איך להרוויח כסף באינטרנט דרך מוצרי PLR (נכסים דיגיטליים)

בתקופה האחרונה כולם כל כך מתלהבים ממוצרי מידע (נכסים דיגיטליים) כמו ספרים אלקטרוניים אתרים וסרטונים. במאמר זה תלמד מספר דרכים להשתמש במוצרי PLR כמעט ללא השקעה כספית. איך להרוויח כסף באינטרנט דרך מוצרי PLR:

אם עדיין לא שמעתם על מוצרי PLR, אתם רחוקים מלהיות לבד. עם זאת, זה יכול להיות קצת יותר קשה להבין מדוע כולם כל כך מתלהבים ממוצרי מידע כמו ספרים אלקטרוניים (נכסים דיגיטליים) וסרטונים. במאמר זה תלמד מספר דרכים להשתמש במוצרים עם זכויות של מותג פרטי בכדי להרוויח הכנסה פסיבית משמעותית דרך האינטרנט.

קשור: איך לעשות כסף דרך הזנת נתונים עבור חברות באינטרנט

קנו מוצרי PLR או הורידו חינם ומכרו אותם בקלות

זו אולי הדרך הפשוטה ביותר להרוויח כסף באינטרנט עם מוצרי מידע (נכסים דיגיטליים) . אם אתם לומדים את השיטה הפשוטה, ייתכן שתצטרכו להתחיל סך הכל עם מוצר PLR אחד טוב בלבד. אין צורך בהנה גדולה או בכשרון בכתיבה ובמכירות, סה הכל למצוא את המוצר להורדה,

זה יכול להיות ספר אלקטרוני או מאמר, להמירו לPDF י(לרוב זה מגיע כ PDF), אך עליכם לדאוג כי קניתם גם את הזכות לשנות ולנסח מחדש את התוכן. רוכשי נכסי PLR רבים מניחים באוטומטי כי יש להם את הזכות לשכתב את תוכן, אך זה לא תמיד המקרה.

איך להרוויח כסף באינטרנט דרך  מוצרי PLR (נכסים דיגיטליים)
להרוויח כסף באינטרנט מספרים דיגיטליים

רכשו מוצרים עם זכויות מכירה מחדש ומכרו אותם לאחר עריכה

מוכרים בעלי זכויות מותג פרטי מנוסים יותר יכולים לקנות מוצרי PLR ולערוך אותם כדי למכור אותם מחדש בצורה הטובה ביותר. לשם כך, פשוט קנו כמה מאמרים או ספרים עם זכויות למכירה מחדש וערוך את קובצי המקור כך שישקפו את הסמכות שלכם בענף. תנו שם חדש למוצר, המירו את הקבצים לפורמט PDF וצור דף מכירות טוב (דף נחיתה). זוהי דרך מהירה ופשוטה לשווק ולמכור את הספרים האלקטרוניים החדשים שלכם והיא מאפשרת לך לתת ללקוחות השקפה רעננה בכל נושא רלוונטי.

קשור: טיפים להשקעה בנכסים דיגיטליים באמזון – נדל"ן דיגיטלי

למכור מחדש מוצרי PLR למוכרים אחרים

מכירת מאמרי PLR וספרים אלקטרוניים למשווקים אחרים באינטרנט היא דרך קלה נוספת להרוויח כסף באינטרנט. אם המוצרים משתנים בדרך כלשהי, תצטרך להרכיב את דף המכירות שלך. אלפי משווקים מרוויחים כסף בדרך הפשוטה הזאת על ידי מכירת מוצרים דיגיטליים עם זכויות מותג פרטי ; זו דרך כמעט אפסית וללא מאמץ לפתיחת עסק אינטרנטי והיא דורשת השקעה בעלות נמוכה של כסף ובעיקר חוסכת זמן.

טיפ: קנו או חפשו בעשרות אתרים למוצרי PLR ספרים אלקטרונים בנושאים חמים כמובן עם זכויות מכירה מחודשים, כמו: דיאטה,השקעות,שוק ההון,מוטיבציה ועוד.. ערכו אותם בסגנון שלכם (רצוי בשפה האנגלית) ואין צורך לשנות מלל. ומכרו אותם באמזון קינדל, בשם אחר.

שלבו מוצרי PLR בעסקת חבילה

אתם יכולים להרוויח הרבה כסף באינטרנט עם נכסי PLR אם אתם משלבים מוצרים לחבילה אחת – אך תצטרכו להקדיש זמן להרכיב חבילה ורצוי שתהיה בנישה פופולרית. כאן נכנסת לתמונה היצירתיות שלכם; תצטרכו למצוא דרך להוסיף ערך נוסף למה שאתה מציעים. למשל, שילוב של מוצרים עם נושאים דומים מניב לעתים קרובות חבילה עם שיעור מכירה הרבה יותר גבוהה. רלוונטי לבעלי רשימת דיוור, בלוגרים ובעלי חשבון עם כמות גדולה של עוקבים ביוטיוב.

קשור: טיפים לשיווק ומכירת ספרים באינטרנט (אונליין)

מכרו PLR עם כלול זכויות מכירה חוזרות

הנה דרך פשוטה נוספת לבנות הכנסה פסיבית באינטרנט: קנו מוצרי PLR, בצעו כמה שינויים ומכרו את המוצר החדש המיתוג מחדש כמוצרי מידע אודות זכויות מכירה חוזרת . אם אתם מחפשים קו מוצרים משלכם אך אין לכם זמן ליצור אותם מהשורש, או אם אין לכם כסף לשכור כותב, PLR יכול להציע ערך אדיר לכסף שלכם.

קבלתם מספר דרכים להרוויח הכנסה עם מוצרי PLR. למה אתם עדיין מחכים? לכו לעשות כסף. על ידי ביצוע הטיפים הללו, תוכלו להתחיל בקלות לבנות את העסק שלכם באינטרנט ולקצור את הרווחים באופן מיידי. בהצלחה

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא