איפה כדאי להשקיע 100 אלף שקל 2020

ישנם עשרות דרכים להשקיע מאה אלף שקל , אבל האם כולם יניבו לכם תשואה גדולה? . בשנים האחרונות אנו רואים ומרגישים שלכסף שלנו בבנק אין שום ערך ואינו מניב כלל השקעה בטוחה עם תשואה גבוהה , אחוז הריבית בתחתית ותושבים רבים בישראל רצים להשקיע את הכסף שלהם בנדל"ן ושוק ההון, האם אלו הכיוונים להגדיל את ההון העצמי שלנו משמעותית?

איפה כדאי להשקיע 100 אלף שקל:

השקעות בשוק ההון

קיימים מאות דרכים להשקיע בשוק ההון אג"ח ,פיקדונות,קרנות הון סיכון,והשקעה במטבעות קריפטוגראפיים וניתן להשיג בין 7% ל 14% תשואה שנתית ויש מכשירים שיותר- מכשיר השקעה בישראל 500 פלוס , פסגות , מיטב דש , ה טרייד ועוד רבים טובים.

השקעות בהלוואות חברתיות

הלוואות חברתיות P2P או הלוואות בין אנשים נחשבות בישראל כאפיק השקעה חדש ומתפתח בקצב אדיר ופחות מוכר מאפיקי השקעה אחרים לציבור המבוגר "והפרמטיבי". עיקרון ההשקעה שמאחוריו הוא פשוט מאוד וקל – חיבור בין משקיעים קטנים וגדולים ללווים עסקיים קטנים וגדולים או לווים פרטיים וציבוריים, באופן עצמאי וללא התיווך הבנקאי שאנו מכירים. קיימים מספר אתרים (ישראלים וזרים) הפועלים כפלטפורמה מתווכת בין שני הצדדים בפלטפורמות, בטרם כניסה להשקעה, מומלץ לבדוק את הפלטפורמה ואת ההמלצות עליה לעומק לפני כל צעד – אתרים בהשקעות חברתיות בישראל פיפליז , טוגתר , בורקר , בלנדר ועוד רבים וטובים.

השקעות בנכס דיגיטלי

ישנם המון דרכים להרוויח מנכס דיגיטלי כאן אני אכתוב על דרך אחת איכותית לטווח ארוך (אם אתם רוצים לשמוע על עוד דרכים להשקעה בנכס דיגיטלי טיילו באתר שלי PAKOES יש שם את כל המידעׂ )

ההשקעה עליה אני רוצה לדבר בקצרה היא אתר אינטרנט בבעלותכם , אתר משלכם יכול להבניב לכם כמה שקלים בחודש ועד מאות אלפים לאתר עם תנועה גדולה ודגש על איכותית, ישנם כמה דרכים להרוויח מהנכס הדיגיטלי החל מהצבת פרסומות של גוגל אדסנס ועד שיתופי פעולה ושיווק שותפים, זאת אומרת שאתם משכירים את שטחי האתר שלכם לחברות תמורת כסף. אין צורך להבין בתיכנות ובניית אתרים ניתן לפנות לחברות בעולם אשר בונות עבורכם את כל הפרוייקט החל משלב הרעיון ועד והשקל הראשון , לדוגמה חברה ישראלית בתחום פורשופ נכסים דיגיטליים .

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא