5 החולצות הכי יקרות בעולם

לגופך היפה מגיע הטוב ביותר ושום דבר לא בולט כמו בגדים יפים ואיכותיים. אחרי הכל, הרבה אנשים שופטים אותנו לפי המותג, וההלבשה שלך אומרת הרבה עליך. אם אתה אוהב ללבוש בגדים יקרים אז אתה יודע ששום דבר לא בולט יותר מאשר החולצה שלך. לשם כך עליכם ללבוש את הטוב ביותר, אך הטוב ביותר מגיע במחיר כבד. כמה הייתם מוכנים להוציא עבור חולצת טישרט פשוטה? להלן מהי החולצה הכי יקרה בעולם?

קשור: הבית היקר ביותר בעולם

13 אלף דולר – חולצת טריקו של אדידס DMC

5 החולצות הכי יקרות בעולם

מוזיקת ​​ההיפ הופ של שנות השמונים עדיין מזיזה ראשים היום, והיא הייתה כל כך פופולרית אז שהיא עשתה הרבה מאז. כתוצאה מכך, אין זה מפתיע שחובבי היפ הופ היו מוכנים להוציא 13,000 דולר על חולצת טריקו פשוטה של DMC.

חולצת טריקו זו נועדה לקדם את הקונצרט של DMC. נעשה בשיתוף עם אדידס, שעד היום פופולרי בקרב חובבי נעלי ונעלי הספורט ברחבי העולם. החולצה בצבע לבן והיא נושאת את המילים RUN DMC אדידס מקדימה, עם לוגו החברה בסוף. מאחורה יש גם את הלוגו של אדידס.

החולצה עשויה מכותנה טהורה. קו הצוואר עגול והשרוולים הקצרים מספקים אוורור מספיק לנוחות נוספת. ולמרות שזה נדיר ועשוי להיראות פשוט בימינו, חולצת הטריקו הזו הייתה מכה בשנות ה -80 והיא עדיין שומרת על מיקומה בין חולצות הטריקו היקרות ביותר. עם זאת, לחובבי היפ הופ רבים עם כסף מיותר אין ספק שלא אכפת להם לבזבז כמה אלפי דולרים כדי לקנות את אחת החולצות האלה. ראה מאמר זמרי היפ הופ אמריקאים העשירים ביותר

חולצת הטריקו 'הום' של ג'ון לנון – 16,400 דולר

החולצות הכי יקרות בעולם
תמונה https://moneyinc.com/

חולצת טריקו זו הייתה הפנים של המסעדה המפורסמת 'הום' כמו גם בעליו, ג'ון לנו. הוא לבש את זה לכל מקום שהוא הלך, וזה עיצוב פשוט ואלגנטי במהירות הפך אותו לא פחות פופולרי כמוהו ומסעדתו. חולצת טריקו זו עוצבה כמתנה לג'ון לנו כשהוא נקים את המסעדה שלו; לשם כך הוא נושא את שם המסעדה שלו בחזית עם לוגו של זרוע עם אגרוף קפוץ במרכז ה'או '. חוץ מזה, שאר חולצת הטריקו כולה שחורה. עיצוב לוגו יוקרתי חינם

כצפוי, ג'ון לנו לבש את החולצה לרוב ההופעות בהן השתתף כדי לקדם את המסעדה שלו. בשלב מסוים חסידי התוכניות התאהבו בחולצת הטריקו וביקשו לרכוש אותה. למעשה, הפרסום של חולצת הטריקו היה כה עצום, עד כי מחירו עמד על 16,400 דולר. עם זאת, הדבר לא הרתיע רבים מלרכוש אחת; חוץ מזה הוא יפה כמו שהוא נוח מכיוון שהוא עשוי כותנה טהורה. כיום ג'ון לנו והמסעדה שלו כבר לא נמצאים באור הזרקורים התקשורתי, אבל חולצת הטריקו הזו עדיין פופולארית אצל כמה ממעריציו diehard.

חולצת טריקו של האנס / יוניסף  1996 – 42 אלף דולר

החולצה הכי יקרה בעולם

אפילו שהקורונה ניצחה: ואולימפיאדת טוקיו 2020 נדחתה לקיץ 2021 יש לתג המחיר של חולצת טריקו זו יותר מסתם המראה והחומר האיכותי. למעשה, שווה את מחירו הכבד שכן הכסף עבר למסלול טוב. הסיבה לכך היא חולצת טריקו מאולימפיאדת 1996 שנערכה על ידי יוניסף לצורך גיוס כספים לעזרת ילדים עניים ברחבי העולם.

תוך ניצול הפופולריות של האולימפיאדה בקרב אנשים ברחבי העולם, החליט יוניסף לעצב חולצת טריקו פשוטה ופשוטה כדי להעלות את המודעות למצוקתם של ילדים עניים במדינות העולם השלישי וכן לגייס כסף כדי להקל על העוני. מלבד היותה רגילה ופשוטה, חולצת הטריקו בכל זאת עזרה להפיץ את המסר והתגובה הייתה מדהימה; יוניסף גייס לפחות מיליון דולר כל יום במשך מספר ימים של משחקי האולימפיאדה ב -1996.

לא היה מחיר קבוע לחולצת טריקו זו מכיוון שהיא נמכרה במכירה פומבית. עם זאת, ההצעה הגבוהה ביותר הייתה מדהימה מכיוון שהמציע קנה משמרת חולצה אחת תמורת סך של 42,000 דולר. וכדי לשכלל את המעשה הנדיב, ההצעה הגיעה ביום האחרון של המכירה הפומבית. מלבד שאינה נושאת עיצוב, חולצת הטריקו הפשוטה הזו הייתה בכל זאת נוחה ובאיכות נהדרת שכן היא עשויה כותנה טהורה. ראה מאמר אתרי מכירה פומבית הטובים בעולם

"טיסת מטען" של יוניסף – 300 אלף דולר

הבגד הכי יקר בעולם

שוב, עוד אחד מחמש החולצות היקרות בעולם הוא תוצר של יוניסף. עם זאת, קו חולצות הטריקו הזה הוא האחרון יותר מאשר חולצות הטריקו של אולימפיאדת 1996, וכל אחד יכול להשיג אחת במחיר של בין 18 ל -1000 דולר. עם זאת, אין גבול למחיר שאתה יכול לשלם עבור מחיר אחד, וקונה אחד הוציא 300,000 דולר כדי לאפשר לעצמו אחת מהטי-שירטים האלה.

בניגוד לחולצת ה-יוניסף של האולימפיאדה, חולצת הטיסה של יוניסף המטען נושאת חזית עיצוב פשוט ורלוונטי. העיצוב כולל מטוס מעופף שנושר מתיבות מלאות באספקה, והוא נועד לסמל את משימת הקבוצה ואת מטרת החולצה. מה שכן, העיצוב בצבע ירוק כדי לדאוג לעולם ירוק וטוב יותר. מלבד זאת, שאר חולצת הטריקו ברורה ברובה בצבע לבן. חולצת טריקו זו גם היא באיכות מעולה שכן היא עשויה כותנה טהורה. מה שכן, הוא מיועד לנשים וגברים כאחד ומשתלב היטב עם כל מכנסיים. זה, יחד עם הידיעה שתרמתם , הופך את זה לנוח לתרום ובגאווה.

"יוקרה מעולה" – 400 אלף דולר

תואר חולצת הטריקו היקרה בעולם עוברת למותרות הסופרלטיבית, חולצת טריקו שעדיין מצאה בעלים. החולצה נושאת במידה רבה את תג המחיר העצום שלה בגלל המותג המפואר שלה, אך היא בכל זאת יוצאת דופן בהיבטים רבים.

ראשית, חולצת טריקו זו עשויה 100 אחוז מאנרגיה ירוקה שכן התהליך מנצל אנרגיה סולארית ואינו פולט CO2. לשם כך, החולצה עבור הצרכן הירוק, אך לא ברור אם ההכנסות ממכירתו יעבור למסלול טוב כפי שקורה בחולצות יוניסף. בניגוד לחולצות טריקו אחרות שנבדקות, גם היוקרה הסופרלטיבית עושה דרך ארוכה לכלול עיצוב מושך את העין. ראשית, הוא כולל דפוס עגול המסמל שמש מאירה.

מה שכן, לתבנית המעגלית משלימים 16 יהלומים מאושרים, המסייעים להצדיק את המחיר המופרז של החולצה. עם זאת מלבד זאת, שאר חולצת הטריקו היא בצבע שחור רגיל. היוקרה הסופרלטיבית עולה כמעט 400,000 דולר, מה שהופך אותה לחולצת הטריקו היקרה ביותר בעולם.

מקור https://moneyinc.com/

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא