5 התיקים הכי יקרים בעולם

התיק הכי יקר בעולם ביותר שנמכר אי פעם . חלפו הימים שבהם תיקים נחשבו כסתם משהו הנושא את החפצים שלנו . תיקים של מותגים עולים אלפי דולרים ומשמשים את בעליהם כאמצעי עושר מתהדר ומעמד חברתי. להלן רשימה של 5 תיקי היד היקרים ביותר שעולים לא פחות מכמה מיליוני דולרים ליחידה.

קשור : המאפרים הכי טובים ועשירים בעולם

1. ארנק יהלומים MOUAWAD 1001 דגם "לילות" – 3.8 מיליון דולר

קרדיט צילום: TheRichest

ארנק היהלומים של Mouawad 1001 הוא כיום התיק היקר ביותר בעולם ומחזיק בתפקיד בשיא גינס מאז 2011. התיק בעבודת יד מורכבת, מזהב 18 קראט והוא כולל 105 יהלומים צהובים, 56 יהלומים ורודים, ו -4,356 יהלומים חסרי צבע. . לקח לאומן 8,800 שעות כדי ליצור את יצירת המופת הזו, שנמכרה בשנה שעברה בתצוגה המקדימה של כריסטי בהונג קונג.

2. הרמס קלי רוז זהב – 2 מיליון דולר

קרדיט צילום: Purseblog

מותג היוקרה של הרמס שיתף פעולה עם התכשיטן פירס הרדי, במטרה ליצור את התיק הייחודי הזה. הוא נוצר כך שדומה לעור תנין והוא מורכב מזהב ורד מלא. התיק הקטן, המפואר והמדהים כולל 1,160 יהלומים. אי פעם נוצרו רק 12 מתיקים כאלה, מה שמוסיף לערך היוקרתי שלו.

3. תיק הרמס בירקין מאת גינזה טנאקה – 1.4 מיליון דולר

קרדיט צילום: פינטרסט

תיק הרמס בירקין עוצב על ידי המעצב היפני ג'ינזה טנאקה ומגיע עם חלקים ניתנים להסרה שגם אחד יכול ללבוש אותם לאביזר עצמה. היא מורכבת מפלטינה והיא כוללת 2000 יהלומים במעטפתה החיצונית יחד עם אבן בצורת אגס 8 קראט כחלק מרכזי, שניתן לנתק אותה המשמשת כסיכה.  ראה מאמר הוילה הכי יקרה וגדולה בעולם

4. תיק הרמס CHAINE'D ANCRE – 1.4 מיליון דולר

קרדיט צילום: INCPak

התיק Hermes Chaine d 'Ancre כולל עיצוב דמוי "בית סוהר", עם חוליות שרשרת מעוגנות מעוגן משובצים 1,160 חתיכות יהלומים. מה שמייקר את זה אפילו יותר הוא שהעובדה שמדובר בתיק באספנות של פייר Harddesigned ורק 3 תיקים כאלה נוצרו אי פעם.

5. מצמד קליאופטרה של לאנה מארקס – 400,000 דולר

צילום פינטרסט

מצמד קליאופטרה של לאנה מארקס עולה בין 100,000 ל -400,000 דולר והוא החביב על ידוענים מפורסמים. מה שמוסיף לערכו הוא העובדה שרק כל שנה מיוצר תיק אחד מהתיק הזה שמגיע עם צבע ועיצוב חדשים. היקר מבין תיקים הוא בבעלות השחקנית והזמרת הסינית לי בינגבינג. התיק שבבעלות הסלבריטאית כולל 1,600 יהלומים לבנים שמסתכמים ב -40 קראט, כדי להתאים לשמלתה. לכתיבת שמה של לי בינגבינג השתמשו ביהלומים ורודים וזהב ורוד. ראה מאמר החולצה הכי יקרה בעולם

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא