6 דרכים מוכחות למכור את העסק שלך פי 10 או יותר

יש לך חלום למכור את העסק יום אחד? הנה כך תבין איך למקסם את רווחי המכירה של העסק שלך.

כל יזם חולם לממן את החופש החלומי שלו על ידי מכירת יום אחד של העסק שלו לפי 10 עד 20 פעמים או יותר. למרבה הצער, מכירה עבור הערכות שווי מרובות אינה נפוצה כפי שכולנו היינו רוצים שזה היה. אנחנו יודעים שזה אפשרי כי ראינו את זה קורה, אבל זה היוצא מן הכלל, לא הכלל.

אז מה הסוד? מה גורם לעסק להגיע לרמת הצלחה כזו?

כיזם , היו לי אינספור שיחות בנושא זה. אני יודע שהסוד הוא להקים תהליכים ומערכות המאפשרים לעסק להתנהל בצורה חלקה ללא המייסד במקום.

כשמגיע הזמן למכור, המכפילים יהיו עגומים אם העסק תלוי מאוד בך כדי לנהל אותו. אם העסק פועל בעצמו , יש לתמורה פוטנציאל להיות אקספוננציאלי.

יש בונוס לאסטרטגיה הזו: אתה מקבל יותר חופש לפני מכירת העסק. אתה מגיע לעבוד באזור הגאונות שלך ונהנה מזמן השבתה ומזמן משפחתי הרחק מהעסק ללא אשמה.

יכול להיות שאתה צוחק עכשיו בקול מהקונספט של עסק בניהול עצמי ושבוע עבודה של יום אחד. אבל לא מעט עשו זאת ותאמין שכל עסק יכול לפעול כך.

להלן שישה שלבים עם כלים ניתנים ליישום ליצירת עסק בניהול עצמי.

1. עיצוב חזון

התחל עם הסוף בראש. הצעד הראשון החיוני הוא ביסוס חזון ברור של המטרות האישיות והעסקיות שלך לטווח ארוך ושל ערכי הליבה של החברה שלך . לאחר מכן תוכל לחלק את היעדים שלך ליעדים שנתיים ויעדים חודשיים.

הקדשת הזמן כדי לבסס את המטרות שלך ולהרהר בערכים שלך חשובה במיוחד עבור מייסדים שיש להם יותר עסקים נכנסים ממה שהם יכולים להתמודד ולבלות את רוב זמנם בכיבוי שריפות.

2. אבחון ומעקב

קבל ברור על האתגרים והבעיות הגדולים ביותר שלך ועל גורמי ההצלחה החשובים ביותר של העסק שלך. בצע שינויים במידת הצורך. שלב זה דורש לרוב פרספקטיבה אובייקטיבית של אאוטסיידר מיומן.

3. הצוות הנכון

עליך לבנות צוות של שחקני A פלוס מאוחדים סביב המטרות והערכים המוגדרים היטב שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי גיוס עבור מיומנות והתאמה לתרבות החברה. בנה מערכות כך שאתה תמיד מגייס ומושך בקלות עובדים איכותיים וכך תוכל להכשיר ולהצטרף בקלות. בנוסף, אם אתה מייסד או מנכ"ל שעובד בהיבטים היומיומיים של העסק שלך, אתה צריך COO, מיישם ועוזר בכיר, או שאתה צריך להשיג אנשים יעילים בתפקידים אלה.

4. רכזת תהליכים

היעדר תהליכים מוגדרים היטב מושך את המנהיג לכל היבט של העסק. זהה את תהליכי הליבה שלך, תוך זכור שברוב העסקים, כ -20% מהתהליכים יוצרים 80% מהתוצאות.

לאחר זיהוים, יש לתעד אותם היטב ולוודא שהם מיושמים. כך יוצרים חברי צוות המשכפלים את עצמם.

5. מכפיל החזר על השקעה טכנולוגית

מינוף הטכנולוגיה שלך הוא הרוטב הסודי שיכול לפנות זמן לך ולעובדים שלך. האם יש בתוכנה הנוכחית תכונות או אוטומציות שיכולות לחסוך לך 10 דקות מדי יום? זה 40 שעות בשנה.

כשכולם בצוות שלך מחפשים תהליכים יעילים, אתה יכול להשיג יותר מבלי להעסיק יותר אנשים. מניע להתייעלות הוא רווחים, ששווים העלאות. אם אינך יודע כיצד למנף את הטכנולוגיה שלך, קבל את העזרה שאתה צריך.

קשור: עסקאות הנדל"ן הגדולות ביותר שבוצעו על ידי מפורסמים בעולם

6. מנוע מהירות

כאשר יש לך את המערכות הנכונות, הגיע הזמן לקבל את מבנה הפגישה שלך וללמוד כיצד לנהל פגישות אפקטיביות . זה גם הזמן ללמד את חברי הצוות שלך איך לתכנן את השבועות שלהם. עם כל הרכיבים האלה במקומם, מנוע המהירות שלך יפעל בצורה חלקה, ואתה תהיה חופשי לעבוד על העסק שלך, לא בו, יום אחד בשבוע.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא