מדריך: איך לפתוח חשבון וואטסאפ עסקי – WhatsApp Business

הודעות בוואטסאפ הם דרך התקשורת המועדפת על כולנו. האם אתם כבעלי עסקים רוצים לתקשר עם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם? איך לפתוח חשבון וואטסאפ (ביזנס) עסקי – WhatsApp Business:

מסרים הם דרך התקשורת המועדפת על רוב האנשים בימינו. האם אתה בעל עסק ורוצה לתקשר עם הלקוחות המיועדים שלך? קיום אפליקציית WhatsApp ביזנס לעסקים הגיוני לחלוטין. זה לגמרי בחינם להורדה ושימוש. זהו כלי פורה שיעזור לך להרחיב את העסק שלך. זה זהה למסנג'ר הוואטסאפ הרגיל עם כמה תכונות נוספות כדי לסייע ולהקל על עסקים קטנים. להלן השלבים לפתיחת חשבון Whatsapp Business, רישום, הגדרה ושימוש בכל התכונות החדשות של האפליקציה.

קשור: טיפים לשיווק / פרסום בוואטסאפ לעסקים קטנים

צעדים ראשונים לפתיחת חשבון וואטסאפ עסקי

אז איך לפתוח חשבון וואטסאפ עסקי? וואטסאפ לעסקים – היא אפליקציית אנדרואיד ו-IOS שנבנתה כדי לעזור לעסקים קטנים ומותגים לחזק את הקשרים בעסק שלהם. זה זמין בפליי סטור ובגוגל פליי להורדה בחינם. באו נתחיל במדריך:

איך עושים חשבון עסקי בוואטסאפ?

שלב 1: הורדת האפליקציה בחינם

הורידו את האפליקציה של גוגל פליי ופתחו אותה. קראו וקבלו את התנאים וההגבלות של וואטסאפ. חשוב להסכים להם ולהמשיך לחצו על "הסכמם והמשך".

איך לפתוח חשבון וואטסאפ עסקי - WhatsApp Business
איך לפתוח חשבון וואטסאפ עסקי – גוגל פליי
פתיחת חשבון וואטסאפ ביזנס לעסקים
וואטסאפ עסקי – איך עושים חשבון עסקי בוואטסאפ

שלב 2: הזינו את מספר הפלאפון שלכם 

הזינו את מספר הפלאפון שלכם, רצוי להקליד את מספר העסק שלכם ולא מספר הוואטסאפ האישי שלכם. וואטסאפ מאפשרת לכם להשתמש ב- וואטסאפ הרגיל ו- וואטסאפ עסקי באותו מכשיר בו זמנית, בתנאי אחד פשוט שהם רשומים עם מספר טלפון שונה.

קשור: 6 טיפים לקידום ושיווק עסקים קטנים בדף הפייסבוק

חשבון וואטסאפ עסקי
איך עושים חשבון עסקי בוואטסאפ

שלב 3: אמתו את מספר הפלאפון שלכם באמצעות קוד OTP

עליכם לוודא שהזנתם את המספר הפלאפון הנכון. לאחר מכן הזינו את קוד ה- OTP שקבלתם במספר הטלפון הנייד שסיפקתם ואמתו את מספר מכשיר הנייד שלכם.

הורדת חשבון וואטסאפ עסקי
איך עושים חשבון עסקי בוואטסאפ
מדריך: איך לפתוח חשבון וואטסאפ עסקי - WhatsApp Business
איך לפתוח חשבון וואטסאפ עסקי

שלב 4: בחרו את שם וסוג העסק שלכם

ספקו את שם העסק שלכם ובחרו את סוג העסק בחלון "צור את הפרופיל שלך" ולחצו על אוקי כדי לפתוח את חשבון וואטסאפ העסקי שלכם.

פתיחת חשבון וואטסאפ לעסקים - whatsapp Business
איך לפתוח חשבון וואטסאפ עסקי

שלב 5: נסו את האפשרויות החדשות והתחברו עם הלקוחות שלכם

חלון וואטסאפ עסקי פתוח שנראה כמעט זהה ל- וואטסאפ הקלאסי שלכם עם כמה אופציות נוספות. עכשיו, תוכלו להשתמש בוואטסאפ לעסקים כדי ליצור קשר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם בקלות, ותהתחיל לייצר לידים והמרות.

הורדת וואטסאפ עסקי בחינם

עכשיו, כשחשבון העסקי שלכם ב- WhatsApp ביזנס פתוח, הוא מגדיל את התקשורת שלכם עם לקוחות בכל מקום בעולם. כעת תוכלו ליצור קשר עם הלקוחות שלכם ב- וואטסאפ בדרך פשוטה, מאובטחת ובעיקר אמינה.

קשור: 4 טיפים מהם דרכי שיווק ופרסום לעסקים באינטרנט

תכונות ויתרונות של וואטסאפ לעסקים:

  • תוויות : תוכלו לארגן את אנשי הקשר שלכם בקלות באמצעות תוויות . תוויות תמיכה אשר יעזרו לכם למצוא ללא קשר איש קשר מסוים מהרשימה הענקית שלכם.
  • פרופיל חשבון עסקי : אתם יכולים ליצור פרופיל עסקי אשר יעזור ללקוחות שלכם. אתם יכולים לספק את כל המידע והערך כמו תיאור העסק שלכם, כתובת דוא"ל, כתובת המשרד, אתר ובלוג וכו '.
  • מענה מהיר: עכשיו, תוכל לענות על שאלות נפוצות בקלות עם המענה המהיר. אתם יכולים לשמור ולהשתמש כל פעם מחדש בהודעות הנפוצות והפופולריות ביותר שלכם כדי לענות על שאלות ללא התווית המוצגת לעיתים קרובות.
  • הודעות אוטומטיות : לא ייתכן שאתם תהיו זמינים תמיד אך גם לא טוב להשאיר את הלקוחות שלכם עם שאלות. אז קבעו הודעת אוטומטיות שעוזרת ללקוחות שלכם לדעת מתי אתם תחזרו אליהם. אתה יכולים גם לספק הודעת קבלת פנים כדי להציג את העסק שלכם בפני הלקוחות החדשים.
  • רשימת דיוור: ניתן לשלוח הודעה זהה לקבוצה גדולה של אנשים שוב ושוב מבלי שתצטרכו לבחור בהם כל פעם מחדש.
  • דיווח מדדים של ההודעות : ניתן לגשת בקלות לכל המדדים החשובים כמו כמה מההודעות שלכם נשלחו ללקוחות, נמסרו וקראו אותם בהצלחה.

תקשורת בין אישית היא דרך מעולה ביותר לבנות קשרים איכותיים עם הלקוחות שלכם. חפשו מעבר לפורום דוא"ל או אינטרנטי לתקשורת אחת לאחת עם לקוחותיהם כמו שעושים המותגים הגדולים . וואטסאפ ביזנס עסקי הם המערכת המושלמת הזמינה לשם כך. זה אמצעי תקשורת מוכר ופופולרי עבור לקוחות רבים בעולם ובארץ. לכן, שיפור העסק שלכם ב- וואטסאפ לעסקים יכולה להניב לכם תוצאות ובעיקר רווחים. בהצלחה.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא