רוצים לקנות עוקבים לאינסטגרם? הנה מה שיקרה לחשבון שלכם אם תעשו זאת

כולם קונים עוקבים באינסטגרם, באוגוסט 2019 המכון לביצועי "Contemporary Music Performance" ניהל בדיקה על רשימה ארוכה של אנשים מפורסמים באמצעות ביקורת באינסטגרם, ומסתבר שלכולם מטיילור ועד קים קרדשיאן יש אחוז גדול של עוקבי אינסטגרם מזויפים בסביבות ה-46% בהתאמה.

תמונה: Dries Depoorter

אמנם קים כנראה לא קונה את אותם עוקבי אינסטגרם. יש המון בוטים שעוקבים אחר משתמשי שמות גדולים כדי למשוך משתמשים אחרים – וגורמים לעצמם להיראות לגיטימיים יותר . אינסטגרם בדרך כלל מציעה שמות מוכרים למשתמשים חדשים, מכיוון שהיא עדיין לא יודעת הרבה על העדפות המשתמשים החדשים.

אבל זה לא מבזה את המותגים הקטנים והמשפיעים החדשים יותר כמו  קרוליין קאלוואי, שהודתה לאחרונה ברכישת עשרות אלפי עוקבים בחזרה בדיוק כשרק התחילה. (הקורא, התנשמתי.)

הרעיון שאתה צריך שהיה לך מספר מסוים של עוקבים כדי שהתייחסו לעסק שלך ברצינות – במיוחד כשאתה מפעיל את המותג שלך  ככל הנראה.

ואנחנו יודעים כמה עבודה נדרשת כדי להשיג עוקבים אמיתיים באינסטגרם . קיצורי דרך יכולים להיות מפתים מאוד. אבל רצינו לבדוק לעצמנו את קיצור הדרך. אז קניתי כמה עוקבים באינסטגרם לחשבון שאינו בשימוש.

 כדי להשיג את זה השתמשתי בשני שירותים מקוונים שונים כדי לקנות 1,000 עוקבים. בשנים האחרונות אינסטגרם נסדקה כל כך במעקב אחר חשבונות מזוייפים, אך גם סוג של עבודה בעניים, ברור מביך. הרשה לי להסביר לך את הניסוי. מאמר דומה: שיטות יצירתיות להרוויח כסף מאינסטגרם

איך לקנות עוקבים באינסטגרם

חפש ספק בעל מוניטין

באופן מפתיע, קניית עוקבי אינסטגרם הפכה פחות פשוטה מבעבר. למה? מכיוון שבשנת 2018, אינסטגרם החלה להידרש לשיטות המתנגדות לתנאי השירות שלה. זה כולל אפליקציות של צד שלישי הונאה, עוקבים מזויפים ובוטים. נוסף על כך, מותגים באמת מתחילים לדאוג ל -1.3 מיליארד הדולרים שהם הולכים להפסיד  בגלל עוקבים מזויפים באינסטגרם. המותגים אינם רוצים שהכסף השיווקי שלהם יתמקד בחשבונות לא קיימים, ולכן הם דורשים מהמשפיעים אחריות מוגברת. כתוצאה מכך, כלי ביקורת ואיתור של צד שלישי הופכים פופולריים יותר ויותר. ועם כל הלחץ הזה, כמה מהספקים הגדולים שבדקתי קודם .

בסך הכל, חקר נישות לקניית עוקבים באינסטגרם יש לומר על האתרים האלה שהם מעצבנים וסרבלים, היגיון ועריכת העתקים מפוקפקים. ישנם עשרות שירותים לבחירה. האם תרצה "להזניק את החשבון שלך אשר יעשה פלאים לעסק שלך"? או אולי אתה מעדיף את האפשרות "100% אורגני"? (אני לא יודע מה זה אומר.)

לרוע המזל הבחירה הראשונה שלי – של Dries Depoorter, שהיא מכונה אוטומטית פיזית המאפשרת לך לקנות עוקבים עם מטבעות – לא הייתה אפשרות ברת קיימא. (Hootsuite סירב לתת לי את האופציה הזאת.

Dries Depoorter

בחר אם לקנות עוקבים מזויפים בכמויות גדולות, או בטיפטופים

מכיוון שמבקרי אינסטגרם – התוכנה שמשתמשים במותגים כדי לתפוס חשבונות מזויפים – מחפשים לרוב חשבונות ללא תמונה ועם שמות מוזרים, כעת תוכל לשלם כדי להשיג עוקבים בקצב צמיחה פחות חשודה. העוקבים, כמובן, עדיין נראים חשודים ראה תמונה:

החלטתי ללכת עם האופציה הכמותית, מכיוון שדמיינתי שאחזקת שירות לקוחות קבוע על מנת לבטל את החיוב החודשי בכרטיס האשראי שלי כמנוי עשוי להיות קצת קשה

פשוט יותר

כעת, לאחר שאפליקציות צד ג 'של אינסטגרם נמחקו, התהליך לקניית העוקבים מתייעל יותר. אין צורך להוריד אפליקציה ולמסור את פרטי חשבונך. זה מקל על מי שמתעקש לקנות עוקבים מזויפים, בהתחשב בכך אינסטגרם עוקבת אחר כל חשבונות משתמש המגיעים עם אפליקציות של צד שלישי, ומאיימת להעניש את החשבונות האלה. כמובן שקניית עוקבים מנוגדת לתנאי השירות של אינסטגרם בין אם אתה משתמש באפליקציה, אתר אינטרנט או מכונה אוטומטית . למרות זאת, החברות שמוכרות אותן עדיין אוהבות לטעון שהן עושות זאת בצורה "הכי בטוחה שאינה מפרה כל חוקים באינסטגרם." (זה שקר.) מאמר מומלץ: להרוויח כסף מהטיק טוק

שלם עבור העוקבים שלך

בפעם האחרונה שאתר הוטסויט ביצע את הניסוי הזה – כבר בשנת 2017! – מישהו הרבה יותר חכם ממני התעקש להשתמש בכרטיס אשראי מראש. דילגתי על הצעד הזה ומקווה שלא היו בעיות.

מכיוון שהייתי סקרן לראות אם נקודת המחיר עשתה הבדל מורגש, בסופו של דבר ניסיתי שני שירותים. קניתי 1,000 עוקבים מ- StormLikes ו -1,000 "ממר אינסטה" (עבור חשבון המבער שלי.

עבור 1,000 עוקבים, StormLikes גבה ממני 12.99 דולר דולר, ואילו מר אינסטה גבה $ 35 דולר + 1.75 דולר ארה"ב. אחרי ששילמתי, StormLikes נשלח לי קבלה מ"שופינג מקוון. "

הערה נוספת: ניסיתי גם לקנות 1,000 עוקבים "אורגניים" מאחת החברות שפעם היו ענקיות בתחום הזה: "צמיחה חברתית". הם מציעים חבילת הקדמה שלמה (עוקבים בונוסים, לייקים וכו ') במחיר של 29.99 דולר, אבל "מערכת התשלומים שלהם מושבתת" עד ה -1 למרץ – אה רגע, עכשיו זה ה -23 לאפריל. מוזר! אני לא אתפלא אם השירות שלהם מושבת מסיבות שקשורות יותר לבעיות מול אינסטגרם מאשר בעיות באתר עצמו.

מה קרה כשקנינו עוקבים באינסטגרם

אחרי כשעה, עוקבי המזויפים התחילו להתגלגל. ההודעות היו מרגשות לרגע, אך מהר מאוד הן הפכו לניקוז עגום וחסר משמעות מבחינה רגשית על הסוללה שלי. אולי ככה מרגיש טיילור סוויפט? אבל יש להניח שההודעות שלה מבוטלות.

תוך 48 שעות היו לי שתי קבוצות של 1,000 עוקבים באינסטגרם, העוקבים הזולים יותר של StormLike זלגו בהתמדה והגיעו ל -1,002. שבוע לאחר מכן הם ירדו ל 925. היקרים יותר של מר אינסטה עברו מהר יותר, אבל קיבלתי רק 925 (שהם צנחו ל -862 בשבוע אחרי .

4 סיבות לא לקנות עוקבים באינסטגרם

1. עוקבים מזויפים אינם מגיבים או עושים לייקים

אף אחד מחשבוננות האינסטגרם שלי לא קיבל סימון "אהבתי" או תגובה, למרות אלפי העוקבים החדשים שלהם.אני לא יודע, אבל לאף אחד מהעוקבים המזויפים שלי לא היה אכפת. כמובן, הגיוני שקניית עוקבים אינה כוללת דחיפה במעורבות. חברות אלה גובות בנפרד בגין שירותים אלה.

2. עוקבים מזויפים הם כמובן לא אנשים קיימים

כל מי שמסתכל על יחס העוקבים שלי יכול לנחש שאלה עוקבים מזויפים. אלא אם כן אתה ביונסה או אדל, לעקוב אחר חשבונות אחד או שתיים לא מראה שאתה חשבון איכותי יותר. ואם אנשים יביטו ברשימת העוקבים שלי בפועל, החשדות שלהם יאושרו. לעוקבים החדשים שלי יש לעתים קרובות שמות שנראים כאילו הם חירבשו אותיות במקלדת (שפע של מספרים ואותיות אקראיות), לרוב יש להם רק כמה פוסטים, התמונות שלהם לרוב אקראיות, וכמעט אף פעם אין להם סטורי. השאלה היא: האם אתה רוצה עוקבים בשביל העסק, או שאתה רוצה כבוד? (במיוחד אם אתה מותג רשמי, אתה צריך לשאוף לרווחיות ופחות לנראות במדיה).

4. אינסטגרם עשויה להשעות את חשבונך

לאינסטגרם יש אינטרס מיוחד להפוך את הפלטפורמה שלהם למקום שאנשים רוצים לבלות בו. אבל צבא של חשבונות מזוייפים לא גורם לאף אחד להרגיש אנושי, קל וחומר אם הם עוקבים שלך. בהתאם לכך, אינסטגרם עשתה צעדים רבים להפחתת התנהגות לא רצויה בפלטפורמה. חשבונות מזויפים מטוהרים באופן קבוע על ידי הפלטפורמה, כלומר העוקבים שלך עלולים להיעלם בכל עת. ובסוף 2018 דובר אינסטגרם אמר ל- TechCrunch כי חשבונות הקשורים לאפליקציות צד שלישי עלולות לאבד גישה לכמה מאפייני אינסטגרם . לבסוף, אל תשכח כי קניית עוקבים מפרה את תנאי השירות, ולכן יש תמיד את הסיכון שאינסטגרם יכולה פשוט להשעות את חשבונך לתמיד.

מה לעשות במקום לקנות עוקבים באינסטגרם

הראה לאנשים משהו חדש ואמיתי

לורה איזומיקאווה, צלמת אורח חיים שעברה מ- 0 ל- 600,000 עוקבים באינסטגרם בדרך הקשה, תתן לך השראה.

הטיפ הראשון שלה למשווקי אינסטגרם: "מצא את מה שאתה הכי מתלהב לשתוף. השתמש בתשוקה שלך או במה שאתה מבין ויודע ותעד תמיד בעזרת תמונות וסרטונים. " קרא את שאר הטיפים הגרנטיים של @ lauraiz כאן .

הדבר העיקרי הוא לדעת מיהו קהל היעד שלך, מה הם רוצים ולתת לקהל ערך באופן עקבי. השתמש באפליקציות כדי לתזמן ולסקור פוסטים בכל רשת כגון פייסבוק , טוויטר ואינסטגרם כמובן כדי לעשות לעצמך חיים קלים יותר .

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא