קרן הסל (ETF) החדשה של בלאק רוק משקיעה ב-35 חברות הקשורות לבלוקצ'יין

"אנו מאמינים שנכסים דיגיטליים וטכנולוגיות בלוקצ'יין יהפכו לרלוונטיים יותר ויותר עבור לקוחותינו", אמר אסטרטג מוצרי ה-ETF של בלאק רוק.

בלאק רוק, מנהלת הנכסים הגדולה בעולם, השיקה זה עתה קרן חדשה הנסחרת בבורסה (ETF) כדי לספק ללקוחות אירופאים חשיפה לתעשיית הבלוקצ'יין, בעוד שדיווחים מצביעים על כך שתעודת סל המתמקדת במטאוורס עשויה לצאת לדרך.

תעודת הסל החדשה בלוקצ'יין שהושקה ב-27 בספטמבר נקראת תעודת הסל iShares Blockchain Technology UCITS.

בלאק רוק אמרה כי 75% מהחזקותיה מורכבות מחברות בלוקצ'יין כמו כורים ובורסות, בעוד ש-25% הנותרים הן חברות שתומכות באקוסיסטם של הבלוקצ'יין.

הקרן כוללת 35 חברות גלובליות מתוך 50 אחזקות בסך הכל, הכוללות גם מזומנים ונגזרים של פיאט, אך אינה משקיעה ישירות במטבעות קריפטוגרפיים.

BLKC מסמנת את האחרונה בסדרה של מהלכים לתחום הנכסים הדיגיטליים של בלאק רוק (BlackRock), כאשר האחרונה שבהן היא השקת קרן ביטקוין פרטית ב-11 באוגוסט.

בדו"ח מ-29 בספטמבר של Finextra, אסטרטג מוצרים לתעודות סל נושאיות וסקטוריאליות ב-בלאק רוק עומר מופתי אמר כי קרן הסל "תאפשר ללקוחותינו את ההזדמנות ליצור קשר עם חברות גלובליות המובילות את הפיתוח של האקוסיסטם המתפתח של בלוקצ'יין", והוסיף:

"אנו מאמינים שנכסים דיגיטליים וטכנולוגיות בלוקצ'יין יהפכו רלוונטיים יותר ויותר עבור לקוחותינו ככל שמקרי שימוש יתפתחו בהיקפם, בהיקפם ובמורכבותם".

חמש האחזקות המובילות בקרן הן קוינבייס (13.20%), דולר מזומן (13.00%), חברת הפינטק בלוק (11.40%), חברות כריית הקריפטו מרתון דיגיטל הולדינגס (11.13%) ו-Riot Blockchain (10.50%).

אחזקות נוספות כוללות 23 חברות IT, שש חברות פיננסיות, חברת תעשייה אחת וחברת תקשורת אחת, עם 50 אחזקות בסך הכל נכון ל-28 בספטמבר.

עם זאת, דו"ח של בלומברג מ-29 בספטמבר מצביע על כך שייתכן ש-בלאק רוק עובדת על קרן סל נוספת – המתמקדת במטאברס, הנקראת iShares Future Metaverse Tech and Communications ETF.

בדו"ח נכתב כי העמלות והטיקר של הקרן עדיין לא מופיעים ברשימה, אך עשויים לכלול "חברות שיש להן מוצרים או שירותים הקשורים לפלטפורמות וירטואליות, מדיה חברתית, גיימינג, נכסים דיגיטליים, מציאות רבודה ועוד".

קשור: 3 מניות שנפגעו קשות מענף הקריפטו, האם כדאי להשקיע בהם דווקא עכשיו?

קרן הסל – מטאוורס עוקבת אחר תובנות שפורסמו ב-14 בפברואר על ידי מנהל התיקים המשותף של בלאק רוק Technology Opportunities Fund, ריד מנגה, שתייג את המטאוורס כ"מהפכה בהתהוות".

ב-4 באוגוסט הודיעה קוינבייס כי נכנסה לשותפות עם בלאק רוק ונראה שהיא קוצרת את הפירות של השותפות עם השקלול הגבוה שלה ב-BLKC.

השותפות מעניקה למשקיעים מוסדיים את היכולת לגשת לנכסי קריפטו באמצעות שירות קוינבייס פריים שלה.

אנו לא יועצים פיננסים! יש לעשות מחקר עצמאי קודם לכן, מסחר והשקעה בקריפטו כרוך בסיכון רב!

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא