איך לקבל התראות על מניות OTC חמות (מסחר מעבר לדלפק)

מניות מעבר לדלפק (OTC) הן מניות שאינן רשומות באחת הבורסות הגדולות, כמו NYSE או נאסד"ק. המון מהמניות ה-OTC הן "מניות פני", חברות בעלות שווי שוק נמוך מאוד, אם כי ישנן מספר מניות זרות עם "סימן כחול" אשר נסחרות גם בשוק ה- OTC. סוחרים מעבר לדלפק? קבלו שירות איתותים מומלץ בחינם:

היתרונות והחסרונות של מסחר במניות OTC (מעבר לדלפק)

מניות OTC לא רואות כמעט את נפח המסחר של הבורסות הגדולות בארה"ב, מה שמביא לא מעט סיכונים והזדמנויות להרוויח.

ראשית, חשוב להבין כי חברות רבות נכנסות לשווקי ה- OTC כדי להימנע מהבדיקה הרגולטורית. חברות הנסחרות ב- OTC אינן נדרשות לשחרר מידע פיננסי מרכזי ובדרך כלל אין להן הרבה שקיפות. משמעות הדבר היא כי ייתכן שלא יהיה ניתן לקבל נתונים בסיסיים או נכונים על חברות מסוימות וכי אין ערובה כי הנתונים שאתה מוצא הוא מדויק. מסיבה זו, אתם צריכים להיות מאוד ספקנים לגבי חברות שנראות טוב מכדי להיות אמיתיות ולהיזהר מהונאות של חברות שנמצאות כמעט ללא פיקוח.

שנית, למניות OTC יש בדרך כלל נזילות נמוכה מאוד בהשוואה למניות הנסחרות בבורסות הגדולות בעולם. משמעות הדבר היא כי ייתכן שתתקשו להיכנס לעמדה חיובית בעת מסחר במניה כי הוא מוכן לעליית מחיר גדולה או יציאה הפוזיציה שלך ברמה הרצויה לכם. היזהרו בעת מסחר במניות OTC והשאיר מקום למימוש הזמנות איטיות.

עם זאת, היעדר עניין מוסדי במניות – מסחר מעבר לדלפק OTC – אומר שיש הרבה פוטנציאל לרווח. בעוד מספר חברות בבורסות הגדולות "לא התגלו" על ידי הסוחרים, יש באמת חברות מבטיחות כי ייתכן שסוחרים אחרים התעלמו מהם בשווקי OTC. חברות רבות המפרטות OTC הן סטארט-אפים עם מודלים עסקיים מבטיחים או טכנולוגיות חדשות. מסחר במניות OTC מספק דרך להיכנס לקומת הקרקע של חברות אלה.

איך לקבל התראות על מניות OTC חמות (מסחר מעבר לדלפק)
תמונה – geralt pixabay (שירות איתותים מומלץ)

קשור: מהו מסחר מעבר לדלפק (OTC) ואיך סוחרים שם?

בנוסף, למשקיעים הקמעונאיים יש הרבה יותר השפעה בשווקי ה- OTC. זה אפשרי עבור כמויות השקעה קטנות של כסף לרכישת מספר גדול יחסית של מניות. יחד עם זאת, פיסות קטנות של חדשות (או ספקולציות) יכולות ליצור תנודות גדולות במחירים שהסוחרים יכולים להרוויח מהם.

זכרו כי ישנן כמה חברות זרות גדולות, כמו נסטלה ובאייר, כי גם לסחור OTC כדרך להימנע מהצורך לדווח ל- SEC האמריקאית. למניות אלה יש משקיעים מוסדיים והן מוסדרות בכבדות בשוקי הבית שלהן. רבות מהאזהרות החלות על מניות OTC קטנות אינן חלות על חברות מהסוג הזה.

מציאת מניות OTC חמות בקלות:

בגלל הקושי והאי הבנה בשוק הקטן הזה יחסי, יש מעט דרכים למצוא דרכים להגיע אל מניות OTC חמות, חמות הכוונה לכאלה אשר יש עליהם פאמפ אנד דאמפ או סתם דיווח רבעוני טוב שעלול להעיף את המניה "לירח". המקום הטוב ביותר להתחיל לחפש מניות OTC חמות הוא עם אפליקציית המסרים טלגרם, יש לא מעט קבוצות אשר שולחות עשרות איתותים ביום על מניות חמות, אבל הטובה (שירות איתותים מומלץ) שבהם היא OTCUPDATES יש להם גם חשבון טוויטר לכאלה שלא משתמשים בטלגרםץ

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא