איך למכור ביטקוין בקלות עם Coinbase

לא טוב שיש ביטקוין כהשקעה אם אתה לא יודע איך אתה יכול יום אחד למכור ולהפוך זאת לרווח. פלטפורמות דיגיטליות לא נותנות ייעוץ בנושא השקעות או מה אפשר לקנות עם ביטקוין, זה לא הרעיון כאן, אבל אנחנו יכולים לפרק את היסודות הטכניים עבורך, כמו איך למכור ביטקוין:

ישנן דרכים שונות לעשות זאת, תלוי אם ברצונך למכור בבורסה או באופן ישיר, אך הנה כמה צעדים פשוטים כדי למכור את הביטקוין שלך במהירות ובקלות.

שלב 1: הגדר חשבון החלפה

הדרך הפשוטה וה"אוטומטית ביותר "להפוך את הביטקוין שלך למזומן קשה היא באמצעות פלטפורמת חליפין. הם פועלים כמתווך עבור הקריפטו המבוזר הידוע על ידי מכירת הביטקוין שלך עבורך. מכיוון שמדובר באחת הבורסות הפופולריות והמבוססות ביותר, אנו ממליצים על Coinbase . אם אתה מעדיף לבחור בעצמך, יש הרבה אחרים לבחירה , כולל אפשרויות בינלאומיות פופולריות כמו Bitstamp ו- Bitfinex.

הרשמה לחשבון ב- Coinbase שהיא קלה מאוד, אך יש כמה דרכים שתצטרך לקפוץ עליהם. תלוי באיזו מדינה אתה נמצא, תצטרך לעמוד בצורות שונות של כללי "הכר את הלקוח שלך", מה שאולי אומר לשלוח לאתר צורות זיהוי מסוימות . זה יכול לקחת מספר ימים לעיבוד. ההרשמה ל-  Coinbase Pro  מומלצת גם היא, אם כי אינה הכרחית בהחלט, בכדי לתת לך שליטה רבה יותר על המכירה שלך.

לאחר יצירת חשבונך, קשר את חשבון הבנק שלך כך שכאשר עשית את הסחר שלך, תוכל להוציא מזומנים עם כמה שיותר טרחה. מאמר מומלץ: אתרים מומלצים לעבודה מהבית

שלב 2: העבר את הביטקוין שלך ארנק מטבעות דיגיטליים

אם עקבת אחר המדריך שלנו לרכישת ביטקוין , תאחסן את הביטקוין שלך בארנק מאובטח – אולי אפילו קר". כדי לסחור ב- Coinbase, תרצו לשלוח את הביטקוין שלכם לארנק חילופי ולהשאיר אותו שם, מוכן למכירה.

מתחילים תמיד יכולים להשתמש באפליקציית הארנק Coinbase , מה שהופך את חיבור הארנק לסופר פשוט ביותר, מכיוון שהוא עובד באופן אוטומטי עם עסקאות Coinbase. פשוט פתח את האפליקציה והמתן להתראה "התחבר עכשיו" ואז הזן את פרטי הכניסה שלך ל- Coinbase. אם אינך רואה את ההודעה, אתה תמיד יכול לעבור להגדרות ולבחור התחבר ל- Coinbase כדי להתחיל. לארנק Coinbase יש גם כמה תכונות שימושיות אחרות, כולל אפשרות לשלם לסוחרים ישירות מהארנק אם הם חלק מתוכנית המסחר Coinbase.

אבטחת Coinbase היא טובה ומספקת תמיכה בביומטריה וטכנולוגיית אימות מתקדמת. עם זאת, אם אתה מעדיף להשתמש בארנק דיגיטלי אחר, עבור להגדרות שלו וחפש דרכים להתחבר להמרת מטבע. אתה אמור להיות מסוגל להזין את כניסת ה- Coinbase שלך ​​בארנקים הדיגיטליים הפופולריים ביותר ולהתחיל בתהליך אימות כדי לחבר אותו. עם זאת, ייתכן שייקח מספר ימים להשלמתם, כך שזה בהחלט לא צעד של הרגע האחרון.

שלב 3: בצע הזמנת מכירה

כאשר חשבון החליפין שלך מוגדר, חשבון הבנק שלך מקושר, והביטקוין שלך מופקד בבורסה, הגיע הזמן לבצע מכירה בפועל. הגרסה האחרונה של Coinbase הופכת את זה לקל מאוד. פשוט בחר קנה / מכר מהתפריט העליון ועבר לקטע מכירה . בחר בביטקוין כמטבע שבחרת, וודא שהיעד הנכון נבחר עבור הכספים שלך בסעיף הפיקדון . אם יש לך חשבון בנק המחובר לחשבונך, תוכל לבחור בו כאן להעברה ישירה.

בדוק את הארנק המחובר שלך כדי לראות כמה יש לך ביטקוין, ובחר את הסכום שאתה רוצה למכור. בשנת 2018, Coinbase העלה את מגבלות ברירת המחדל שלה למסחר והחל לאפשר לאנשים לסחור בקריפטו שלהם מייד לאחר רכישתו, וזו אחת הסיבות שאנחנו אוהבים את השירות שלהם. אתה יכול לראות את מגבלת הבנק השבועית שלך באותו פרק. לבסוף, בחרו אם ברצונכם לחזור על מכירה זו, ואם כן, באיזו תדירות. ואז בחרו למכור ביטקוין . זהו זה! מאמר מומלץ: אתרים להכנסה נוספת מהבית

תחול תקופת החזקה קצרה לפני השלמת המכירה. אתה יכול לבצע מכירות רבות ככל שתרצה, אך ההעברות לא יסתיימו עד שתום תקופת ההחזקה שלהן.

באשר להחלטה מתי למכור, ובכן, זה נכנס לז'אנר של ייעוץ השקעות, וישנן אסטרטגיות רבות המבוססות על התוכניות לטווח הארוך שלך וכמה הביטקוין אתה רוצה להעביר. ביטקוין עבר תקופה ארוכה של פיחות ותיקונים לאחרונה , מעורבב עם התאוששות קלה. יתכן שיידרש מחקר רציני להחליט מתי הזמן הטוב ביותר למכור הוא בשבילך.

שיטות אלטרנטיביות

אם אתה מעדיף לקבל יותר יד בתהליך המכירה בפועל, עסקאות ישירות או העברת ביטקוין מארנק לארנק הן חלופה אפשרית. יהיה עליך להירשם, ובמקרים מסוימים פירושו לאשר את זהותך, כך שבכל אמצעי המכירה, אנו ממליצים להגדיר את חשבונך זמן רב לפני שאתה באמת רוצה למכור. עם זאת, לאחר שתקבע, אתה יכול למכור את ה- ביטוקוין שלך בצורה הרבה יותר ישירה.

בניגוד לבורסות, בהן העסקאות מתבצעות באופן אוטומטי, יהיה עליכם לבצע את העסקה בקשר ישיר עם הקונה. הגדרת הזמנת מכירה לפי ערך ספציפי, וכשמישהו יבוא לחפש לקנות במחיר המוסכם, האתר יתריע בפניך שתוכל להתקדם בעסקה. ברגע שאתה נותן לו את האגודלים, הקונה משלם לך, ואז אתה שולח להם את cryptocurrency בתמורה.

השיטה בפועל לביצוע התשלום תלויה מאוד באיזו פלטפורמה אתה מבצע את הסחר. אתרים כמו BitQuick שומרים דברים באופן מקוון באופן בלעדי, תוך שימוש בהעברות חשבון בנק. עם זאת, לאתרים כמו LocalBitcoin או Paxful יש הרבה יותר אפשרויות, כולל Moneygram, כרטיסי מתנה, מזומנים בדואר ואפילו מזומנים באופן אישי.

למרות שחלק מהשיטות הללו לוקחות הרבה יותר זמן, אנו הרבה יותר אנונימיים ויכולים לאפשר לך להרחיק את העסקה מעיניים סקרניות אם זה דבר שאתה מעדיף לתעדף. אם החלטתם לבצע עסקאות באופן אישי, הקפידו לעשות זאת במסגרת ציבורית.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא