המשפחות הכי עשירות בעולם בעסקי הקולנוע והטלוויזיה

יש משפחות שנמצאות בתעשייה העסקית במשך דורות. שושלות אלה מראות כי כישרון עובר בדורות, כסף וכוח הולכים לעתים קרובות יחד. חלקם קיימים מאז סרטי המערב הפרוע, והם עדיין מנהלים את התעשייה הרב-מיליארדית הזו. אחרים עשו את דרכם לתהילה בזכות תכניות הריאליטי או עם כמה קשרים מהשפחה.

קשור : משפחת קרדשיאן : כמה הון עצמי הם שווים

10.משפחת – צ'פלין 250 מיליון דולר

צ'רלי צ'פלין הוא אחד השמות היוקרתיים ביותר בתעשיית הקולנוע. הוא כיכב מעל 130 סרטים וחלקם, כמו Modern Times ואת הדיקטטור הגדול , נחשבים הסרטים הטובים ביותר של כל הזמנים. אבל סרטיו אינם המורשת היחידה שהשאיר לתעשיית הקולנוע. לצ'פלין היו 11 ילדים ושמונה מהם היו מעורבים בעסקי השעשועים.

בתו ג'רלדין היא שחקנית מועמדת לפרסים, אשר מילאה תפקידים חיוניים בסרטים כמו צ'פלין . נכדתו, אונה צ'פלין, גילמה את טליסה במשחקי הכס . אף על פי שאין מידע על השווי הנקי המדויק הכולל של המשפחה, הם עדיין אחד השושלות החשובות ביותר בתולדות עסק הטלוויזיה, וככל הנראה בין העשירים ביותר.

https://appropriateliving.com/ צ'פלין

9.משפחת פונדה – 240 מיליון דולר

הנרי פונדה היה שחקן עטור פרסים, והקריירה שלו נמשכה למעלה מחמישה עשורים. הייתה לו קריירה בולטת בברודווי והוליווד. בין הסרטים המפורסמים ביותר שלו הם ענבי זעם ו וזהב פונד .

הוא אביה של השחקנית עטורת הפרסים גם ג'יין פונדה, שעשתה היסטוריה בברברלה וכעת היא הכוכבת בתוכנית של נטפליקס גרייס ופרנקי . יש לה שווי נטו שמוערך בכ -200 מיליון דולר . פיטר פונדה, אחיה, היה גם שחקן ובמאי ששוויו נטו היה 40 מיליון דולר.

משפחת פונדה

8.משפחת קופולה – 350 מיליון דולר

משפחת קופולה היא אחת השושלות החשובות ביותר בתעשיית הקולנוע. השם הבולט ביותר הוא פרנסיס פורד קופולה, שביים קלאסיקות כמו טרילוגיית הסנדק , שנחשבה על ידי מומחי קולנוע לכמה מהסרטים הטובים ביותר שיצרו אי פעם. לבמאי שווי נטו מוערך בכ -300 מיליון דולר .

עם זאת, הוא לא בן המשפחה היחיד בתחום הקולנוע. אחותו, טליה שיר, היא שחקנית מפורסמת תפקידיה בסנדק ו רוקי . אוגוסט קופולה היה אקדמאי קולנוע ואביו של השחקן ניקולס קייג ', ששוויו נטו הוא 25 מיליון דולר. סופיה קופולה, אחייניתו של פרנסי, היא במאית מהוללת שיש לה שווי מוערך של 30 מיליון דולר .

gettyimages משפחת קופולה

7.משפחת סמית – 364 מיליון דולר

וויל סמית 'עשה את הונו בתעשיית הקולנוע. הוא הפך לשם דבר בכל בית הרבה בזכות תוכנית הטלוויזיה "הנסיך מבל-אייר" ומאז שנות ה -90 הוא השיק כמה שוברי קופות כמו MIB , יום העצמאות, Bad Boys ו Alladin . יש לו שווי נטו המוערך על 300 מיליון דולר והוא העשיר ביותר במשפחת סמית. מאז 1997 הוא נשוי לג'דה פינקט סמית שהיא שחקנית בעצמה, מפיקה, במאית ויזמית. יש לה שווי נטו המוערך ב -50 מיליון דולר .

הילדים עוסקים גם בעסקי הקולנוע. ט'רי סמית '(בנו של ויל ממערכת יחסים הקודמת), הוא גם שחקן ובעל שווי נטו של 2 מיליון דולר. לג'דן סמית 'יש 8 מיליון דולר נטו ושווילו סמית 4 מיליון דולר .

gettyimages משפחת סמית

6.טומי ותאליה מוטולה – 460 מיליון דולר

טומי מוטולה הוא אחד השמות העשירים ביותר בתעשיית המוזיקה. הוא אחד השותפים של חברת Casablanca Records, שהיא חלק מקבוצת המוזיקה האוניברסלית. למוטולה שווי נטו המוערך בכ -400 מיליון דולר . הוא עשה חלק מהונו עם סוני מיוזיק והוא היה אחראי להרחבת החברה ל -60 מדינות. מוטולה השיקה גם שמות כמו ג'ניפר לופז, מריה קארי (איתה היה נשוי) ושקירה.

טומי נשוי לסופרסטאר המקסיקני תאליה, שהיא גם זמרת ושחקנית אופרות סבון פופולרית במקסיקו. יש לה הון של 60 מיליון דולר . ראה מאמר 10 אתרי השיווק המובילים בעולם

gettyimages טומי וטליה

5.משפחת אוסבורן – 470 מיליון דולר

לאוזי אוסבורן יש שווי של 220 מיליון דולר , והוא התפרסם עם להקתו Black Sabbath. הונו צמח משמעותית עם תכנית הריאליטי "אוסבורן" בשנת 2002. התוכנית הציבה את כל המשפחה תחת הזרקורים, וכולם התפרסמו ונעשו עשירים יותר. לשרון אוסבורן, גרושתו של אוזי, 200 מיליון דולר .

לילדים שלהם יש מיליונים בחשבון הבנק שלהם. לקלי אוסבורן 15 מיליון דולר , לג'ק אוסבורן 10 מיליון דולר , וליימי אוסבורן 5 מיליון דולר .

משפחת אוסבורן gettyimages

4.טום בריידי וג'יזל בינדשן – 580 מיליון דולר

לטום בריידי ולג'יזל בינדשן, יש את הערך הנקי מוערך על סך 580 מיליון דולר, לפי נתוני Business Insider. שניהם אנשים מצליחים בקריירה שלהם. לפי כמה מומחים, בריידי הוא הקווטרבק הטוב בכל הזמנים. ג'יזל עשתה גם היסטוריה בתחומה והיא המודל הרוויחי ביותר בעולם הדוגמנות מזה שנים רבות.

הם יחד כבר עשור, ויש להם שני ילדים יחד. לתום בריידי יש גם בן גדול ממערכת יחסים קודמת. הם מנסים להרחיק את חייהם מאור הזרקורים, ויש להם אורח חיים בעל פרופיל נמוך יחסית.

טום בריידי וג'יזל בינדשן gettyimages

3.משפחת בקהאם – מיליארד דולר

דיוויד וויקטוריה בקהאם הם ביחד מאז 1997. הם נפגשו כשהייתה חלק מהספייס גירלז והוא היה אחד מכוכבי הכדורגל הבולטים בעולם. כסף מעולם לא היה בעיה עבורם וביחד הם הפכו לעשירים וחזקים עוד יותר.

ויקטוריה עזבה את המוזיקה והפכה לשם יוקרתי בתעשיית האופנה. השנה הגיעו בני הזוג להון של מיליארד דולר . הם גם אחד הזוגות החשובים בעסקי האופנה ולעיתים קרובות הם נוכחים באירועים מלכותיים. יש להם ארבעה ילדים יחד.

משפחת בקהאם gettyimages

2.משפחת קרטר – 1,400,000,000 דולר

ג'יי זי וביונסה הם אחד הזוגות החזקים בתעשיית המוזיקה בעולם. השנה ג'יי זי הפך לכוכב ההיפ הופ הראשון שנכנס למועדון המיליארדרים הבלעדי , והונו עדיין הולך וגודל. הראפר הגיע מרקע עני ועשה הונו בזכות מוזיקה ויזמות. זמרת רווקות הנשים מגיעה ממשפחה מהמעמד הבינוני, והיא בנתה אימפריה בזכות המוזיקה. יש לה שווי נטו שמוערך בכ -400 מיליון דולר . ראה מאמר הקבוצות הפופולריות בפייסבוק ליזמות והכנסה נוספת מהבית

הם ביחד משנת 2000, וביחד יש להם שלושה ילדים: Blue Ivy, Rumi and Sir.

ג'יי זי וביונסה gettyimages

1.משפחת קרדשיאן – 1,800,000,000 דולר

אי אפשר לדבר על משפחות עשירות בתחום העסקים ולא לחשוב מייד על הקרדשיאן. המשפחה היא שם בכל בית במשך למעלה מעשור ואחת המשפחות עם אורח החיים המפואר ביותר בתעשייה.

מוקדם יותר השנה, פרסם הרפרס בזאר מאמר שחשף את השווי הנקי של כל אחד מבני משפחת קרדשיאן. יחד יש להם כ- 1.8 מיליארד דולר. האדם העשיר ביותר במשפחה הוא קיליי ג'נר, ששוויו הערך הנקי מוערך מעל מיליארד דולר. לפי פורבס, היא גם אחת המיליארדרים הצעירים בעולם. בן המשפחה הפחות עשיר מכולם הוא רוב קרדשיאן, עם "רק" 8,000,000,000.

משפחת קרדשיאן https://www.gettyimages.com/

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא