4 אסטרטגיות (שיטות) מסחר בבורסה שכל סוחר מתחיל צריך להכיר

בעת המסחר בשווקים הפיננסיים, תכירו מספר אסטרטגיות מסחר הפופולריות ביותר. ייתכן גם שעל הדרך תגלו שההצלחה שלכם דרך אסטרטגיה אחת לא תשקף את הצלחתו של סוחר אחר. אסטרטגיות (שיטות) מסחר בבורסה שכל סוחר מתחיל צריך להכיר:

בסופו של דבר, זה תלוי בכם להחליט איזו היא אסטרטגיית המסחר הטובה ביותר עבורכם כסוחר וותיק או מתחיל. מספר גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון כוללים את סוג האישיות שלכם, את אורח החיים ואת המשאבים הזמינים לכם. במדריך זה, אנו מראים דרך כמה אסטרטגיות המסחר הנפוצות ביותר שיכולות לעורר בכם השראה להתחיל ולבנות תוכנית מסחר משל עצמכם, לבדוק טכניקות מסחר חדשות או אפילו לשפר את אסטרטגיית המסחר הקיימות שלכם.

1. אסטרטגיית (שיטת) מסחר בחדשות

אסטרטגיית מסחר דרך חדשות כוללת מסחר המבוסס על חדשות וציפיות השוק בעתיד, הן לפני והן בעקבות מהדורות חדשות. מסחר בהכרזות חדשותיות יכול לדרוש חשיבה מיומנת מכיוון שחדשות יכולות להשתנות מהר מאוד במדיה הדיגיטלית. סוחרים יצטרכו להעריך את החדשות מיד לאחר יציאת הכתבה ולבצע החלטה מהירה כיצד לסחור בה. כמה שיקולים מרכזיים כוללים כמו: האם החדשות תואמות את ציפיות השוק?

תמונה – freepik

קשור: איך לקבל התראות על מניות OTC חמות (מסחר מעבר לדלפק)

2. אסטרטגיית (שיטות) מסחר סוף היום

אסטרטגיית (שיטות) המסחר של סוף היום כוללת מסחר בסמוך לסגירת יום בשווקים. סוחרי סוף היום הופכים פעילים כאשר מתברר כי המחיר הולך "להתייצב" , לעלות או לרדת.

אסטרטגיה זו מחייבת לימוד של פעולת מחירים בהשוואה לתנועות המחירים של היום הקודם. לאחר מכן סוחרי סוף היום יכולים לשער איך המחיר יכול לנוע בהתבסס על פעולת המחיר ולהחליט על כל אינדיקטורים שהם משתמשים במערכת שלהם. סוחרים צריכים ליצור קבוצה של פקודות ניהול סיכונים אשר כוללת , סטופ לוס ופקודת טייק פרופיט כדי להפחית כל סיכון בן לילה.

סגנון מסחר זה דורש פחות מחויבות זמן מאשר אסטרטגיות מסחר נוספות. הסיבה לכך היא שיש רק צורך ללמוד תרשימים בזמני הפתיחה והסגירה שלהם.

3. אסטרטגיית (שיטות) מסחר סווינג

המונח 'מסחר סווינג מתייחס למסחר בשני הצדדים בתנועות של כל שוק פיננסי. סוחרים בשיטת הסווינג שואפים "לקנות" "אבטחה" כאשר הם חושבים כי השוק יעלה. אחרת, הם יכולים 'למכור' מניה כאשר הם חושבים כי המחיר יירד. סוחרים בסווינג מנצלים את התנודות של השוק כשהמחיר מתנדנד למעלה ולמטה, ממדינה שנסחרת יתר על המידה למדינה שנמכרה יתר על המידה. מסחר סווינג הוא אך ורק גישה טכנית לניתוח שווקים בבורסה, מושגת באמצעות לימוד תרשימים וניתוח התנועות הבודדות המרכיבות מגמת תמונה גדולה יותר.

מסחר סווינג מוצלח מסתמך על הפרשנות של האורך ומשך כל פוזיציית סווינג, כמו אלה מגדירים רמות תמיכה והתנגדות חשובות. בנוסף, סוחרים בשיטת הסווינג יצטרכו לזהות מגמות שבהן השווקים נתקלים ברמות הולכות וגדלות של היצע או ביקוש. סוחרים כאלה גם צריכים לשקול אם המומנטום העולה או יורד בתוך כל נדנדה תוך ניטור העסקאות שלהם.

קשור: מהו מסחר מעבר לדלפק (OTC) ואיך סוחרים שם?

4. אסטרטגיית (שיטות) מסחר יומי

מסחר יומי או מסחר תוך יומי מתאים לסוחרים אשר רוצים לסחור באופן פעיל בשעות היום בבורסה, בדרך כלל כמקצוע במשרה מלאה. סוחרי יום מנצלים את תנודות שוק המחירים בין שעות הפתיחה והסגירה של השוק. סוחרי יום לעתים קרובות מחזיקים פוזיציות מרובות פתוחות במשך היום, אבל משאירים פוזיציות פתוחות לאחר סגירת היום על מנת למזער את הסיכון של תנודתיות השוק בלילה. מומלץ שסוחרי יום יפעלו לפי תוכנית מסחר מאורגנת שיכולה להסתגל במהירות לתנועות שוק מהירות.

רוצים לדעת עוד על עולם המסחר בשוק ההון? הירשמו ניוזלטר באתר.

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Scroll to Top