למה מחיר הביטקוין (BTC) עלה היום?

מחיר ה-BTC וה-ETH הפכו שוריים, והרימו את כל שוק הקריפטו גבוה יותר – אבל מה הסיבה?

מחיר הביטקוין עלה היום, וראלי בכלל השוק במחירי הקריפטו מצביע על כך שביטקוין ואתריום יכול לסיים את חודש אוקטובר בשחור.

נכון ל-26 באוקטובר, רוב המטבעות הקריפטוגרפיים הגדולים רושמים רווחים חד-ספרתיים. הביטקוין רשם עליית מחירים של מעל 2% ב-24 השעות האחרונות ועלייה של מעל 5.48% בשבעת הימים האחרונים. בעוד המחיר הנוכחי משתנה, BTC מחזיקה מעל לרמה החשובה מבחינה פסיכולוגית של 20,000 דולר. 

המניות מתחילות את היום בירידות כאשר הביטקוין מנשאר מעל 20,000 דולר. המומנטום של הביטקוין נמשך כבר שלושה ימים והוא רואה נרות ירוקים ב-26 באוקטובר. הזינוק האחרון במחירים דחף את שווי השוק הכולל של המטבעות הקריפטוגרפיים אל מעבר לרף של טריליון דולר ומגיע לאחר חודשים של מסחר בביטקוין בטווח צדדי צר של 18,000 עד 20,000 דולר. כרגע הביטקוין עומד על 20,718.

יד ביד עם הצמיחה של ביטקוין, רוב המטבעות הקריפטוגרפיים הגדולים – כולל אתריום ה-SOL של סולנה  ה-ADA של קרדנו MATIC של פוליגון XRP וה-TRX של טרון רשמו עליות מחירים של יותר מ-10% ב-48 השעות האחרונות. ישנן מספר סיבות לראלי הקריפטו.

הראלי הנוכחי ב-BTC ובמטבעות קריפטוגרפיים מרכזיים אחרים עשוי להצביע על עלייה באמון בשוק בעקבות מספר התפתחויות מרכזיות. להלן מנועי הצמיחה העיקריים.

מיליארד דולר בפוזיציות שורט חוסלו

מאז שמחיר הביטקוין התרסק ל-17,600 דולר ב-18 ביוני, הריבית הפתוחה של החוזים העתידיים על BTC זינקו. מהלך המחירים הנוכחי עורר גל של פירוקים, ונקודת נתונים אחת שכדאי לשים לב אליה היא אם נראה ירידה חדה בריבית הפתוחה המצרפית.

הנתונים מראים כי פירוקים קצרים של ביטקוין היוו 550 מיליון דולר ביממה האחרונה. 704 מיליון דולר בשורטים חוצי קריפטו חוסלו ב-25 באוקטובר, כאשר הסכום של 26 באוקטובר עמד עד כה על 275 מיליון דולר.

פירוקים קצרים עוזרים ישירות לדחוף את מחיר הביטקוין גבוה יותר על ידי אילוץ לחץ קנייה אוטומטי. הראלי הנוכחי רואה את הריבית הפתוחה צוברת תאוצה לאחר שנותרה עקבית מאז אוקטובר, מה שמסביר חלק גדול מהמסחר הצדדי כמו גם את הראלי הנוכחי.

תנועות המאקרו מתחילות להתהפך לטובת הביטקוין

אמון המשקיעים בשוק הקריפטו עשוי לעלות גם בשל אמונתם כי הפדרל ריזרב האמריקאי יכול לבצע העלאות ריבית קטנות יותר בחודשיים הקרובים. לפי MacroMicro, חברה שמפרסמת את אומדני הקונצנזוס של המשקיעים לגבי השינויים הצפויים בריבית, הריביות עשויות להיות נמוכות מכפי שציפו בעבר בעתיד הקרוב.

הגרף מצביע על האטה אפשרית בהעלאות הריבית. הסנטימנט הציבורי מראה כי הריביות העתידיות עשויות לרדת, והמשקיעים מאמינים כי הדבר יצר אפשרות להתאוששות רחבה בשוק הקריפטו.

S&P 500 מספק סקירה כללית של הכלכלה באופן כללי. נכון לעכשיו, ביטקוין ו-S&P 500 חולקים מקדם מתאם גבוה.

לכן, אם הריבית תירגע והכלכלה תגדל, הביטקוין עשוי להמשיך לראלי אם תתרחש תפנית דומה בשוקי המניות. ככל שאקלים המאקרו טוב יותר, כך ייטב מחיר הביטקוין.

המניות מציגות ראלי רב-יומי, ובריטניה מקבלת מנהיג ידידותי לקריפטו

נראה כי בחירתו של רישי סונאק כראש הממשלה החדש של בריטניה הגבירה את סנטימנט המשקיעים בקריפטו. סונאק הוא תומך קריפטו ובעבר הזמין אסימון מלכותי שאינו ניתן לתחליף (NFT). כתוצאה מכך, רבים מצפים ממנו לבצע רפורמות גדולות במגזר הקריפטו.

במהלך כהונתו כשר האוצר בהנהגתו של בוריס ג'ונסון, סונאק הצביע על נכונותו להפוך את בריטניה למרכז מטבעות קריפטוגרפיים.

קשור: למה תגמולי הביטקוין (BTC) של הכורים התכווצו? זאת הסיבה

באפריל 2022 אמר סונאק:

"השאיפה שלי היא להפוך את בריטניה למרכז עולמי לטכנולוגיית נכסי קריפטו, והצעדים שתיארנו היום יעזרו להבטיח שחברות יוכלו להשקיע, לחדש ולהתרחב במדינה הזו".

עדיין מוקדם לקבוע אם הראלי של ה-26 באוקטובר הוא סימן לשינוי מגמה, אבל דבר אחד ברור: הגורמים המשפיעים על מחיר הביטקוין ושוק הקריפטו מונעים בבירור על ידי שחרור כפוי של חוזים עתידיים, תנועה חיובית בשוקי המאקרו וציפיות המשקיעים כי מדיניות הבנק המרכזי והמסגרות הרגולטוריות של הקריפטו ישתפרו.

אנו לא יועצים פיננסים! יש לעשות מחקר עצמאי קודם לכן, מסחר והשקעה בקריפטו כרוך בסיכון רב!

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא