3 טיפים ללימוד קופירייטינג וכתיבה שיווקית באינטרנט

יודעים לכתוב טוב? הפוסטים שלכם צוברים המון לייקים ושיתופים, מצוין יש לכם עתיד כקופירייטר. רוצים להתקדם בתחום? כנסו לקבל מספר טיפים ללימוד קופירייטינג וכתיבה שיווקית באינטרנט:

אם אתם כותבים טוב, אתם יכולים להפוך את תחום הקופירייטינג למקצוע ועבודה רווחית מהבית. המפתח מאחורי תחום הקופירייטינג הוא שעליכם להבין שאתם כותבים בסגנון שונה לקהל אחר ממוקד ובעל ערך. נתחיל בציטוט מוכר בנישה אשר ייתן לכם בוסט לפתיחת הקריירה כקופירייטר אשר מגיע מתוך הספר "מדריך הקופירייטרים", מדריך צעד אחר צעד לכתיבה מוכרת. "קופירייטר הוא איש מכירות הנמצא מאחורי מכונת כתיבה." 

קשור: 7 דוגמאות איך לשפר את יכולות הכתיבה השיווקית באתר שלך

1.דברו בשפה של הקהל שלכם

זה המפתח החשוב ביותר כשאתם לומדים קופירייטינג וכתיבה שיווקית. עליכם ללמוד לתקשר ולדבר בשפה של הקהל שלכם (אווטאר) באופן שישכנע אותם לרכוש את המוצר או השירות שעליו החלטתם לכתוב. חייב להיות קשר עין ראשוני שנוצר עם הלקוח, ללא "מגע ראשוני" תגלו למרבה הצער שאיבדתם את תשומת הלב של הקהל ובמקרה הרע בזבזתם כסף על מודעה בתשלום. 

בתקופה הזאת אנשים מוצפים בכמות מטורפת של מודעות פרסום החל מפייסבוק, גוגל, אינסטגרם והרשימה עוד גדולה. הם נחשפים מדי יום וגוללים במהירות כל מודעת פרסומת שאינה מתאימה לפרספקטיבה שלהם כמעט באופן מיידי. עליכם לדעת כי הקופירייטינג והכתיבה השיווקית שלכם לא יכולה להוות בידור עבור הקהל שלכם, כל מילה ומילה שאתם כותבים נועד למכור מוצר או שירות בין אם זה בשיווק שותפים או בבלוג שפתחתם.

3 טיפים ללימוד קופירייטינג וכתיבה שיווקית באינטרנט
תמונה-unsplash

קשור: 3 תוכנות לעריכת PDF (פי די אף) הטובות ביותר

2.כותרת מנצחת

כהקדמה מהירה לחלק מהטיפים החשובים בלימוד קופירייטינג וכתיבה שיווקית, נקודת המפתח הראשונה היא לכתוב כותרת מנצחת! זאת אומרת אתם צריכים להכניס את הרעיון של התוכן, המוצר והשירות בכותרת אחת. לרוב אנשים קונים מוצר או שירות רק מהכותרת עצמה ללא קריאה של התוכן. אתם יכולים להשקיע במאמר מכירתי בן **** והכותרת חלשה, אנשים אפילו לא יתאמצו להיכנס אל המודעה או המאמר שלכם.

אם אתם לא יכולים לתפוס את תשומת ליבו של הלקוח בכותרת, שרפתם את שאר מודעת, פרסומת, מאמר המכירות שכתבתם. יש לכם כחמש שניות בודדות בו תוכלו למגנט את תשומת ליבו של הגולש בין אם זה במנוע החיפוש של גוגל או ברשתות החברתיות והכותרת היא אחד הגורמים המשפיעים והחשובים ביותר ביכולת למשוך אליכם את הלקוח האולטימטיבי. זו היא רק דוגמה קטנה לקופירייטינג וכתיבה שיווקית ומה שאתם צריכים לעשות בהתחלה כקופירייטר.

3.טיפ לפיתוח כישורי קופירייטר

בלימוד קופירייטינג וכתיבה שיווקית, עקבו אחר יצירותיו של דן קנדי. הוא אחד המומחים המוכרים והפופולריים בתחום והוא סיפר בעבר שהוא שיפר את מומחיות הלימוד שלו על ידי פיתוח מתמיד של כישוריו. אנו ממליצים לכם קרוא את אחד מספריו בתחום אם אתם רוצים להפוך את עצמכם למומחה בנושאי לימוד קופירייטינג כי התחום משתנה ומתפתח כל הזמן ותמיד יש עוד מה ללמוד ולהכיר.

אנו מקווים שהמאמר הזה על לימוד קופירייטינג וכתיבה שיווקית עזר לכם ונתן לכם איזה כיוון. תחום הכתיבה מאתגר ומשתנה מאוד אך באותה מידה זהו אחד התחומים היותר מעניינים ומגוונים שתוכלו למצוא ברשת האינטרנט. המפתח להצלחה לקופירייטינג הוא ללמוד תוך כדי תנועה ממה שאתם עושים. 

קשור: מדריך: איך לעשות כסף באינטרנט דרך בניית בלוג / אתר תדמיתי לעסקים

סיכום

אם אתם תמשיכו כל הזמן לקרוא ותמשיכו לפתח את הכישורים שלכם כקופירייטר, תגלו כמה תחום הקופירייטר יכול להיות רווחי ומשתלם. תוך כדי כתיבה מרובה תקבלו מושג מה דרוש לכם כדי להיות קופירייטר מצליח, נחזור ונגיד שוב מה שאמרנו בתחילת המאמר שקופירייטר הוא אדם שקודם כל מוכר. המטרה שלכם היא למשוך את הקהל באופן שישכנע אותו לקנות מכם. זה ההבדל העיקרי בין האופן שבו אתה כותבים כרגע לבין איך אתם כותבים כקופירייטר, אם זה בבלוג שלכם או ברשתות החברתיות.

יש לכם טיפים לקופירייטינג וכתיבה שיווקית? שתפו אותנו כאן בתגובות נשמח לשמוע מכם.

One thought on “3 טיפים ללימוד קופירייטינג וכתיבה שיווקית באינטרנט

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא