7 הרגלים של (יזמים) אנשים מצליחים

כמה פעמים בחיים שלכם קראתם על יזם שידע לנצל הזדמנויות שקיבל מהיקום כדי להצליח וחשבתם לעצמכם, איזה מזל יש לו? 7 הרגלים של (יזמים) אנשים מצליחים:

במקרים מסוימים בחיים יתכן שבאמת יש לאותם היזמים המצליחים מזל והיקום העניק להם את ההזדמנות הענקית להצלחה. זה להיות במקום הנכון בזמן הנכון. אך בעוד שאנשים מסוימים מאמינים שמזל הוא משהו שמגיע במקרה או כזה אשר מבוסס על אישיות האדם, אני מאמין שניתן להגדיל את הסיכויים שלכם שהמזל פשוט יגיע אליכם על ידי בניית הרגלים בחיים. והיום אנו רוצים לדבר על 7 הרגלים שניתן ליצור כדי להגדיל סיכוי המזל שלך כיזם ובכלל בחיים.

7 הרגלים של (יזמים) אנשים מצליחים:

1.אוהבים ללמוד

נראה כי כל האנשים המצליחים שדיברנו איתם הם אוהבים ללמוד. לא לכולם יש את הכישורים ללמוד או את התחת לשבת כמו שאומרים, אך כל יזם שהכרנו אוהבים לצרוך מידע בין אם זה דרך קריאה, האזנה לפודקאסטים, רכישת כנסים, שאלת מומחים

וכו '. להרבה מהאנשים המצליחים יש גם מנטורים. לעתים קרובות הם עושים סיעור מוחות ומכניסים את עצמם למצבים קשים בהם לומדים מידע חדש. אז איך אתם יכולים לשפר את ההרגלים של אנשים מצליחים? 

קשור: מהי הצלחה בשבילי? וכיצד היא נמדדת

ובכן, כאשר יש לכם את כל הידע והמידע הזה יש לכם סיכוי הרבה יותר טוב יותר להגיע למסקנות נכונות של אנשים משכילים. סביר יותר שתצליח לחבר נקודות שלא חוברו קודם לכן. אז הקדישו יותר זמן כדי להעשיר את הידע שלכם. לא רק שיהיה לכם יותר תכונות של מצליחים, אלה גם תשפרו את סיכויי המזל שלכם בחיים.

7 הרגלים של (יזמים) אנשים מצליחים
תמונה מתוך unsplash

2.מאמצים טעויות

רוב האנשים מפחדים מטעיות מלידה, אנו עושים הכל כדי להימנע מבעיות וטעויות בכל מחיר. אנו רואים בעיות כמחסומים כדי לא לעשות כלום או כדי לחפש קיצורי דרך ולהמשיך להתלונן עליהם לאחר מכן.

אך יזמים מצליחים 'ברי מזל' רואים בעיות וטעויות בדרך הרבה יותר חיובית. הם מסתכלים עם בעיות כקרש קפיצה לניצול הזדמנויות. יזמים מכנים טעויות כדרך לפתרון.

איך אתם מקבלים את הטעויות שלכם ובעיקר של אחרים? האם אתם רואים בעיות של אחרים? כדאי לכם שתתחילו לראות כי כל בעיה היא הזדמנות עבורכם. ציטוט של וורן באפט "תהיה פחדן כשאחרים תאבי בצע ותאב בצע כשאחרים פחדנים"

3.סקרנות יתר

ברגע שאנשים מצליחים נתקלים בבעיה, יזמים אותם 'ברי מזל' הם נוטים לחקור את הנושא ולהיות סקרנים לגבי כך. הם מסתכלים על בעיות מזוויות קצת אחרת ומציגים לעצמם תרחישים שונים שהם יכולים לבדוק על מנת לפתור את הבעיה. מה אם ננסה מה יקרה? ומה היה קורה לנו אם נעשה זאת?

ומכיוון שבני אדם נוטים לכעוס ולהיכנס ללחץ, במקום להתמקד כמו שצריך בניסיון לפתור את הבעיות שלהם, יש לאותם אנשים יותר סיכוי שהם יקבלו את התשובה לפתרון בראשם לכאורה משום מקום.

בפעם הבאה שאתם נתקלים בבעיה או טעות שעשיתם, בין אם זאת בעיה שלכם או של בן משפחה וחבר, אל תנסה לברוח מהבעיה. במקום מחשבה, שאלו את עצמכם מה אם?מה אפשר לעשות? שאלות. מי כן ידע לעזור לי? את מי אני מכיר? יכול להיות שתקבלו את התשובה מיד או בשלב מאוחר יותר.

קשור: טיפים: איך לפתח כוח רצון לעושר והצלחה בחיים

4.הם מנסים

לרוע המזל, הרבה אנשים מפחדים לזוז ברגע שיש להם את התשובה לפתרון הבעיה שלהם. כדי להפוך את הרעיונות (חלומות) שלכם למציאות אתם חייבים להוציא אותם מהראש אל הפועל. וכאן אנשים היזמים אלו ה – 'ברי מזל' טובים מאוד כי באותו הרגע שהם מקבלים את הרעיון הם מתחילים לנוע לקראתו.

אז כשקופץ לכם רעיון לראש ואתם חושבים שהוא עשוי לעבוד, אל תפחדו לנסות. זה יכול להיות פתיחת בלוג, יצירת קורס דיגיטלי או יצירת חלק ממנו על מנת קבלת פידבקים של אנשים (כמו ספרון של ספר אלקטרוני לדוגמא), או סתם שיפור הרעיון קיים של יזמים אחרים.

5.ניצול הזדמנויות

אמנם כדאי לבדוק את הרעיונות שלכם, האם הם טובים או צריכים שיפור, אתם צריכים להקדיש מעט זמן בכדי לראות באיזה נקודה להתחיל. אחרת הזמן שלכם נשרף והחשק לעשות זאת ילך.. חלק גדול מניצול הזדמנויות של אנשים מצליחים, זה שהם לא מחכים, הם עושים.

נכון הכל עניין של הקצאת זמן והיא יכולה להיות מאתגרת מאוד ובטח אם אתם הורים. רוב בני האדם נוטים לנהל חיים עמוסים מאוד, וקשה לנו לפנות זמן למחשבות ורעיונות ואנו מתקשים לראות את ההזדמנויות בכל הג'ונגל של החיי יום יום. "ניצול הזדמנויות זה להתחיל משהו גם שאתה לא יודע איך" דניאל בן שבת

6.כסף של אחרים – OPM

אחד ההרגלים היותר חשובים מתוך שבעת ההרגלים של אנשים מצליחים הוא: שימוש בכסף של אחרים מינוף OPM, לא כל יזם מצליח נולד עם כפית זהב ובטח לא עם מיליון שקל פנויים בבנק. יזמים מצליחים יוצרים חובות טובים, זאת אומרת הלוואות כדי להקים עסק או מיזם מסוים. אנשים לוקחים הלוואות מבנקים, משקיעים, הלוואות חברתיות, שותף בעל הון, משפחה.

קשור: מה זה מינוף OPM ? ולמה זאת הדרך הכי מהירה להתעשרות

7.שינוי דעה

הצלחה לעתים רחוקות מגיעה מאותו הכיוון שצעדתם רוב חייכם. אך כמעט כל יזם מצליח שפגשנו אי פעם מדבר על משהו אחר לגמרי. חלקם הגדול היו המון עליות ונפילות, חלקם היו צריכים לשפר את הרעיון או המוצר שלהם כד להצליח. או אפילו שינוי כיוון קל יכול לקחת אתכם למקום אחר בחיים ולהגדיל את סיכוי ההצלחה שלכם משמעותית.

שאלתם את עצמכם האם מה שאתם עושים עם המוצר או העסק הקיים שלכם זה מה שתמיד עשיתם? האם אתם עושים את אותו הדבר במשך מספר שנים? ואתם עדיין לא הצלחתם? אם כן זה יכול להיות סימן שאתם צריכים לשפר את העסק שלכם או אפילו לשנות כיוון או הרגל מסוים.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא