15 סרטים מעוררי השראה להצלחה מומלצים

אני לא יכול להגיד שיש לי זמן לשבת ולראות סרטים רבים כרגע. אבל, בכל פעם שמתחשק אני אוהב לראות סרטים מעוררי השראה עם (סרטי מוטיבציה). יש הרבה כאלה בחוץ, אך לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי! סיפורים מעוררי השראה הם תמיד דרך נהדרת להניע אנשים. זה נותן לך הזדמנות לראות אנשים שאולי היו במצבך, ופעלו בדרכם לפסגה.

15 הסרטים הטובים ביותר עם הרבה השראה ומוטיבציה בכל הזמנים

סביר להניח שתגלו שרוב הסרטים מעוררי ההשראה המפורטים להלן מבוססים על סיפורים אמיתיים חלקם ישנים וחדשים יותר; וזו הסיבה שהם הפכו כה מעוררי השראה וחזקים כל כך.

להלן רשימת 15 סרטי קולנוע מעוררי ההשראה (סרטים שחייבים לראות) שיניעו אותך:

מרדף לאושר

המרדף לאושר אחד מסרטי הקלאסיקה מרגשים ועצובים והכי מעוררי השראה שיצרו אי פעם. הסרט עוקב אחר סיפורו האמיתי של כריסטופר גרדנר , אב יחיד שנאבק לחיים טובים יותר עבורו ועבור ילדו . כריס נאבק בתקופות שהו חסר בית כשהוא מנסה להשלים סטאז 'בחברה כסוכן מניות, תוך שהוא צריך להתפרנס ממכירת סורקים רפואיים הנמוכים בביקוש. סרט שאי אפשר לדלג עליו "המרדף לאושר" מבחינת ההשראה ואם עדיין לא ראית את זה אתה צריך! מומלץ לראות בנטפליקס מאמר: סיפורי מוטיבציה קצרים ומועררי השראה

לעולם אל תיכנע

לעולם אל תיכנע הוא אחד הסרטים מעוררי ההשראה והמוטיבציה לספורט הטובים ביותר בהם צפיתי ברציפות בכל פעם שמצאתי את עצמי משועמם, או מחפש קצת מוטיבציה פנימית וחיצונית לחיים. זה אף פעם נמאס לראות אותו שוב ושוב. הסרט עוסק בנער, ג'ייק טיילר, שמרגיש אחראי למותו של אביו בגלל נהיגה בשתייה. אחיו צ'רלי זוכה במלגת טניס באורלנדו שאליה הם עוברים. טיילר נאבק כדי להתמודד עם הכעסים והרגשות שלו, טיילר נכנס לפיתיון במאבק MMA עם אחד הבחורים מבית הספר החדש שלו, שם הוא בסופו של דבר מקבל את "הבעיטה בתחת". מכאן והלאה, הסרט עמוס במוטיבציה כאשר טיילר מצטרף לחדר כושר, לומד מאחד מלוחמי אמנויות הלחימה המעורבים הטובים ביותר בכדי להתמודד עם רגשותיו ולהיטיב עם עצמו גם מנטלית וגם פיזית.

רוקי

כולנו אוהבים את סרטי רוקי נכון? אם להיות כנה, כל סרט בסדרה מעורר השראה. את רוקי בלבואה מגלם סילבסטר סטאלון, ורוקי הוא גובה חובות ומתאגרף מועדונים. לעתים קרובות הוא נלעג על העבודה שהוא עושה ולעולם לא נלקח ברצינות על ידי הסביבה שלו. הוא ממשיך לנסות ולהוכיח את עצמו כמתאגרף מקצועי ולהראות לכולם שיש לו את מה שצריך. השראה טהורה מהסדרה הזו חובה לצפייה!

עלי

סרט העצמה כמו רבים מהסרטים ברשימה זו, הסרט עלי נוצר על פי סיפור אמיתי, זה של של מוחמד עלי. וויל סמית 'מגלם את עלי בביוגרפיה של חייו, בתוך הטבעת ומחוצה לה, ומראה כיצד הפך לאלוף אמיתי.

"אני הכי טוב. אמרתי זאת לפני שידעתי שכן. חשבתי שאם אני אומר את זה מספיק, הייתי משכנע את העולם שאני באמת הכי גדול. " – מוחמד עלי

תתעשר או תמות

להתעשר או למות בדרך 'אולי לא הדרך השלווה והמחממת את הלב להפגין השראה ומוטיבציה, אבל לא לשכוח. הסרט מראה את חיי מלאי ההשראה של 50 סנט , הראפר והיזם המפורסם. אמא של 50 שנה נרצחה כשהיה רק ​​ילד, והוא מעולם לא הכיר את אביו. הוא פנה לעסקי הסמים כשהיה צעיר כדי שיהיה לו לשלם עבור נעלי הספורט שלו, אך תמיד היה לו חלום להיות ראפר מפורסם. מה שבסופו של דבר הוביל לכך שהוא נורה 9 פעמים על ידי אנשים שלא אהבו את מה שהוא עושה. העובדה שהוא התאושש לאחר שנורה 9 פעמים, ואז המשיך להיות הראפר שהוא היום, מעוררת השראה להפליא. מאמר הראפרים הכי עשירים ומצליחים בעולם

סיכום

להלן סקירה מהירה של 15 הסרטים המעוררי ההשראה הטובים ביותר לצפייה:

  1. המרדף לאושר
  2. לעולם אל תיכנע
  3. רוקי
  4. עלי
  5. להתעשר או למות
  6. 8 מייל
  7. מיליון דולר בייבי
  8. פורסט גאמפ
  9. יום ראשון הגדול
  10. הלוחם
  11. המאמן קרטר
  12. בלתי מנוצחים
  13. להתחיל מחדש
  14. מתים על החיים
  15. יס מן

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Scroll to Top