10 דרכים להרוויח כסף מ- צ'טבוט AI Chat GPT ?

ישנן מספר דרכים שבאמצעותן צ'טבוט OpenAI ChatGPT יעזור לך להרוויח כסף .

בסוף החודש שעבר, OpenAI הוציאה את ChatGPT, כלי AI חדש שיכול לספר סיפורים, לענות על שאלות, לחזות ולכתוב קוד. ChatGPT הוא אב טיפוס של בינה מלאכותית צ'אטבוט שפותח על ידי OpenAI המתמחה בדיאלוג. הצ'אטבוט הוא מודל שפה גדול המכוונן היטב עם טכניקות למידה מפוקחות וחיזוק. 

לאחרונה החברה הציגה את ChatGPT לבדיקה פומבית. Open AI טוענת שחוקרים אימנו את ChatGPT לקיים אינטראקציה עם משתמשים ב"דרך שיחה", מה שהופך אותו לנגיש לקבוצה רחבה יותר של אנשים. לפי OpenAI, צ'טבוט AI עוזר לעסקים ויש לו פוטנציאל להשתלט על תפקידים מסוימים שמחזיקים באופן מסורתי על ידי בני אדם, כגון קופירייטינג, מענה לפניות שירות לקוחות, כתיבת דיווחים חדשותיים ויצירת מסמכים משפטיים שיהפכו את האדם זמין יותר להתמקד בכמה תחומים קריטיים. 

ישנן מספר דרכים שבאמצעותן ChatGPT יעזור לך להרוויח כסף באינטרנט . כאן בפוסט זה, נדון ב -10 הדרכים המובילות שבהן ChatGPT יעזור לך להרוויח כסף בעסקים. 

ChatGPT מצוין במתן מענה לשאלות למטרות כלליות וספציפיות לתעשייה

שחרורו של ChatGPT על ידי OpenAI כבש את האינטרנט בסערה, ובצדק. באמצעות ChatGPT, מותגים יכולים לחסוך זמן ואנרגיה שאחרת היו מושקעים באימון הצ'אטבוט שלהם בשאלות הקשורות לתעשייה. מכיוון של-ChatGPT כבר יש את המומחיות הזו, הוא יכול לספק ללקוחות באופן מיידי תשובות מפורטות לגבי תעשייה או תחום מסוים. עם כמה תכונות חיוביות, ChatGPT יעזור לך להרוויח כסף בעסקים.

ChatGPT יכול לפתור מקרי שימוש ספציפיים לעסק בעזרת הדרכה

ChatGPT עבר הכשרה עם מיליארדי נקודות נתונים עבור יישום גנרי. אפשר להשתמש בו למשהו ספציפי כמו מסחר בשיחות, אבל למעט מאוד שחקנים יש את השריר לאמן אותו. אבל אם נצליח ללמד את ChatGPT, נוכל להשתמש בו כדי לפתור מקרי שימוש ספציפיים לעסק. זה בין 10 הדרכים המובילות שבהן ChatGPT יעזור לך בעסקים.

10 דרכים להרוויח כסף מ- הצ'אטבוט Ai chat gpt?

ChatGPT יכול להיות יעיל ככלי

בעוד ש-ChatGPT הוא כלי נהדר לעיבוד ידע שאין שני לו ולהקיש אותו באמצעות שיחות דמויות אנוש, פעולה בשיחות אלו דורשת ממשקי API שמתחברים למערכות רלוונטיות אחרות. מערכות תשלום, פלטפורמות שיווק ופלטפורמות מסחר הן קריטיות עבור שילובי מסחר בשיח עם מערכות CRM. חברות רבות הצליחו במסחר בשיחות על ידי הטמעת אקולוגית אינטגרציה מחוץ לקופסה עם פלטפורמות מובילות כמו Shopify, Salesforce, Zendesk, Razorpay, PayU ואחרות כדי לתמוך במסעות לקוחות מקצה לקצה. ללא אינטגרציות כאלה, קשה להצדיק את החזר ה-ROI של כלי כמו ChatGPT. 

10 דרכים להרוויח כסף מ- הצ'אטבוט Ai chat gpt?
בינה מלאכותית

ChatGPT יכול לחזות שאלות

ב-AI בשיחות, הכרת השאלה הנכונה חשובה לא פחות מהתשובה הנכונה. שאילתות לקוחות יכולות להיראות בלתי נגמרות וקשה לתעדף כאשר מותג בונה את הצ'אטבוט הראשון שלו. עם זאת, ChatGPT, בשילוב עם "מיומנויות חכמות" של Haptik, מזהה ובונה זרימות שיחה מוכנות לשימוש עבור מקרי השימוש המובילים שלקוחות צריכים ליצור קשר עם המותג, מה שהופך את התהליך הזה להרבה יותר פשוט.

ChatGPT יכול להפחית את זמן האימון של מודלים של AI Conversational

ChatGPT מציע כמה יתרונות מעשיים לעסקים, אבל אחד הטובים ביותר הוא שיש לו את הנתונים הקיימים כדי לבנות בוט. באמצעות למידה עמוקה, ChatGPT תופס דרכים שונות שבהן לקוחות עשויים לנסח שאילתות, כך שמותגים לא צריכים להוסיף חבורה של וריאציות שאילתות לבוטים שלהם. עם המלצות AI ולולאות משוב של Haptik, צ'אטבוטים יכולים להמשיך להגדיל נתונים עד שהם הופכים ללמידה עצמית.

ChatGPT הפך ל-גוגל הבא

מקידוד רשתות עצביות ועד לתיקון קוד באמצעות שאילתה, ChatGPT יכול לענות על כל מה שביניהם. ישנן דוגמאות רבות לכך שהדגם האחרון הוא תחליף פוטנציאלי לחיפוש בגוגל.

יוצר הנחיות למחוללי AI – בינה מלאכותית

מחוללי אמנות בינה מלאכותית היו בחזית יצירת תמונה אמנותית מאז יציאתם של Dalle-2, Midjourney וכלים אחרים בתחום. בקפיצה קדימה, המודל של OpenAI יכול לעזור ליצור תרחיש מפורט היטב עבור המחוללים הללו.

השתמש ב-ChatGPT כמסוף לינוקס

אולי אחד הדברים הכי מגניבים שאתה יכול לגרום ל-OpenAI ChatGPT לעשות, הוא להעמיד פנים שזה מסוף לינוקס שמתפקד במלואו. אתה יכול אפילו להשתמש בפקודות לינוקס, ליצור קבצים וספריות ועוד הרבה יותר. לעזאזל, אתה יכול אפילו לכתוב ולהדר קוד בתוך הטרמינל, ולהפעיל אותו אם אתה רוצה.

קשור: מה זה Ai chat gpt ואיך משתמשים? כל הפרטים

קוד ניפוי באגים

אם אתה מתכנת, אחד מהיישומים של ChatGPT שללא ספק יתגלו כשימושי עבורך הוא לעזור באיתור באגים בקוד שלך ואפילו לזהות כמה נקודות תורפה. בעיקרון, אם תבקש מ-ChatGPT לבדוק קטע קוד עבור באגים, הוא לא רק יעשה זאת, אלא גם יסביר מהו הבאג, ודוגמה (או יותר) כיצד ניתן ליישם תיקון פוטנציאלי.

פתור את הבעיה של נתונים לא מובנים

בתוך מהפכת הנתונים, נתונים לא מובנים מהווים מטרד. הבעיה היא שקשה למיין, לנהל ולארגן אותם. ChatGPT בא לעזרה מכיוון שהוא יכול להפוך נתונים לא מובנים לנתונים מובנים.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא