מדריך: איך להשתמש ב- מידג'רני בינה מלאכותית – midjourney AI

אחד מכלי הבינה המלאכותית הנפוצים יותר הוא מידג'רני Midjourney, שאנשים משתמשים בו כדי ליצור נופים ונושאים דמויי חלום בכמה מילים בלבד.

עידן יצירות האמנות שנוצרו על ידי בינה מלאכותית בפתח, והאינטרנט מלא במשתמשים המנסים ליצור את ההנחיות המושלמות כדי להוביל את ה-AI ליצור בדיוק את התמונות הנכונות – או לפעמים, רק את התמונות הלא נכונות. נשמע כיף? אחד מכלי הבינה המלאכותית הנפוצים יותר הוא Midjourney (מידג'רני), שאנשים משתמשים בו כדי ליצור נופים ונושאים דמויי חלום בכמה מילים בלבד.

אם תרצו להתנסות עם Midjourney (מידג'רני), יש לנו חדשות טובות: ההרשמה בחינם ותוכלו להתחיל לנסות את מחולל הבינה המלאכותית תוך דקות ספורות. הנה כל מה שאתה צריך לדעת על השימוש בו בפעם הראשונה.

מדריך: איך להשתמש ב- מידג'רני בינה מלאכותית – midjourney AI

שלב 1: ודא שיש לך כניסה לדיסקורד . Midjourney (מידג'רני) עובד כולו על Discord, אז תצטרך חשבון שם כדי להשתמש בו. ההרשמה לדיסקורד היא גם בחינם אם עדיין לא עשית זאת.

שלב 2: בקר באתר Midjourney (מידג'רני) . כאן, בחר הצטרף לבטא . זה יעביר אותך אוטומטית להזמנת דיסקורד Discord.

מדריך: איך להשתמש ב- מידג'רני בינה מלאכותית - midjourney AI
מדריך: איך להשתמש ב- מידג'רני בינה מלאכותית – midjourney AI

שלב 3: קבל את הזמנת הדיסקורד ל-מידג'רני Midjourney (מידג'רני). בחר להמשיך לדיסקורד .

שלב 4: אפליקציית דיסקורד Discord שלך לא תיפתח אוטומטית. כשזה קורה, בחר בסמל מידג'רני Midjourney (מידג'רני) דמוי הספינה בתפריט השמאלי.

שלב 5: בערוצי Midjourney (מידג'רני), אתר את החדרים החדשים . בדרך כלל יהיו מספר חדרים פתוחים, עם שמות כמו "מתחילים-108". אתה יכול לבחור כל אחד מאלה כדי להתחיל.

שלב 6: כעת אתה מוכן להתחיל ליצור אמנות בינה מלאכותית. לפני שתתחיל, שים לב שיש לך רק מספר מסוים של אפשרויות הנחיה זמינות כחלק מתקופת הניסיון החינמית שלך. אתה יכול ליצור כ-25 תמונות בחינם. לאחר מכן, תצטרך לרכוש חברות מלאה כדי להמשיך. אם אתה מעדיף לא להוציא כסף, מומלץ להקדיש זמן ולחשוב מה בדיוק אתה רוצה ליצור ב-Midjourney. אם תרצה, תוכל להקליד "/help" כדי לקבל רשימה של טיפים לעיון.

מומלץ מערכת lazyseo – יוצר תוכן מקורי ובלעדי AI תוך דקות המותאם לקידום אתרים.

שלב 7: כשתהיה מוכן, הקלד "/imagine" בצ'אט Discord עבור חדר החדשים שלך. פעולה זו תיצור שדה הנחיה שבו תוכל להקליד את תיאור התמונה. ככל שתוכל לדייק יותר בתיאור שלך, כך ה-AI יוכל להפיק תוצאות טובות יותר. היה תיאורי, ואם יש סגנון מסוים שאתה מחפש, כלול אותו בתיאור שלך. יש כאן תנאי התנהגות שצריך לפעול לפיהם, אבל אם תשמרו על סדר, לא צריך להיות לכם ממה לדאוג.

בסיום, בחר אינטר Enter כדי לשלוח את הבקשה.

מומלץ לראות את הסרטון:

שלב 8: תן ל-Midjourney (מידג'רני) דקה ליצור את התמונות שלך. בדרך כלל, הבינה המלאכותית תיצור כמה גרסאות שונות על סמך התיאור שלך. כעת יש לך מספר אפשרויות להמשיך.

תסתכל מתחת לתמונות, ותראה קטע של לחצני U ו-V המסומנים 1 עד 4. המספרים תואמים לארבע התמונות ש-Midjourney (מידג'רני) הפיק. בחירה ב- U תעלה את התמונה הספציפית הזו לגרסה גדולה ומוגדרת יותר. בחירה ב- V תיצור תמונה חדשה לגמרי המבוססת על התמונה הנוכחית שתבחר. תראה גם לחצן רענון בצד כדי לבקש סט תמונות חדש. זכור שכל אחת מהאפשרויות הללו תנצל חלק מההנחיות הזמינות בחינם, אז עשה זאת רק אם אתה בטוח שאתה רוצה להמשיך.

שלב 9: אם תמצא תמונה שאתה אוהב ותבחר ב- U כדי לשדרג אותה, תקבל קבוצה חדשה של אפשרויות. אתה יכול לבחור לעשות וריאציות על התמונה הזו, לשדרג למקסימום לפני ההורדה, או לבחור מחדש בדרגה יוקרתית קלה אם זה לא בדיוק מה שרצית, בין האפשרויות האחרות.

קשור: מה זה Ai chat gpt ואיך משתמשים? כל הפרטים

בסיום, תוכל לשלוח את התמונה ישירות לעצמך על ידי בחירת האימוג'י של המעטפה והוספתו לצ'אט שלך. זה מאפשר לך לשמור ולהוריד את התמונה מתי שתרצה.

שלב 10: אם אתה מתכנן להשתמש מספר פעימים ב-Midjourney (מידג'רני), אתה יכול להשתמש בכל ערוץ בוט ב-Midjourney's Discord ולהקליד "/subscribe". פעולה זו תיצור קישור שאליו תוכל לעקוב כדי לשלם עבור מנוי. מי שבאמת רציני לגבי השימוש ב-Midjourney (מידג'רני) בטווח הארוך ירצה גם להעיף מבט במדריך , שיספק לך רשימה גדולה יותר של פקודות וכמה עצות לגבי איך ליצור תמונות.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא