3 תוכנות עריכת קובץ | אונליין PDF (פי די אף) הטובות ביותר חינם ובתשלום

פורמט קובץ ה- PDF הפך לאופציה פופולרית והשימושית ביותר בזכות גודלו הקטן יחסית. מסמכי פי די אף מצוינים גם לשמירה על האיכות והעיצוב של המסמך שלכם. 3 תוכנות עריכת קובץ PDF אונליין (פי די אף) הטובות ביותר:

את ה – תוכנה עריכת קובץ pdf של Adobe Acrobat אתם בטח מכירים הוא אולי עורך ה- PDF פי די אף המוכר ביותר כיום, אך ישנן אין ספור אפשרויות נוספות שיש לקחת בחשבון. הגישה לעורך PDF מעניקה לכם אפשרות לערוך טקסטים (מלל), להוסיף תמונות מעניינות, עבור מילוי טפסים ולהמיר את קבצי ה- PDF שלכם לפורמטים שונים ומגוונים. עורך PDF הוא כלי מאוד שימושי אם אתם עובדים עם הפורמט זה באופן קבוע.

המדריך הקצר שלנו יחשוף לכם את עורכי ה-PDF הטובים ביותר יעזור לכם לבחור את העורך אשר מתאים עבור הצרכים שלכם.

קשור: 3 אתרי PLR הטובים ביותר שאפר להרוויח מהם כסף

Adobe Acrobat Pro DC

תוכנות לעריכת PDF (פי די אף) הטובות ביותר
תוכנה לעריכת PDF Adobe אונליין – אדובי חינם

אדובי חשפה לראשונה את פורמט PDF (פי די אף) לפני כמעט 20 שנה, וכיום התוכנה לעריכת קובץ Acrobat Pro DC- pdf הוא התוכנה התעשייתית לעריכת קבצי PDF, כזה אשר משלב את סימני ההיכר של התוכנות הנוספות ברשימה שלנו לתוכנה מאוחדת. זו גם אחת ממערכות הפרימיום הבודדות אשר זמינות הן עבור ווינדוס והן עבור מאק של אפל. התוכנה מתגאה בפונקציונליות ייעודית לסמארטפון וביכולת להמיר קבצי PDF למספר דפי HTML, מלבד מסמכי וורד, אקסל ו- פאוור פוינט הקלאסיים.

התוכנה ממירה ושומרת באופן מיידית מסמכים אשר נסרקים ל- PDF ואף בעלת יכולת לשלב מספר מסמכים, גיליונות אלקטרוניים ודפי אינטרנט וכל זה למסמך PDF אחד שקל פשוט לשתף במספר מכשירים. אדובי מציעה בנוסף אחסון אשר מבוסס על ענן וגישה למסמכים דרך האתר שלהם acrobat.adobe.com , יחד עם הגנת סיסמה ויכולת מצוינת לנתח מידע פרטי.

Microsoft Word

3 תוכנות לעריכת | אונליין PDF (פי די אף) הטובות ביותר חינם
תוכנה ל- עריכת קובץ PDF פי די אף אונליין – מייקרוסופט וורד חינם

בעבר הרחוק, כל הגרסאות של מייקרוסופט וורד לא היה ניתן ליצור מסמך בפורמט PDF (פי די אף) או מחוצה לו, וזה היה בערך כך. עם זאת, הגרסאות האחרונות של 2013, 2016 ועד 2019 מאפשרות לכם לפתוח קובץ PDF ולאחר מכן לעשות עריכות ספציפיות ליצירת מסמך וורד. בסיום, אתם שומרים אותו כקובץ PDF שוב.

זה הוא כלי פשוט, ועיצוב לא תמיד מסתדר כראוי כמו בתוכנת עריכה של אדובי בהתבסס על יצירת מסמכי ה- PDF, אך הוא חלופה מצוינת אם אתה צריכים ליצור מסמך כל שהו במהירות ב- PDF לקבלת עריכה בסיסית או שינויי מסמך טקסט. בנוסף, זוהי שיטה פשוטה אשר משתמשים בה עובדים וסטודנטים מבלי ללמוד כלים חדשים.

קשור: איך להרוויח כסף באינטרנט דרך מוצרי PLR (נכסים דיגיטליים)

PDF Architect 7 

תוכנה לעריכת pdf - פי די אף
תוכנה לעריכת PDF – PDF 7  חינם

חברת Pdfforge אשר מקורה בגרמניה מציעה אפשרות רכישה ייחודית לתוכנה ל- עריכת קובץ PDF שלהם. Architect PDF הויא מערכת מודולרית אשר זמינה להורדה בחינם או כחלק משלושה חבילות נפרדות (סטנדרט, פרו ו- פרו + OCR). כל חבילה כוללת בתוכה ערכת מודולים עבור התוכנית, אשר מכתיבה את כוח העריכה שלה. המודולים הללו – אשר נעים בין עריכת קובץ PDF והמרה לחתימה ואבטחה בקובץ – אשר זמינים לרכישה פרטנית גם אם אתה רק זקוקים למספר נבחר של כלי עריכה ולא רוצים להשקיע הרבה כסף.

אפילו חבילת פרו + OCR זמינה במחיר נמוך, והחבילה הכוללת שלהם יש כלי עריכה אשר מהווה את אחד מעורכי ה- PDF (פי די אף) המלאים והמלאים ביותר שיש בשוק. הגרסה האחרונה של Architect PDF היא PDF "אדריכל 7", והתוכניות המובילות בה כוללות תכונות כמו יכולת להכניס דפים נוספים והיפר-קישורים (רגיל), הצפנת 256 סיביות (מקצועי) ובנוסף אפשרות לסרוק מסמכים ולהמיר אותם לעריכה מקצועית. קבצי PDF (פרו + OCR). לחברת Pdfforge יש גם גרסה חינמית אשר מוגבלת של תוכנת "אדריכל PDF 7".

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא