מה זה NFT ? איך ליצור בעצמך ולמה נמכר לאחרונה ב 6 מיליון דולר

רק לאחרונה רכש אספן אמנות מוכר מארה"ב יצירת וידאו של 10 שניות כקובץ – NFT תמורת סכום מטורף של 86,000 דולר .קצת אחרי נמכרה אמנות דיגיטלית כ -NFT תמורת סכום ענקי של 6.6 מיליון דולר. מה זה NFT ואיך ליצור בעצמך ולמה נמכר לאחרונה ב 6 מיליון דולר:

חשבתם שמטבעות קריפטו זה המוצר הדיגיטלי היקר ביותר, לאחרונה המונח NFT כבר את העולם בסערה. בעיקר כל מה שקשור לאמנות NFT, והכל בעיקר בגלל אמנים מוכרים שמוכרים את האמנות שלהם עם שילוב של טכנולוגיה עדכנית.

אם לא כל זה לא מספיק, מספר אנשים אנשים העלו את הנושא החם לשלב הבא כששרפו יצירה אמנותית של מעל 100 אלף דולר של האמן הרחוב המבוקש בנקסי כדי ליצור נכס אמנות דיגיטלי NFT. לאחר מכן הם מכרו את קובץ ה – NFT של יצירת האמנות תמורת סכום מטורף של 390,000 דולר בשוק NFT.

זה נשמע לא מציאותי? בוא נבין למה. ומי יודע, אולי בסוף הפוסט הזה, תתחילו ליצור NFT בעצמכם. אל תדאגו, זה הרבה יותר קל יותר ממה שאתם חושבים.

קשור: 3 טיפים איך ליצור ולמכור מוצר דיגיטלי שהלקוח באמת יקנה

מה זה NFT?

המונח הדיי מוזר "אסימון פטרייתי" משמש לתיאור כל מה שאינו ייחודי בפני עצמו. שטר כסף, מניות, מתנה, אשר ניתן להחליפו אחד עם השני ללא כל שינוי בערך שלו.

לעומת זאת, פריטים שהם לא פטרייתיים הם ההפך הגמור. הם נדירים ולא אי אפשר להחליפם בפריטים זהים. לדוגמה, טבעת עתיקה שקיבלתם בירושה מסבא של סבא. זה מוצר ייחודי לגמרי ומייצג דבר או רגש שאין לא ערך של ממש שהו משהו רגשי. 

דומה לכך, יצירות אמנות יקרות ערך כמו מונה ליזה של האמן לאונרדו דה וינצ'י או כמעט כל אמנות של וינסנט ואן גוך. ניתן להעתיק מיליון עותקים ליצירות הללו אך המקור הוא אחד ויחיד. וזה פטרי.

קחו אחד מהפריטים היקרי ערך הללו וצרו אותם כמטבעות קריפטו ייחודיים בבלוקצ'יין ויהיה לכם מטבעות שאינם ניתנים לפריצה, או איך שאנו קוראים לזה NFT. NFs הללו מאוחסנים היטב בבלוקצ'יין והם משמשים לכם כהוכחת בעלות על כל נכס אמיתי אשר בבעלותכם או כנכס וירטואלי. יתרה לכך, הכנסים הללו מבוססים על ה- בלוקצ'יין אשר הופך את ה NFT ומאובטחים ולא ניתנים לשינוי לעולם.

מה זה NFT ואיך ליצור בעצמך ולמה נמכר לאחרונה ב 6 מיליון דולר
מה זה NFT תמונה – אינסטגרם

למה לבזבז כל כך הרבה כל עם מוצר לא מוחשי?

עם כל עולם הדיגיטל של היום , אין מצב כזה שאנו לא "נבזבז כסף על מוצרים לא מוחשיים לפחות בעתיד הקרוב. חוסר המוחשיות של מוצרים מהסוג הזה לא מונעת מאספני אינטרנט וגיימרים לקנות את כל המשחקים החדשים בשוק. זה לא מונע ממעריצי זמרי רוק או חובבי נטפליקס כמוני לקנות מנוי חודשי.

וזאת בדיוק הסיבה,שחוסר המוחשיות ימנע מאספני האמנות הגדולים של ימינו לקנות יצירות אמנות מקוריות של אמנים דיגיטליים כמו Beeple אשר עברו לעולם ה – NFT . אספני אמנות רוצים להוציא את ההון שלהם על פריטים נדירים. אפילו ג'ק דורסי, מייסד ובעלים של פלטפורמת טוויטר, העלה למכירה את הציוץ הראשון שלו כ- NFT . 

אתם בטח שואלים, למה באמת להתייחס ברצינות לדבר הזה NFT כאשר ניתן בקלות להעתיק את האמנות של האמנים הגדולים ולהפוך אותם לנכס NFT, ולמה מישהו מוכן לשלם עבור יצירות אמנות לא מוחשיות כמו פסל או ציור שתלוי לכם בסלון הבית?

זה ברור שניתן להעתיק את האמנות וליצור איתה NFT חדש … באותה הדרך שמעתיקים נעלי נייקי בסין ומוכרים אותם בכל העולם. כל זה לא מפחית מערך של המותג המקורי. מעבר לכך, מכוח טכנולוגיית הבלוקצ'יין, אף אחד משני NFT לעולם לא מייצג את אותו מידע (הקוד) ותמיד יהיה ניתן לזהות את הגרסה המקורית מאותה הגרסה המועתקת על ידי בדיקת חותמת הזמן של שני מוצרי ה- NFT.

קשור: איך לעשות כסף עם קבצי אודיו דרך האינטרנט – הכנסה ממוצרים דיגיטליים

View this post on Instagram

A post shared by @NFT (@nft_)

איך ליצור NFT ?

בניגוד למה שאתם חושבים, כדי לעשות NFT משלכם אינכם צריכים ידע טכני רב או בכלל. ישנם שווקים מעולים ליצירת NFT רבים כמו: OpenSea , Rarible או Mintable, בהם יהיה ניתן ליצור כנס NFT ליצירות אמנות או כל דבר משלכם תוך כמה דקות בודדות.

על מנת להתחיל ליצור את מוצר ה – NFT שלכם, תחילה תצטרכו לחבר את הארנק שלכם לשוק NFT על לפי בחירתכם. כתובת הארנק תהיה פרטי הכניסה שלכם למערכת, כך שלעולם לא תצטרכו לשתף פרטים אחרים. לאחר שתסיימו, תוכל לעבור לקטע "צור" בשוק, להעלות את הגרפיקה שלכם ולסיים את התהליך על ידי לחיצה על הכפתורים הימניים. וזהו יש לכם נכס דיגיטלי/וירטואלי בצורת NFT.

יש לכם מוצר NFT משלכם? מכירים שווקים ליצירת NFT נשמח את תשתפו אותנו כאן בתגובות. בהצלחה

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Scroll to Top