המדריך המלא: איך להוריד סרטונים מפינטרסט – Pinterest

פינטרסט היא פלטפורמת רשת חברתית לשיתוף והעלאת סרטונים ובעיקר תמונות, תכני פינטרסט אליהם ניתן לגשת בכל העולם.  בנוסף, זוהי האפליקציה הטובה ביותר ליצירת תנועה אורגנית ומכירות לאתרי לנכס הדיגיטלי שלכם. (הורדת סרטונים) – איך להוריד סרטונים מפינטרסט – Pinterest:

בתקופה הזאת פינטרסט היא אפליקציית מדיה חברתית איכותית באופן כיפי ומעניין לשיתוף והעלאת סרטונים , תמונות , וכל נכס דיגיטלי אחר אליהם ניתן לגשת מכל העולם. כמו כן, זהו האתר הטוב ביותר להובלת תנועה אורגנית ומכירות לאתרי האינטרנט שלכם ובכללי לכל נכס דיגיטלי. הממשק קליל והנוח ביותר למשתמש פשוט מאפשר למבקרים לשמור סרטונים ותוכן אך בכל הקשור להורדת סרטונים בפינטרסט היא דורשת כמה כלים חיצוניים.

קשור: איך לעשות כסף (קידום) לחנות איביי דרך פינטרסט Pinterest

 ישנם כלים רבים באינטרנט כמו גם אפליקציות אנדרואיד ולאייפון הזמינים באינטרנט, אך לבחור את המיטב מביניהם הוא קצת מעייף וגם גוזל לנו הרבה זמן. כאן במדריך הצגנו כמה מהאפליקציות והאתרים הטובים ביותר להורדת סרטונים בפינטרסט מבלי להוציא כסף או זמן מיותר.

אז בואו נראה את מיטב אתרי הורדות הסרטונים לפינטרסט Pinterest אשר מציגות את הביצועים הטובים כדי לחסוך לכם זמן ואנרגיה. 

איך להוריד סרטונים מפינטרסט:

1.ExpertsPHP

איך להוריד סרטונים מפינטרסט - Pinterest - הורדת סרטון
הורד סרטון בפינטרסט

אתר – ExpertsPHP הוא אחד מפלטפורמות הורדת הסרטונים באינטרנט המועדפים ביותר ל – פינטרסט המגיע עם אפשרויות נפלאות להורדת קטעי וידאו באיכות מעולה, כמו HD ו- MP4, מ- פינטרסט. כמו כן הוא תואם כמעט עם כל מחשב לפטופ / שולחני או מכשיר חכם אנדרואיד, כמו גם יש פורמט וידאו ההופך אותו לכלי האינטרנטי הבולט בתקופתנו. (ניתן גם להוריד סרטונים מטיקטוק).

מדריך קצר להורדת סרטון מ- פינטרסט דרך אתר ExpertPHP

1: כנסו אל האתר הרשמי של pinterest.com דרך המכשיר שברצונך לשמור את הסרטון בין אם זה מחשב או סמארטפון. עכשיו, חפשו סרטון מרשימת הסרטונים ב- אפליקציהt והעתיקו את הלינק לאתר.

2: עכשיו, הדביקו את כתובת הקישור המועתקת (* קישור האינטרנט של הסרטון) בצירוף ה- BLANK שלו הנתון בכרטיסיה DOWNLOAD (הורדה) במסך הורדת הווידיאו של פינטרסט ExpertPHP ולחצו על אפשרות ההורדה.

3: לסיכום, הסרטון יורד והגולש יכול לשמור ישירות למחשב או לנייד שלו על ידי בחירת השמירה כאפשרות.

מדריך להורדת סרטון באפליקציית פינטרסט דרך ExpertPHP

קשור: איך לעשות כסף מעיצוב תמונות בפינטרסט – pinterest

1: אם אתה רוצים להוריד מהאפליקציה, פתחו את הסרטון ולחצו על "סמל עם שלוש נקודות קטנות" המופיע בבסיס ובחר "העתק קישור/לינק".

2: עכשיו, פתחו את הורדת הסרטון הרשמי של ExpertPHP ב- פינטרסט והדביקו את הלינק בסרגל הרווח לצד כרטיסיית ההורדה ולחצו על האפשרות "הורד" כדי להשלים את ההורדה ולשמור את הסרטון במכשיר שלכם.

2.Keepsaveit

איך להוריד סרטונים מפינטרסט - Pinterest - הורדת סרטון
הורדת סרטון (וידאו) בפינטרסט

עוד אתר מצוין להורדת סרטונים בפינטרסט ופופולרית מאוד, בשם Keepsaveit, אתר זה הוא כלי אינטרנטי אשר עובד ביעילות להורדת קטעי וידאו בכמה פורמטים של וידאו איכותיים בכל רזולוציה שתבחרו , להמיר קטעי הוידאו ל- MP3 ולתמוך כמעט בכל מכשיר עם אופציות לדפדפנים שונים מבלי לפגוע ברזולוציה. זהו אתר הורדת ווידיאו באינטאנט הטוב ביותר ברשת עבור משתמשי אנדרואיד ו- אייפון המציגים חוויית הורדה נפלאה.

מדריך להורדת סרטון מפינטרסט דרך אתר Keepsaveit

1: היכנסו לאפליקציית פינטרסט או אלתר הרשמי וחפשו סרטון שאתם רוצים להוריד. לחצו על הסרטון והקלידו על "סמל קטן עם שלוש נקודות" הנמצא למטה בפינה הימנית. כעת הקש על האפשרות "העתק לינק" כדי להעתיק אותה להורדה נוספת.

2: עכשיו, דפדפו באתר הורדת הסרטונים באינטרנט של keepsaveit.com במכשיר שלכם והדביקו את הלינק המועתק בחלל הריק ולחצו על הכרטיסיה "הורדה" כדי להשלים את הורדת הסרטון. הסרטון יורד ונשמר במכשיר שלכם.

3.Video Downloader for Pinterest

איך להוריד סרטונים מפינטרסט - Pinterest - הורדת סרטון

אתר נוסף להורדת סרטונים בפינטרסט היא אפליקציה יוצאת מן הכלל שהופכת את הורדות הווידאו, תמונות, וקבצי הגיף לפשוטות וללא כעסים. האפליקציה תואמת למספר מכשירים עם יכולת הסתגלות מצוינת העוזרת למשתמשים לאתר ולשמור קטעי סרטונים בפורמטים מגוונים. האפליקציה שומרת ביעילות על איכות הסרטונים תוך העברה ממקורות שונים ומייעלת חזותיים מצוינים כדי לספק למבקרים במידה רבה.

מדריך להורדת סרטונים מ- פינטרסט דרך אתר Video Downloader לאפליקציית פינטרסט – Pinterest.

1: הכנסו לאפליקציית פינטרסט או אתר האינטרנט הרשמי ומצאו את הסרטון שאתם רוצים להוריד. עכשיו, הקלידו על תוכן הווידיאו עם סמל של שלוש נקודות יופיע בפינה הימנית התחתונה שלכם. לחצו והעתיקו את לינק ה- URL "העתק קישור".

קשור: 5 טיפים לקידום התוכן שלך בפינטרסט

2: עכשיו, פתחו את "אפליקציית הורדת הסרטון לפינטרסט" והדביקו את הלינק בחלל ההורדה ולחצו על הכרטיסיה "הורדה" להשלמת התהליך ולבסוף הוא נשמר במכשיר שברצונכם לשמור. 

4.All Video Downloader

כל הורדות הסרטונים מגיעות עם התאמה מצוינת להורדת סרטונים באורך ואיכות מקסימלית ישירות ממקורות האינטרנט למכשיר שרציתם. כמו גם, זה עוזר בחיפוש, שיתוף והורדה של קטעי הסרטונים מבלי לשבש את רזולוציית הווידאו באמצעות ההורדה המהירה. אפשרי לעשות תצוגה מקדימה לפני הורדות תוך תמיכה במספר פורמטים. האפליקציה המוצגת הטובה ביותר ב- Google Play להורדת סרטוני פינטרסט בחינם לחלוטין.

מדריך להורדת סרטון מ- פינטרסט דרך אפליקציית All Video Downloader.

1: היכנסו, ל – "אפליקציית All Video Downloader" או השתמשו בלינק כדי למצוא את האפליקציה.

2: עשו חיפוש מיידי לסרטון דרך שיתוף הלינק מאפליקציית פינטרסט או על ידי העתק-הדבק את לינק ה- URL ישירות מתוכן הווידאו באתר פינטרסט או באפליקציה.

3: לאחר העלאת הוידאו באפליקציית All Video Downloader יופיע בקרוב ירד "DOWNLOAD". עכשיו, לחצו על כפתור ההורדה כדי לסגור ולתת לו להישמר.

כל הכלים והיישומים באינטרנט שהוזכרו במדריך הזה מופיעים ברשימת החיפושים באינטרנט המתוארים היטב למגוון מבקרים שיבינו ויעקבו ללא כל בלבול. היישומים מעולים לביצוע הורדות של פורמטים ורזולוציות איכותיות עם תכונות טיפול פשוטות למבקר. אנו מקווים שהמדריך הזה משרת אתכם בצורה המעולה ביותר. אל תהסס לשתף את המדריך והתגובות שלכם בעניין. אנו פתוחים לענות לשאלות. הישארו מעודכן לקבלת סיוע טכני נוסף. תודה ותהנו!

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא