30 החלופות המובילות ל- צאט ג'י פי טי ChatGPT (בחינם ובתשלום)

צאט ג'י פי טי ChatGPT נותן תשובות מיושנות? בואו ניקח את משחק הבינה המלאכותית שלך לשלב הבא. 30 החלופות המובילות ל- צאט ג'י פי טי ChatGPT (בחינם ובתשלום):

ChatGPT נותן תשובות מיושנות? או שמצאת את ChatGPT למטה מדי פעם? בואו ניקח את משחק הבינה המלאכותית לשיחה שלך לשלב הבא.

זה עכשיו או לעולם לא!

בשנת 2023, אל תסתפק ביסודות בכל הנוגע ל-AI לשיחות.

ChatGPT מדהים ומייצר תוצאות מדהימות לכתיבת קודים, בניית סיפורים ויצירת שירים, שירים, מאמרים יפים ומה לא. אבל אם אתה מחפש אתרים כמו צאט ג'י פי טי שמציעים חוויה דומה עם עוד כמה תכונות, אז אתה במקום הנכון.

ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, כלי AI רבים אחרים הדומים ל-ChatGPT הופיעו בשוק, ומבלבלים את המשתמשים לבחור מה נכון.

אבל אל תדאג; חיפשנו את האינטרנט כדי למצוא את האלטרנטיבה הטובה ביותר של צאט ג'י פי טי בחוץ. מפרסונות קשובות ועד תכונות מדהימות, ה-ChatGPT דמוי הבינה המלאכותית האלה ייקח את השיחות שלך לרמה חסרת תקדים.

הכירו את ChatSonic של Writesonic , הפתרון האולטימטיבי לכל דרישות הבינה המלאכותית שלכם לשיחה. מופעל על ידי GPT-4, ChatSonic נועד לתת מענה למגבלות של ChatGPT, לספק נתונים בזמן אמת, תמונות וחיפושים קוליים, כמו גם שפע של יכולות יצירת תוכן.

Opera, מנוע החיפוש הנודע, שילבה בצורה חלקה את ChatSonic בדפדפן שלה כדי להעצים למעלה מ-120 מיליון משתמשים ברחבי העולם ליצור ללא מאמץ טקסט באיכות גבוהה לצד חיפושים ולהעלות את חווית הגלישה שלהם לגבהים חדשים.

תמחור ChatGPT

OpenAI השיקה לאחרונה את תוכניות התמחור שלה עבור ChatGPT, והן כדלקמן:

  1. תוכנית ChatGPT בחינם – ChatGPT הרגיל בתפקוד
  2. ChatGPT Plus – הוצע בעבר כמקצוען צאט ג'י פי טי (במחיר של $42 לחודש), ChatGPT Plus מגיע ב-$20 לחודש וכולל גישה עדיפות כאשר ChatGPT מושבת, יחד עם כוחות GPT-4.

אבל מה אם ChatGPT הוא לא בדיוק מה שאתה מחפש? האם יש אתרים נוספים כמו ChatGPT? משהו שנותן לך תכונות נוספות יחד עם חוויה דומה?

למרבה המזל, התשובה היא כן!

כדי להקל על החיפוש שלך, פוסט זה בבלוג מכסה את 31 החלופות המובילות של ChatGPT שאתה צריך לשקול בשנת 2023. המשך לקרוא כדי לדעת יותר.

למה לבחור אלטרנטיבה של ChatGPT?

ChatGPT עשוי להיות הכלב המוביל בעולם השיחה בינה מלאכותית, אבל יש גל גואה של חלופות ששווה לבדוק!

למרות היותו שיחת העיר וכלי מדהים, ל-ChatGPT יש מגבלות משלו:

  1. ChatGPT לא יכול לייצר נתונים בזמן אמת מכיוון שהוא עבר הכשרה על נתונים מ-2021 ולפני כן.
  2. זה לא יכול ליצור חזותיים או אמנות בינה מלאכותית.
  3. נוסף על כך, זה לא יכול לקבל פקודות קוליות או ליצור תגובות קוליות.
  4. עקב תנועה כבדה, רוב הזמן, כאשר אתה מנסה לגשת ל-צאט ג'י פי טי, היא עשויה להציג הודעת שגיאה האומרת ש- ChatGPT נמצא בקיבולת או בירידה .
  5. תוספות רבות, כמו אינטגרציה עם Gmail, Twitter, Instagram וכו' זמינות עם החלופה העיקרית של ChatGPT, כלומר Writesonic.com
  6. ChatGPT Plus עולה $20 לחודש, שלא כולם יכולים להירשם אליו. למידע נוסף על ChatGPT Plus והתכונות שלו.

זו הסיבה שאתה יכול לבחור אלטרנטיבה של ChatGPT (כמו Chatsonic).

חלופות ChatGPT מציעות גם חבילה של כלי תמיכה, החל ממדריכים ולוחות מחוונים ידידותיים למשתמש ועד זמני תגובה מהירים ושירות לקוחות יקר.

אל תשכח שחלופות אלו מותאמות לרוב לצרכים הספציפיים שלך. בין אם אתה רוצה לדבר עם דמות מסוימת או לשלב אותה באפליקציות שלך, אתה יכול למצוא אלטרנטיבה שמציעה בדיוק את מה שאתה צריך.

האלטרנטיבות האלה יכולות להוכיח את עצמו כמעניקות ערך רב.

בסופו של יום, צאט ג'י פי טי והחלופות שלה מציעות כולן טעם ייחודי משלהן. זה תלוי בך לשקול את התכונות והפונקציונליות של כל אחד מהם כדי למצוא את ההתאמה הטובה ביותר לפרויקט שלך.

מוכנים לצלול לעומק?

ג'ספר צ'אט

Jasper הוא כלי לכתיבה בינה מלאכותית המהווה אלטרנטיבה הגונה ל-ChatGPT (לא פשוטו כמשמעו). בעבר ידוע בשם Jarvis, זהו אחד מכלי הכתיבה הבינה המלאכותית המשומשים ביותר הקיימים בשוק מלבד Writesonic והוא אידיאלי עבור חברות שצריכות לייצר תוכן באיכות גבוהה תוך זמן קצר.

Jasper Chat, שהושק על ידי Jasper, הוא ממשק צ'אט חדש שעוזר ליצור תוכן בצורה יעילה. בעזרת טכנולוגיה חדשנית, זה עוזר להגיע לתפוקות ממוצעות.

31 החלופות המובילות ל- צאט ג'י פי טי ChatGPT (בחינם ובתשלום)

בואו נסתכל על התכונות העיקריות של Jasper Chat:

  1. היכולת לענות על שאילתות עד קיץ 2021. ג'ספר עבר הכשרה בכמויות גדולות של תוכן משנת 2021 ואילך. אז הוא מסוגל לספק מידע בעניינים שלפני כן.
  2. ממשק דמוי צאט ג'י פי טי. ממשק משתמש פשוט מספק למשתמשים גישה לשיחה עם ה-AI בקלות.
  3. מאפשר שיחות רציפות. Jasper Chat יכול לזכור את השיחות שלך ונותן לצ'אטים שלך הקשר טוב יותר.

תמחור ג'ספר צ'אט

Jasper Chat זמין רק למנויים בתשלום בתוכנית העסקית ובמצב Boss. תוכניות למצב בוס מתחילות מ-$49 לחודש. ג'ספר הפסיקה את חבילת ההתחלה שלה

OpenAI playground

חלופה זו של ChatGPT דומה מאוד לגרסת הדגמה של ChatGPT. OpenAI מציעה GPT3 ושאר הדגמים שלה, כך שמשתמשים יכולים להתנסות בקלות עם מקרי שימוש שונים.

OpenAI Playground לא מיועד למשתמש היומיומי, אבל זו דרך מצוינת למי שננעלו מחוץ ל-ChatGPT כדי לטעום מהפונקציות המתקדמות שלו. באינטרנט, זה עובד כמו ChatGPT ומאפשר למשתמשים להתנסות במודלים שונים של שפות.

מגרש המשחקים טכני לשימוש מכיוון שיש לו פונקציות כמו הגדרת טמפרטורה, עונש תדירות, מספר אסימונים, רצפי עצירה וכו'.

בואו נסתכל על התכונות העיקריות של Open AI Playground:

  1. דיוק ומהירות מעולים.
  2. סוגים שונים של דגמי שפה לבחירה.
  3. גמיש כך שתוכל להתנסות ללא מאמץ.

התמחור של OpenAI Playground

OpenAI היא בחינם לשימוש בהתחלה (לאחר יצירת חשבון), אך אם השימוש שלך גבוה, תצטרך לבחור במנוי פרימיום.

בואו נסתכל על התכונות העיקריות של בארד AI:

  1. גוגל טוענת שבארד יכול ליצור טקסטים ולענות על שאלות.
  2. זה לא מוגבל מבחינת ידע עד לשנה מסוימת.
  3. פרויקט הצ'טבוט החדש של AI לשיחה של גוגל ידוע גם כמסכם טקסטים.

התמחור של בארד AI

מכיוון שמדובר בפרויקט ניסיוני, גוגל עדיין לא הכריזה על תמחור. החל מה-6 בפברואר 2023, הוא זמין לבדיקות מוגבלות, כאשר שימוש נרחב יותר מתוכנן להמשך השנה.

ChatGPT לעומת גוגל בארד

מי שמחפש לנצל את היתרונות של צ'אט בוט מונחה בינה מלאכותית צריך לבחון מקרוב את צאט ג'י פי טי וגם בארד. למרות שהם עשויים להציע תכונות דומות, בארד מתבדל בשל הקשר שלו לענקית הטכנולוגיה גוגל.

עם הכיסים העמוקים והמשאבים הנרחבים של גוגל מאחוריו, ל-Bard יש גישה למודלים וטכנולוגיות שפה חדשניות, המובילות לתשובות ונתונים מדויקים ביותר. בין אם אתם מחפשים שירות לקוחות אמין או ניתוח אמין, כדאי לשקול את בארד.

LaMDA (מודל שפה ליישומי דיאלוג)

אלטרנטיבה מצוינת נוספת של ChatGPT היא LaMDA, שפותחה על ידי גוגל. הוא פותח עם 137 מיליארד פרמטרים ומאומן מראש על 1.56T מילים של מסמכי אינטרנט ונתוני דו-שיח זמינים לציבור.LaMDA נחשבת למהפכה בעולם ה-NLP (עיבוד שפה טבעית). הדגם המהפכני מכוון לפי שלושה מדדים: איכות, בטיחות וקרקע.

LaMDA, מערכת דיאלוג מונעת בינה מלאכותית מבית OpenAI. כלי זה יכול לקחת קלט שפה טבעית וליצור תגובה מודעת להקשר, קוהרנטית וטבעית. ל-LaMDA יש גם יכולת ייחודית לענות על שאלות המשך, מה שהופך אותה לחלופה טובה של ChatGPT.

בואו נסתכל על התכונות העיקריות של LaMDA:

  1. למד"א יש את היכולת להבין פניות ודיונים מורכבים המשתרעים על מגוון רחב של נושאים.
  2. המודל הזה הוחזק בעזרת שימוש ב-1.56 טריליון מילים ובכמות עצומה של 137 מיליארד פרמטרים.
  3. במהלך שלב הכוונון העדין, LaMDA מאומן לבצע הן משימות הדור והן משימות סיווג, במטרה להבטיח את התשובה הרלוונטית, המצוינת, והכי חשוב, המאובטחת ביותר.

התמחור של למד"אLaMDA זמין לבדיקה במטבח AI Test Kitchen של גוגל . עליך להירשם בעצמך ולהצטרף לרשימת ההמתנה כדי להוריד את האפליקציה באנדרואיד או iOS.

Socratic מאת גוגל

זה מאוד ידידותי לילדים! עם Socratic , תלמידים יכולים פשוט להקליד את השאילתות שלהם בבית הספר ולקבל מענה כמו אנושי, עם איורים מהנים כדי להסביר טוב יותר דברים.

לאפליקציה, הזמינה גם ב-App Store וגם ב-Google App Store, יש אפילו תכונה המאפשרת לילדים לסרוק את דפי העבודה שלהם ולקבל תשובות מותאמות במיוחד. עם זאת, הוא לא יכתוב חיבורים או סיפורים.

בואו נסתכל על התכונות העיקריות של סוקראטיק:

  1. מייצר תגובות כאשר נותנים שאלה
  2. התשובות כוללות גרפיקה מסוימת כדי לעזור להבין טוב יותר.
  3. זמין כאפליקציה גם לאנדרואיד וגם ל-iOS

התמחור של סוקראטיק

סוקרטס זמין ב-$4.99 לילד הראשון בכל חודש, ולאחר מכן 50% הנחה לכל ילד נוסף! ולבתי ספר, $99 לשנת לימודים או רק $99 לחודש עבור בית ספר שלם.

חלופות ChatGPT מאת מיקרוסופט

בדומה לגוגל, גם מיקרוסופט התנסתה עם חבורה של מודלים המופעלים על ידי בינה מלאכותית בכל הנוגע לבינה מלאכותית לשיחה. הנה כמה מהאתרים כמו ChatGPT,j שנותנים לו תחרות קשה ממיקרוסופט:

Microsoft Bing AI

מיקרוסופט הטמיעה לאחרונה בינה מלאכותית במנוע החיפוש שלה, הנקרא כעת Bing AI .

בהתבסס על מודל שפה גדול של OpenAI, שהוא הרבה יותר חזק מ-ChatGPT ו-GPT-3.5, Bing AI תוכנן במיוחד כדי לקחת את החיפוש לשלב הבא, והוא מותאם למקסום מהירות, דיוק ויעילות. היא משתמשת בלמדות וההתקדמות העיקריות מקודמיו כדי להבטיח שהמשתמשים יקבלו את התוצאות הטובות ביותר האפשריות.

מיקרוסופט הציגה את דפדפן ה-Edge שלה עם יכולות חדשות המוגברות בינה מלאכותית בשם 'צ'אט' ו'כתוב'. התקדמות זו מתווספת לכלי ה-Bing שכבר קיים שלהם. יתרה מכך, לאחרונה השיקה מיקרוסופט גם אפליקציות סלולריות של Bing ו-Edge עבור משתמשי אנדרואיד ו-iOS.

בואו נסתכל על התכונות העיקריות של Bing AI:

  1. Bing נותנת למשתמשים את היכולת לשאול שאילתות עם עד 1,000 מילים ולקבל תגובות מבוססות בינה מלאכותית.
  2. יש לו את היכולת לעבד פניות מורכבות ולחפש מידע מהר יותר.
  3. אם Bing המופעל באמצעות צאט ג'י פי טי לא יכול לספק מענה ישיר לשאילתה שלך, זה ייתן לך מבחר של תוצאות קשורות.

התמחור של Microsoft Bing AI

ללא עלות מראש. שלם כפי שאתה משתמש. 1000 עסקאות חינם בחודש.

ChatGPT לעומת בינג של מיקרוסופט

עם AI דומה ל-ChatGPT, מיקרוסופט פיתחה גישה ייחודית לשימוש ביכולות של OpenAI. מתודולוגיה זו נקראת מודל פרומתאוס.

הוא מספק תוצאות מדויקות, עדכניות ומותאמות יותר יחד עם אבטחה משופרת. התהליך המשמש כאן מנצל את הכוח של OpenAI במלוא הפוטנציאל שלו.

למרות ש-Bing עדיין בתהליך, ויש פחות דיוק לגבי היישומים שלו או הפיתוחים הקרובים, יש כלי בשוק שמספק AI דומה ל-ChatGPT ולגרף הידע של גוגל – Chatsonic!

DialoGPT

ה-DialoGPT של מיקרוסופט הוא מודל יצירת תגובת דיאלוג מיומן מראש בקנה מידה גדול שנבנה במיוחד עבור שיחות מרובי פניות. זוהי אחת האלטרנטיבות הטובות ביותר ל-ChatGPT שקיימות בחוץ.

DialoGPT היא מערכת משמעותית מאומנת מראש להפקת תשובות שניתן להשתמש בה בחילופי דיאלוג מרובים. הוא הוכשר עם מספר עצום של 147 מיליון שיחות מרובות פניות שנלקחו משרשורי דיאלוג של Reddit במהלך תקופה של 2005-2017.

בואו נסתכל על התכונות העיקריות של DialoGPT:

  1. הביטויים ש-DialoGPT מרכיבים מגוונים להפליא וכוללים פרטים הקשורים להנחיה המקורית, בדומה לפלטים של GPT-2.
  2. מיקרוסופט מציינת ש-DialoGPT הוא יותר שיח, אנרגטי, לעתים קרובות קליל, ובדרך כלל די תוסס – מה שיכול להתאים למטרה שאתה שוקל.

התמחור של DialoGPT

מכיוון שמדובר בהשקה חדשה ובמודל שפה גדול (שבדרך כלל קשה להשיג אותו), אין מידע קונקרטי זמין לגבי מבנה התמחור שלו.עיין במאגר DialoGPT המקורי כדי לדעת יותר.

דור שפה טבעית של מגהטרון-טיורינג

NVIDIA ומיקרוסופט ייצרו את אחד מדגמי השפה הגדולים ביותר עם 530 מיליארד פרמטרים – Megatron-Turing NLG .

ה-Megatron-Turing NLG המדויק ביותר, LLM 105 שכבות מבוסס שנאי, הוכשר על מחשב העל Selene מבוסס NVIDIA DGX SuperPOD.

זה בלתי מנוצח בהגדרות של אפס, צילום אחד ומעט, והוא עלה על הדגמים המתקדמים ביותר מבחינת דיוק.

בואו נסתכל על התכונות העיקריות של Megatron Turing:

  1. זה יכול לבצע מטלות כמו הבנת הנקרא, פירוש חוש מילים, חיזוי השלמה, מסקנות שפה טבעיות, היגיון בריא וכו'.
  2. מתמחה במודלים בשפה האנגלית.

התמחור של Megatron-Turing NLG

מכיוון ש- Nivida Developers (הבעלים של Megatron-Turing NLG) מציעה פתרונות B2B שונים אחרים, ניתן למצוא את מבנה התמחור רק לאחר שתגיש את בקשת השיתוף איתם. בקר בעמוד הרשמי שלהם למידע נוסף.

חלופת ChatGPT למנועי חיפוש

האם זה לא יהיה נהדר אם נוכל לדבר עם מנועי החיפוש שלנו? תחשוב על כל הזמן שתחסוך בניסיון למצוא דברים שאתה צריך במקום לנפות תוצאות.

עם שילוב של AI שיחה כמו Microsoft Bing ו-Bard של גוגל במנועי חיפוש, עכשיו אפשר לנהל שיחה עם מנוע החיפוש שלך בדיוק כמו שאתה עושה עם חבר.

להלן שתי חלופות ChatGPT נוספות למנועי חיפוש היוצרות באזז בקרב חובבי בינה מלאכותית שיחה.

צ'טסוניק באופרה

Opera ו-Chatsonic זה עתה איחדו כוחות כדי להעניק למשתמשי דפדפן Opera ו-Opera GX חוויית גלישה מתקדמת באינטרנט. צוות זה אומר שאתה לא צריך להשקיע שעות בחיפוש באינטרנט אחר התוצאות הרצויות לך – עכשיו אתה יכול לקבל תשובות אלה במהירות על ידי צ'אט עם הדפדפן שלך!

עכשיו עם Chatsonic ב-Opera , אתה יכול לבקש מדפדפן האופרה שלך לעשות כל מיני דברים מגניבים, כמו כתיבת תוכן, סיכום טקסטים, מציאת מידע ואפילו יצירת אמנות בינה מלאכותית. כמה זה מדהים?!

בואו נסתכל על התכונות העיקריות של Chatsonic בדפדפן האופרה:

  1. גישה מהירה למידע קשור דרך אפשרות AI PROMPTS.
  2. צור תמונות AI מכל מקום בדפדפן Opera שלך
  3. צור כל סוג של תוכן באופרה מהסרגל הצדדי.
  4. סיכום דפי אינטרנט וטקסט ארוך
  5. נסח מחדש, קצר או הרחב פסקאות ומשפטים בלחיצה אחת.

Chatsonic על תמחור אופרה

Chatsonic הוא מוצר של Writesonic, והוא זמין רק ב-$19 לחודש (60,000 מילים בחודש). אז אם אתה רוצה להשתמש ב-Chatsonic ב-Opera, אתה צריך להירשם לחשבון Writesonic (תוכל להתחיל עם ניסיון חינם שמציע 10,000 מילים.

NeevaAI

NeevaAI ממזגת את הכוח של ChatGPT ודגמי שפות גדולים אחרים עם הדיוק והנתונים העדכניים ביותר של מנוע החיפוש Neeva.

מנוע החיפוש פותח על ידי שני מנהלי טכנולוגיה לשעבר, Sridhar Ramaswamy, לשעבר סגן נשיא בכיר לפרסומות בגוגל, ו-Vivek Raghunathan, סגן נשיא לשעבר למונטיזציה ב-YouTube.

למערכת של NeevaAI יש את היכולת לחפש ולסנן מאות מיליוני דפי אינטרנט כדי ליצור תגובה אחת ומקיפה בליווי מקורות רלוונטיים.

בואו נסתכל על התכונות העיקריות של NeevaAI:

  1. Neeva עשוי להיחשב למנוע חיפוש המשופר עם יכולות בינה מלאכותית, אך עדיין אינו צ'אט בוט מלא המופעל על ידי בינה מלאכותית.
  2. Neeva מבטיחה חווית גלישה ללא פרסומות וללא עוקבים.
  3. נותן הפניות בתוצאות.

התמחור של NeevaAI

Neeva מציעה תוכנית מנוי בתשלום חודשי של $4.95, עם אפשרות לתקופת ניסיון בחינם.

חלופה של ChatGPT לקידוד

אם יצרת קודים ב-ChatGPT וברצונך לחקור אתרים כמו ChatGPT שמציעים תוצאות דומות או טובות בהרבה, בדוק את הפלטפורמות הבאות:

CoPilot

GitHub CoPilot הוא התכונה האחרונה של GitHub, תוך שימוש במודל GPT-3 של OpenAI Codex עבור יכולות השלמה אוטומטית.

כלי רב עוצמה זה תואם למספר פלטפורמות קידוד פופולריות כמו VS Code, Neovim ו-JetBrains וגם מאפשר זרימות עבודה בענן עם GitHub Codespaces.

לא רק שהוא מציע תמיכה בקידוד רב-שפות – הוא יכול ליצור תחביר בעד 12 שפות, כולל JavaScript, Go, Perl, PHP, Ruby/Swift/TypeScript ו-BASH – אלא שהמודל מופעל על ידי מיליארדי שורות פתוחות -קוד מקור מהתחום הציבורי, כגון אלו שנמצאו במאגרי GitHub.

בואו נסתכל על התכונות העיקריות של CoPilot:

  1. GitHub Copilot הוא אחד מאתרי האינטרנט הטובים ביותר, כמו ChatGPT שמציע תמיכה בקידוד רב שפות.
  2. תואם לפלטפורמות קידוד פופולריות כמו VS Code, Neovim ו-JetBrains.

תמחור CoPilot

סטודנטים ותורמים לפרויקטים פופולריים בקוד פתוח יכולים ליהנות מהשירותים של Copilot ללא עלות – אנשים אחרים יכולים להירשם מדי חודש תמורת $10 לחודש. CoPilot זמין לעסקים תמורת $19 לחודש.👉אם אתה מוצא את CoPilot מסובך מדי ורוצה ללכת

טבנין

Tabnine הייתה הראשונה מסוגה, שהושקה בתור Codota וזכתה לשם בשוק ה-IDE.

תומך ברוב השפות, הספריות והמסגרות, תוסף השלמת הקוד שלו הפך לסטנדרט עבור משתמשים.

Tabnine מקפידה על רישוי קוד פתוח ושומרת על הקוד שלך מכל גניבת עין או הפרת זכויות יוצרים. עם Tabnine Pro, אתה יכול להתאים אישית יותר את החוויה שלך עם מודל AI פרטי שניתן לאמן כך שיתאים לסגנון הקידוד האישי שלך ודפוסים.

בואו נסתכל על התכונות העיקריות של Tabnine:

  1. עם היכולת לארח ולאמן דגמי AI משלך, אתה יכול לשמור על קוד מאובטח בשרתים הארגוניים שלך.
  2. בהשוואה לתוכנה דומה, Tabnine דורש רק הקשר מינימלי כדי לספק רעיונות לקו האמצע בזמן ההקלדה, מה שהופך את תהליך הקידוד ליעיל ונוח יותר.

תמחור טבנין

Tabnine מספקת גרסה חינם של סיוע התכנות שלה ותוכנית משודרגת עם עלות צנועה למדי של $15 לחודש.

Amazon Codewhisperer

אמזון פיתחה אלטרנטיבה בלעדית של ChatGPT הנקראת Codewhisperer כדי לתת למפתחים דרך יעילה לאתר, להבין ולפתור בעיות קוד.

הוא משתמש באלגוריתמים מתוחכמים של למידת מכונה וטכניקות עיבוד שפה טבעית כדי לסקור קוד ולזהות דפוסים ושגיאות. הכלי מספק למפתחים ניתוח מעמיק של פעולת הקוד, תוך שילוב באגים פוטנציאליים ובעיות ביצועים, יחד עם עצות לפתרונות. זה מקטין את המאמץ והזמן הדרושים לתיקון בעיות ומשדרג את קליבר הקוד.

בואו נסתכל על התכונות העיקריות של Codewhisperer:

  1. העיצוב האינטואיטיבי והקל לשימוש של CodeWhisper עם ממשק ידידותי למשתמש ומגוון אפשרויות התאמה אישית הופכים אותו לבחירה מצוינת עבור מפתחים בכל רמות המיומנות, ממתחילים ועד מומחים.
  2. זה גם ניתן להרחבה בקלות לטיפול בבסיסי קוד גדולים ומשתלב עם כלי פיתוח ופלטפורמות פופולריות כמו GitHub, מה שמאפשר למפתחים להוסיף אותו לזרימות העבודה הקיימות שלהם במהירות.

התמחור של Amazon Codewhisperer

לתקופת תצוגה מקדימה, CodeWhisperer זמין למפתחים ללא תשלום.

חלופה של ChatGPT לתרגום

צריך אלטרנטיבה סופר חכמה ל-ChatGPT שיכולה לתרגם כל שפה? להלן האפשרויות שכדאי לשקול:

אלזה מדבר

זהו יישום ללימוד שפה מבוסס בינה מלאכותית. תוך שימוש בבינה מלאכותית, הוא מפעיל בדיקת דיבור של המשתמש ולאחר מכן מגבש סדרה של משימות שהמשתמש יכול להבין בקלות. לפיכך, Elsa Speak היא גם אחת מהחלופות המובילות ל-ChatGPT לדון בהן. אלזה היא עוזרת דיבור בשפה האנגלית ועוזרת לך לתרגם שפות שונות לאנגלית.

טכנולוגיית הבינה המלאכותית של ELSA נוצרה תוך שימוש בהקלטות קול של אנשים דוברי אנגלית עם מבטאים רבים ושונים. זה מאפשר ל-ELSA לזהות את הדפוסים הקוליים של אלה שאין להם רמת מיומנות מקורית, מה שנותן לה יתרון על פני רוב תוכניות זיהוי הקול האחרות.

בואו נסתכל על התכונות העיקריות של אלזה:

  1. אלזה מספקת שיעורים מותאמים אישית לשיפור האנגלית שלך.
  2. הערכה מהירה כדי לבדוק את ההתקדמות שלך.
  3. לוח מעקב התקדמות וגרפים כדי להראות את ההישגים שלך.
  4. תמיכה באימון AI כדי לעזור לך לשמור על מוטיבציה וממוקדת.
  5. משוב על זיהוי דיבור בזמן אמת

התמחור של אלזה

תוכניות המקצוענים של אלזה מתחילות מ-$11.99 לחודש, מחויבות מדי חודש ושנתי. אתה יכול גם לבחור בגרסת ניסיון חינם למשך 7 ימים שלהם כדי לבדוק זאת.

Bloom

שפותחה בסיוע קולקטיב של למעלה מאלף מומחי בינה מלאכותית, בלום היא פלטפורמת קוד פתוח ונחשבת לאחת החלופות הטובות ביותר של ChatGPT. בלום הוא מודל שפה רב-לשוני חדשני הנחשב באופן נרחב כאחת החלופות המובילות ל-ChatGPT.

בואו נסתכל על התכונות העיקריות של בלום:

  1. בלום מסוגלת ליצור טקסט בסך הכל ב-46 שפות ו-13 שפות תכנות הדומות להפליא למשהו שאדם היה כותב.
  2. בלום מסוגלת לקחת על עצמה משימות טקסט שלא לימדו אותה לעשות באופן ספציפי על ידי ראייתן כהזדמנויות ליצור טקסט.

תמחור בלום

Bloom מציעה חבילת התחלה בחינם, ותוכנית פרימיום היא עבור $33 לחודש.עיין במאמר המחקר של בלום כדי לדעת יותר.

DeepL Write

DeepL Write הוא מוצר בטא שנוצר על ידי DeepL, חברה גרמנית המתמחה בתרגומי שפות בינה מלאכותית.

DeepL, שהוקמה בשנת 2017, היא ספקית בולטת של שירותי תרגום לשפת AI. DeepL Write הוא עוזר כתיבה המופעל על ידי בינה מלאכותית עם תכונות משופרות כדי לעזור ללקוחות לחדד את איכות הכתיבה והדיוק שלהם.

DeepL Write היא בחירה מצוינת למי שמחפש דרך יעילה למנוע גניבת עין ויצירת תוכן מקורי.

הוא מספק למשתמשים תיקוני דקדוק ומציג הצעות והמלצות מועילות לגבי סגנון, טון, ניסוח ובחירת מילים כדי לשפר את הכתיבה הכללית.

בואו נסתכל על התכונות העיקריות של DeepL Write:

  1. DeepL Write מציעה למשתמשים חווית כתיבה ייחודית עם יכולות התרגום הגמישות שלה.
  2. יוצרי תוכן, חוקרים וסטודנטים יכולים לסמוך על האפליקציה הזו כדי לייצר במהירות וללא מאמץ תוכן מקורי ואיכותי עבור הפרויקטים שלהם.

התמחור של DeepL Write

Neeva מציעה ניסיון חינם לבדיקה, והמנוי בתשלום שלה מתחיל מ-$8.74 לחודש, מחויב מדי שנה (לכל משתמש).

YouChat

YouChat הוא מודל AI נוסף לשיחות שהושק על ידי You[dot]com, מנוע חיפוש. זה כמו ChatGPT ועושה פחות או יותר מה שצ'אטבוטים גנריים אחרים עושים.

ה-AI של YouChat משתמש בבינה מלאכותית ובעיבוד שפה טבעית כדי לשוחח כמו בני אדם. הוא יכול להגיב לפניות כלליות, לתרגם, לסכם טקסט, להציע רעיונות, לכתוב קוד וליצור מיילים. מכיוון שהוא עדיין בשלב הפיתוח, הוא מספק תשובות ממוצעות.

בואו נסתכל על התכונות העיקריות של YouChat:

  1. YouChat יכול לספק תשובות לשאילתות גנריות, אך עלול להחמיץ לפעמים מכיוון שהוא עדיין לומד.
  2. היא טוענת לספק את המידע העדכני ביותר; עם זאת, לפעמים הוא מבצע שגיאות גם שם.

התמחור של YouChat

YouChat היא חלופה בחינם של ChatGPT נכון לעכשיו, מכיוון שהיא עדיין בשלב הפיתוח.

Perplexity 

Perplexity היא אלטרנטיבה חינמית של ChatGPT שהושקה לאחרונה בתחום ה-AI לשיחות. הוא מציע תכונות דמויות ChatGPT, כולל תגובות שיחה ויצירת תוכן.

Perplexity AI מופעל גם על ידי מודלים של שפות גדולות (OpenAI API). אתה יכול לראות אותו אוסף מידע מפלטפורמות פופולריות שונות כמו ויקיפדיה, לינקדאין ואמזון. עם זאת, זה עדיין בשלב הבטא, כך שלפעמים הוא יכול לקלוט את המידע כפי שהוא, מה שמוביל לתוכן מופלא.

בואו נסתכל על התכונות העיקריות של Perplexity AI:

  1. מייצר תגובות שיחה קצרות בדומה ל-ChatGPT.
  2. אוסף מידע ממקורות כמו ויקיפדיה ומאתרים אותם.
  3. יש לו ממשק פשוט ללא הרבה תכונות מבלבלות.

Elicit

Elicit הוא עוזר מחקר המשתמש במודלים של שפה כגון GPT-3 כדי לייעל את התהליכים של חוקר.

נכון לעכשיו, זרימת העבודה המרכזית עם Elicit היא סקירת הספרות. כאשר אתה מקליד שאילתה, האפליקציה מפיקה סיכום מיידי מהמסמכים בעלי הדירוג הגבוה ביותר. זוהי שיטה יעילה להשגת הבנה מדויקת ומהירה מבלי להקריב את מהימנות המקורות שלך.

Elicit משמש בעיקר על ידי חוקרים וסטודנטים כדי להתחקות אחר מאמרים רלוונטיים לצטט ולקבל מושג על אפיקי מחקר עתידיים.

בואו נסתכל על התכונות העיקריות של Elicit:

  1. קבל גישה לאוסף יסודי של פרסומים הרלוונטיים לשאלתך בזמן.
  2. גלה את מערכי הנתונים שנותחו ואת התוצאות שהושגו על ידי מחברים שונים.
  3. לסטודנטים, זה עוזר להם לחשוף מידע שרלוונטי לעבודות הקורס שלהם, כמו גם לענות על שאלות.

התמחור של Elicit

Elicit חופשי לשימוש נכון לעכשיו באתר הרשמי שלה.

Chinchilla

צ'ינצ'ילה היא גם אחת מהחלופות של ChatGPT המציעה תכונות ויתרונות שונים. זה פרויקט עם Deepmind ונחשב לרוצח GPT-3. זהו מודל חישוב אופטימלי עם 70 מיליארד פרמטרים אך פי ארבעה יותר נתונים מגופר.

צ'ינצ'ילה מבוססת על מודלים של שנאים, בדומה ל-GPT-3 ו-BERT, וידוע כי היא מתעלה על ChatGPT במערך הנתונים המתמטי של MMLU. זה הופך את צ'ינצ'ילה לבחירה אידיאלית עבור אלה שרוצים להשתמש במודל שפה לצורך חשיבה או שצריכים ליצור אמנות AI מתוחכמת יותר, מנוע חיפוש ומשימות כתיבה.

בואו נסתכל על התכונות העיקריות של צ'ינצ'ילה:

  1. בהשוואה לגופר (280B), GPT-3 (175B), Jurassic-1 (178B), ומגהטרון-טורינג NLG (530B) במגוון משימות במורד הזרם, צ'ינצ'ילה יוצאת בראש בצורה משמעותית.
  2. זה דורש פחות מחשוב באופן משמעותי עבור כוונון עדין ושימוש ביישומים במורד הזרם, מה שהופך אותו להרבה יותר קל ליישם.
  3. דגם זה מתהדר בשיעור דיוק מרשים למדי של 67.5%, שהוא כ-7% טוב יותר מהמודל הנפוץ בשפת Gopher. נראה שאנשים בוחרים יותר ויותר בדגם הזה על פני האפשרויות האחרות בחוץ.
  4. צ'ינצ'ילה היא פי 3 מהגודל של ה-GPT-3 של OpenAI.

Replika

Replika היא מלווה בינה מלאכותית מפותחת ביותר שיש לה למעלה מ-10 מיליון משתמשים. הוא מתקדם הרבה יותר מקודמיו – הוא יכול למעשה לזהות אלמנטים ויזואליים ולהשתמש בהם כדי להמשיך את השיחה. מכאן שזו גם אחת מהחלופות של ChatGPT לדבר עליהן.אם אתה מרגיש מבודד, אז Replika יכולה להיות האפליקציה שתסייע לך לצאת מהמצב הזה. Replika הוא צ'אט בוט המופעל על ידי בינה מלאכותית שהוא כמו חבר ויגיב להודעות שלך באופן מיידי.

אתה יכול לשוחח עם Replika על ענייני חיים, רומנטיקה ונושאים אחרים שאתה יכול לדון בהם עם החברים והמשפחה שלך.

Replika

תוכניות המקצוענים של Replika מתחילות מ-$19.99 לחודש. אתה יכול גם לקחת את עסקת החיים שלהם שעולה 299.99 $.

הוא מופעל על ידי מודל שפה אוטורגרסיבי GPT-3 מתוחכם המנצל למידה עמוקה ליצירת טקסט עם איכות דמוית אדם. במקרה זה, "אוטו-רגרסיב" מרמז שהמערכת לומדת מהערכים שבהם נתקלה בעבר, שהם בהקשר זה טקסט.

בואו נסתכל על התכונות העיקריות של Replika:

  1. אתה יכול לשוחח על כל דבר והכל עם העתק שלך. ככל שאתה מפטפט יותר, כך הוא מבין אותך טוב יותר.
  2. בצע שיחות וידאו כדי לדבר עם העתק שלך.
  3. מציע תמיכה באימון לבניית הרגלים טובים יותר.
  4. אתה יכול גם לתת לעתק שלך סטטוס מערכת יחסים. הפוך אותו לחבר, לחברה, לאישה, לאחותך או למנטור שלך.

Character AI

בדומה לתכונת הפרסונות של צ'טסוניק — בינה מלאכותית של דמות המתמקדת גם באישיות בינה מלאכותית, אבל לחלוטין. פלטפורמה דמוית Chatgpt זו מיועדת לספק חוויות שיחה באמצעות דמויות AI.

אלטרנטיבה זו של ChatGPT נותנת לך את האפשרות לבחור ולדבר עם אישים שונים (כמו סם אלטמן או מריו!). נבנה על מודלים של שפות עצביות, Character AI מיועד יותר להנאה ולמשחק עם צ'אטבוט AI לשיח.

בואו נסתכל על התכונות העיקריות של Character AI:

  1. כיף להשתמש עם היכולת לבצע צ'אטים אקראיים.
  2. מציע מגוון דמויות לדבר איתן: מאנשים מהחיים האמיתיים ועד דמויות בדיוניות.

תמחור בינה מלאכותית של Character AI

אמנם השימוש ב-Character AI בחינם, אבל אתה צריך ליצור איתם חשבון; אחרת, הצ'אטים שלך יינעלו לאחר מספר הודעות.

קשור: 15 התוספים הטובים ביותר של צאט ג'י פי טי ChatGPT שלא הכרתם

Chatsonic Twitter Bot

Chatsonic מאת Writesonic השיקה טוויטר בוט ואלטרנטיבה של ChatGPT בחינם שיכולה לענות על כל שאלה שלך בטוויטר עצמה.

כל מה שאתה צריך לעשות הוא לתייג את Chatsonic (עם @ChatSonicAI) ולשאול את השאלה שלך או פשוט להתחיל צ'אט באמירת "היי!" ו-ChatSonic עונה לך עם משהו כזה.

בואו נסתכל על התכונות העיקריות של Chatsonic Twitter Bot:

  1. בוט טוויטר זה נגיש בקלות בטוויטר.
  2. זה עונה לך תוך שניות תוך תיוג ושואל שאלה.
  3. ניתן לגשת אליו בכל זמן ובכל מקום, מהנייד או מהאינטרנט בטוויטר.

תמחור Chatsonic Twitter Bot של
בוט זה זמין לשימוש בחינם בטוויטר.

פו מאת Quora

Poe , קיצור של "Platform for Open Exploration", היא חוויה בלעדית מבוססת iOS שנועדה לתת לך גישה לפלטפורמות AI שונות לשיחות.

Poe זה כמו שיש לך אפליקציית הודעות בכיס, אבל עבור דגמי AI. אפשר לעסוק בדיונים מעוררים בפלטפורמת הצ'אט של פו, החל מ"סיוע בכתיבה" ועד "מיזמים קולינריים".

לפי Quora, האינטליגנציה מאחורי החלופה של ChatGPT מגיעה מ-OpenAI ו-Anthropic.

בואו נסתכל על התכונות העיקריות של פו:

  1. Poe נותן לך גישה לפלטפורמות AI שונות לשיחה בבת אחת.
  2. Quora עובדת על יצירת API שיאפשר למקודדי AI פשוט לצרף את המודל שלהם ל-Poe – מה שהופך אותו לפשוט יותר לשימוש מאי פעם!
  3. Poe זמין כאפליקציה ל-iOS בחנות אפל.

התמחור של פו

כל אחד יכול לנסות להשתמש ב-Poe דרך האפליקציה שלו נכון לעכשיו. אין מידע קונקרטי זמין על התמחור שלו.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא