כמה סטורי אפשר להעלות ביום באינסטגרם ?

כל סטורי שתוסיף לפיד שלך צריך להיות בעל ערך ועניין לקהל היעד שלך. אז כמה סטורי אפשר להעלות ביום באינסטגרם?

כלל אצבע כללי שאולי שמעתם לגבי מדיה חברתית לעסקים קטנים הוא לפרסם לפחות פעם ביום ולא יותר משלוש פעמים ביום בפלטפורמה נתונה. אבל יש יוצאים מן הכלל – וסטורי אינסטגרם הוא אחד מהם.

ברוב העדכונים של המדיה החברתית, זה נחשב גס וספאמי לפרסם פעמים רבות ביום מכיוון שהעוקבים שלך יצטרכו לגלול בכל מה שאתה מפרסם כדי להגיע לדברים האחרים שהם עשויים לרצות לראות. פרסום לעתים קרובות מדי הוא דרך בטוחה להפסיק לעקוב אחר עצמך. אבל סטורי אינסטגרם הם, אם תסלחו על הביטוי, סיפור אחר לגמרי: הסטוריז שלכם כולם ממוקמים בחלק אחד ספציפי של הפיד שקל לדלג עליו אם העוקבים שלכם לא מעוניינים לראות את כל מה שיש לכם שם.

כמה סטורי אפשר להעלות ביום באינסטגרם ?

עם זאת – וזה "עם זאת" גדול – רק בגלל שאתה יכול להעלות 100 סטורי ביום לא אומר שאתה צריך .

אמנם אין נוסחה מוגדרת לחישוב המספר המדויק של כתבות שאתה צריך לפרסם ביום, אך התחשבות בנקודות הבאות תעזור לך למצוא את הקצב והתדירות הנכונים עבור העסק שלך שימשכו את העוקבים שלך במקום להבריח אותם.

1. העלה רק תוכן בעל ערך מוסף

כל סטורי שתוסיף לפיד שלך צריך להיות בעל ערך ועניין לקהל היעד שלך.

זה לא בהכרח חייב להיות במותג 100% מהזמן – לפעמים סטייה קצת מהתוכן הרגיל שלך היא מרעננת, במיוחד אם אתה עושה זאת כדי לשתף משהו אישי. אבל אתה עדיין צריך להיות בטוח לדבוק בתוכן מרתק שיעזור לעוקבים שלך להכיר אותך ולספק להם מידע שהם יעריכו. אל תפרסם רק בשביל הפרסום.

2. הימנע מספאם וקידום יתר

המדיה החברתית נועדה להיות פלטפורמה ליצירת קשרים עם אנשים ובניית קשרים אישיים. השימוש בו רק לצורך פרסום מערער את המטרה הזו, ויוצר תחושת ריחוק בינך לבין העוקבים שלך. אתה בהחלט יכול ליצור פוסטים שהם פרסומת טהורה, אבל אלה צריכים להיות מוכנסים בין פוסטים אחרים שמוסיפים ערך עבור העוקבים שלך: השראה, מידע שימושי ובידור.

הדבר נכון גם לגבי פיד הסטוריז שלך. אם בכל פעם שמישהו לוחץ על תמונת הפרופיל שלך בפיד הסטורי, הוא רואה פרסומת נוספת, הוא יעבור מהר מאוד ויתכן ויפסיק לעקוב אחריך.

3. תבלן את הסטורי שלך

גם אם אתה מפרסם תוכן מהסוג הנכון, אתה מתחרה בפיד שלם על תשומת הלב של העוקבים שלך. אם אתה רוצה לשמור על העניין שלהם, אתה צריך לגרום לסטורי שלך לבלוט.

דרך קלה אחת להעלות את ה-Stories שלך רמה היא להשתמש ב- Bosted כדי להפוך את התמונות הפשוטות שלך לסרטונים בולטים עם אנימציות, אפקטים ומוזיקה מגניבים. באמצעות התבניות באפליקציה, תוכלו גם ליצור סדרת שקפים המשלימים זה את זה וזורמים יפה ברצף.

4. השתמש ב-Story Analytics כמדריך

מבחן הלקמוס הטוב ביותר לאיזו תדירות להעלות סטורי הוא להסתכל על מה שקורה בפועל בזמן אמת – כלומר, לעקוב אחר ניתוחי הסיפור שלך בתוך אינסטגרם תובנות .

הניתוח שלך יגיד לך איך הסטוריז שלך מתפקדים ועד כמה הם מעניינים את העוקבים שלך. אם אתה מבחין שעוקבים נושרים בעקביות לאחר 5-6 שקופיות, למשל, פירוש הדבר שמצאת את הגבול העליון של טווח הקשב שלהם. אבל זה גם עשוי לגרום לכך שהשקופיות האחרונות לא היו מספיק מרתקות, אז חשוב לשים לב לתוכן האמיתי שהם מגיבים אליו ולא רק למספרים. ניסוי וטעייה יכולים לעשות כאן דרך ארוכה כאשר אתה עוקב מקרוב אחר המספרים.

קשור: האם אינסטגרם מעתיקה את טיקטוק ועל מה כולם מתלוננים?

בשורה התחתונה

כשזה מגיע לסטורי אינסטגרם, אין דבר בעל ערך כמו עקביות. השתדלו להופיע בסטוריז מדי יום, עם לפחות 3-4 פריימים שפורסמו בפרק זמן של 24 שעות. שיתוף סיפורים יומי הוא הרבה יותר טוב מהסיפור הספורדי עם 10 פריימים. ⁠

האמת היא שהכמות הנכונה של הסטורי ליום תלויה בגורמים רבים ושונים: התעשייה שלך, הקהל הספציפי שלך וסוג התוכן שאתה מוציא. צור אסטרטגיית סטורי המותאמת אישית לך ולעסק שלך. היה מציאותי לגבי הזמן והמשאבים העומדים לרשותך ליצירת תוכן.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא