויות של רובין הוד קריפטו בן איינשטיין.

קשור: סקירה על מטבע הקריפטו שיבא Shiba (shib) ואיך לקנות

לדברי רובין הוד, יותר מ -1.6 מיליון אנשים נמצאים ברשימת ההמתנה לארנק, אשר יתמוך הפקדה ומשיכה של ביטקוין (BTC), אתריום (ETH), דוג'קוין (DOGE) ומטבעות נוספים. אפליקציית המסחר בודקת את תכונת הארנק הדיגיטלי שלה מאז שהוכרזה לראשונה בספטמבר.

סוכנויות ממשלתיות וחברות ממשלתיות רבות במגזר הפרטי משתמשות בצ'יינליסיס כפתרון למעקב אחר עסקאות קריפטו לגיטימיות ולא חוקיות. כאשר משרד האוצר של ארצות הברית הודיע כי יטיל סנקציות על העסק הצ'כי ורוסי Suex OTC, הוא ציטט חקירה של חברת האנליטיקה.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא