3 אתרים מובילים לקניית דירה להשקעה בחול בקלות

כאשר הריבית אפסית בבנק והתשואה על הכסף שלנו לא מניבה כמעט כלום , אלפי ישראלים מחפשים דרכים להשקיע את הכסף שלהם ולקבל ריבית . הדירות בישראל במחירים לא מציאותיים וכמעט בלתי אפשרי לקנות בישראל דירה עבורנו ובטח להשקעה, אז האם אפשר לקנות דירה בחול במחירים מצחיקים , אלו הכלים למציאת דירה לרכישה כבר היום.

במאמר זה אתן לכם מספר אתרים המובילים למציאת דירה וקרקעות במחירים של החל מ500 דולר , ובמקום הכי חם בעולם לרכישת דירות (ארצות הברית) למה זה שווה לנו להשקיע דווקא בחול ובעיקר בארצות הברית?

הסיבות העיקריות לרכישת דירה בחול: ראשית המחירים בחול לעומת ישראל זעירה וכמעט כל אחד יכול קנות דירה בארה'ב , שנית התשואה בחול על דירה יכולה להגיע מ7% ועד 15% בשנה .

1.zillow

Zillow הוא שוק הנדל"ן והמכירות המוביל בארצות הברית, זילו מחבר בין מוכרים לקונים ומקשר אתכם עם מיטב אנשי המקצוע המקומיים שיכולים לעזור.

Zillow נותנת שירותים באתר כמו: קנייה, מכירה, השכרה, מימון, שיפוץ ועוד. זה מתחיל במאגר המגורים של זילו המונה יותר מ -110 מיליון בתים בארה"ב – כולל בתים למכירה, בתים להשכרה ובתים שלא קיימים כיום, כמו גם ערכי בית של Zestimate, Rent Zestimates ומידע נוסף בנושא הבית. Zillow מפעילה את החבילה הפופולרית ביותר של אפליקציות נדל"ן לנייד, עם יותר משני תריסר אפליקציות בכל הפלטפורמות הגדולות. זילו הושק בשנת 2006 ומרכזו בסיאטל.

3 אתרים מובילים לקניית דירה להשקעה בחול בקלות

2.Redfin


Redfin היא חברת נדל"ן מקוונת גדולה המבקשת לתכנן מחדש את האופן בו אנשים קונים בתים. הוא מציע כמה יתרונות ההופכים אותו לחלופה בת-קיימא לזילו ולטוליה. ראשית, הגדרת האתר דומה מאוד לזו של Zillow ו- Trulia, ומאפשרת למשתמשים לחפש נכסים באמצעות פונקציה מבוססת מפה. לאחר חיפוש באתר עם עיר או מיקוד, Redfin מציגה מידע – ערך בית, הערכה לבית, קטעים מרובעים, שנה שנבנתה, דמי העמותה של בעלי בתים , רכיבי בנייה, פרטי מערכת ביוב ונקודות נתונים אחרות לדיור – שרוכש בית עשוי לחפש. לדעת. כמו כן, משתמשים המחפשים בתים יכולים למצוא יחידות מועדפות להשוואה זו לצד זו.

3 אתרים מובילים לקניית דירה להשקעה בחול בקלות

3.Homesnap

Homesnap הוא אתר נדל"ן מקוון הכולל תכונות כמו פונקציית חיפוש אינטואיטיבית מבוססת מפה וכמות חזקה של מידע על נכסים. בדומה לזילו ולטוליה, פונקציית הגלישה בנדל"ן שלה קלה לשימוש.

מה שמבדיל את Homesnap מהמתחרים הוא האפליקציה הסלולרית שלה. אפשר לצלם בזמן אמת תמונה של בית למכירה באמצעות טלפון נייד, והאפליקציה תתן את כל פרטי הרישום הדרושים על הנכס.

3 אתרים מובילים לקניית דירה להשקעה בחול בקלות

שורה תחתונה

בעוד זילו וטרוליה הם אתרי נדל"ן פופולריים, קיימות חלופות מצוינות. קניית בית היא אחת ההחלטות הכספיות הגדולות ביותר שתקבלו ככל הנראה בחיים שלכם, ולכן חשוב לשלוף מידע ממגוון מקורות . בנוסף לאתרים שהוזכרו לעיל,קיים אתר נוסף בשם Investopedia המציע גם מדריך שלם לרכישת בית שיכול לעזור להקל על החיפוש.  בהצלחה

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Scroll to Top