איך לעשות כסף עם קבצי אודיו דרך האינטרנט – הכנסה ממוצרים דיגיטליים

במהלך החודשים האחרונים כתבנו על כל סוגי המוצרים הדיגיטליים השונים אשר ניתן למכור דרך האינטרנט. הפעם נדבר על נכסים דיגיטליים מסוג אחר אשר ניתן להרוויח דרכם הכנסה פסיבית. איך לעשות כסף עם קבצי אודיו דרך האינטרנט:

ישנם כל כך הרבה סוגים שונים ומגוונים של מוצרים דיגיטליים בתחום האודיו. אנשים ישלמו עבור קבצי שמע מסוג מוזיקה כמו מוזיקת עולם אשר מרגיעה אותם, צלילי רקע לסרטוני יוטיוב, או קבצי שמע בנושאים כמו השראה ומוטיבציה אשר עוזרים להם להשיג יעדים עסקיים כמו הכנסה פסיבית באינטרנט, לצורך העניין קבלו רק כמה דוגמאות. מוצרי שמע (אודיו) יכולים להיות דברים כמו:

  • הרצאות מוקלטות / פודקאסט לילדים, כסף וכלכלה ועוד.
  • צלילים מוזיקליים
  • ספרים מוקלטים / סיפורים, העשרה, עזרה עצמית
  • שיעורי לימודי שפה
  • צלילי רקע מרגיעים
  • מוזיקת קריוקי לשירים מוכרים
  • אפקטים קוליים ללא זכויות יוצרים
  • קורסים דיגיטליים

ויש עוד כל כך המון דרכים לעשות כסף דרך האינטרנט עם קבצי שמע. קבצי אודיו הם תעשיה גדולה וחזקה עבור מסרים בנושא תקשורת ולהעברת ערך כל שהו. זהו שוק תוסס ועשיר עם הזדמנויות להפוך את היצירתיות שלכם להכנסה פסיבית.

קשור: איך להרוויח כסף דרך שיווק שותפים ב – אונלי פאנס onlyfans

דוגמאות לקבצי שמע נמכרים ותמחור

אחד הדברים החשובים כדי לעשות (הכנסה פסיבית) כסף דרך האינטרנט הוא תמחור נכון, מכירת קבצי שמע משתנה מאוד אך בתוך תחומים מסוימים קיימים גם סטנדרטים. מוזיקה שמיועדת רק עבור מאזינים מסוימים בהחלט יכולה להימכר אך ישנם המון מתחרים בכמויות גדולות של מוזיקה זמינה בחינם בכל מיני אתרים ברשת. 

אמנים שכבר מוכרים בשוק יכולים לעשות כסף דרך האינטרנט במכירת רצועות ואלבומים בודדים דרך פלטפורמות מוסיקה שונות כמו אייטונס, אמזון וגוגל פליי, אך רוב המוזיקאים לא יוכלו להרוויח סכומים גדולים בשל המחירים הנמוכים עבור רצועת מוזיקה וגם בגלל התחרות הענקית.

כמו שקורה בכל סוגי המוצרים הדיגיטליים, אנשים משלמים יותר ונוטים יותר לשלם. למרבה המזל, יש הרבה פלטפורמות למוצרים מבוססי אודיו המשרתים צרכים מסחריים. רצועות שמע קצרות אשר משמשות מוזיקת ​​רקע בפרסומות הן דוגמה למשהו בתחום המוזיקה הנמכרות בדרך כלל עבור פרסומאים.

 אנשים היוצרים פודקאסטים זקוקים לרצועות מבוא בהתחלה ההקלטה או השידור. סרטוני פרסומת, הדרכות מוקלטות, משודרגות על ידי רצועות מוזיקה ברקע. יוצרים מוזיקליים ויוצרי קבצים מבוססי שמע דורשים לעיתים קרובות שימוש בקבצי אפקטים קוליים בתוכן הרצועות שלהם. כל אלה הם רק דוגמאות למוצרים שכבר מבוקשים בשוק וניתן להרוויח כסף דרכם באינטרנט.

המון אתרים גדולים בתחום של לימודי מוזיקה אלקטרונית רוכשים קבצי אודיו בכדי שיהיה להם חומר לימודי לעבוד איתו. הקלטות של הרצאות מנטורים, דקלומי משפטים למוטיבציה והעשרה וראיונות עם מומחים פופולריים הם דוגמאות לשימוש בקבצי אודיו בהקשרים חינוכיים.

כאשר הם נמכרים בנפרד, רוב מוצרי השמע יכולים להצדיק מחיר נמוך יחסית של 0.99 דולר שירים ב- אייטונס או ספרי שמע נמכרים בין 7 – 10 דולר. יותר ויותר נפוצים לאחרונה הם אתרים מבוססי מנוי אשר נותנים ללקוחות גישה למאגרי קבצי שמע באתר כל עוד הם ממשיכים לשלם כמובן.

קשור: רוצים להרוויח כסף מהנכס הדיגיטלי שלכם? תוכניות שותפים לבלוגרים

איך להרוויח כסף דרך האינטרנט עם קבצי שמע?

ישנם המון פלטפורמות למסחר אלקטרוני עבור סוחרים ויוצרי סרטונים וקבצי שמע, ספרים אלקטרוניים, תוכנות ונכסים דיגיטליים נוספים.

יצרנו לכם רשימה של מספר פלטפורמות למכירת קבצי שמע ונכסים דיגיטליים . ישנם כלים פשוטים, ייעודיים למכור מוצרים דיגיטליים בסיסיים, ויש פלטפורמות מתקדמות עבור מנויים, ניהול זכויות דיגיטליים מאובטחים ואפילו כאלה אשר ניתן למכור דרכם פריטים פיזיים.

1.Sellwire

איך לעשות כסף עם קבצי אודיו דרך האינטרנט

Sellwire היא פלטפורמה אשר ניתן למכור דרכה מוצרים (נכסים) דיגיטליים באופן (אינטרנטי) מקוון ובקלות. פשוט, העלאה של קובץ השמע ומיד לאחר מכן תקבלו קישור להוספה לבלוג שלכם או לשיתוף בטוויטר, בפייסבוק, אינסטגרם. העלו מספר גרסאות עבור כל קובץ כדי שמשתמשים יוכלו לקבל גישה פשוטה ולקבל התראות באופן אוטומטי כאשר אתם מוסיפים קובץ או גרסה חדשה. 

הפלטפורמה כוללת בתוכה מעקב הזמנות פשוט, בנוסף אפשר ליצור מבצעים גמישים ודיווחים מפורטים. Sellwire תומכת במערכת הסליקה של – פייפאל וב- סטרייפ. מחיר: התוכניות שלהם מתחילות במחיר של – 9 דולר לחודש עד 10 קבצים בודדים.

קשור: איך להרוויח כסף באינטרנט דרך מוצרי PLR (נכסים דיגיטליים)

2.Sellfy

Sellfy היא פלטפורמת קלילה עבור מסחר אלקטרוני למכירת מוצרים דיגיטליים, ניתן ליצור שם מנויים והוסיף גם סחורות פיזיות. ובנוסף ישנה אפשרות מעולה להטמעת כפתור מערכת Sellfy "קנה עכשיו", אפשר להוסיף ווידג'טים למוצרים או חנות שלמה לבלוג שלכם או ברשתות החברתיות עם קישור פשוט. 

המערכת כוללת שיווק אוטומטי בדוא"ל, עליות מוצרים וקופני הנחה, סטטיסטיקות למעקב אחר רוכשים ומכירות, אינטגרציה עבור Zapier ו- פייסבוק לייב ועוד. אפשרויות סליקה: שימוש ב- פייפאל או בפס כדי לקבל תשלום. מחיר: התוכניות שלהם מתחילות במחירים של – 19 דולר לחודש.

קשור: 3 אתרי PLR הטובים ביותר שאפר להרוויח מהם כסף

3.FetchApp

FetchApp נותנת לכם למכור ולעשות העברה של מוצרים דיגיטליים ומוצרים להורדה, נכסים כמו: קבצי מוזיקה, סרטוני וידאו, תמונות, ספרים אלקטרוניים , קובצי / ספרי PDF ותוכנות. פלטפורמת FetchApp משתלבת עם מערכות מסחר אלקטרוני פופולריות כמו: שופיפיי ו- ווקומרס. FetchApp שולחת באופן אוטומטי לינקים מאובטחים להורדה עם קבלת ההזמנות. מחיר: חינם עד 25 הזמנות ליום ואחסון של 5 מגהבייט. תוכניות הפרימיום שלהם מתחילות במחיר של -5 דולר לחודש עבור אחסון של 50 מגה בייט.

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Scroll to Top