פלטפורמת הקריפטו הזאת נעקצה ב- 160 מיליון דולר

יצרנית שוק מטבעות הקריפטו הזאת שבסיסה בבריטניה, הפכה לקורבן.

ווינטרמוט, יצרנית שוק מטבעות קריפטוגרפיים שבסיסה בבריטניה, הפכה לקורבן האחרון של פריצות מימון מבוזרות דיפיי (DeFi) בסכום של 160 מיליון דולר, לדברי יבגני גאבוי, מייסד ומנכ"ל החברה.

על פי Etherscan, יותר מ-70 מטבעות שונים הועברו ל"גנב ווינטרמוט", כולל 61,350,986 דולר במטבעות יציבים (USDC), 671 ביטקוין עטוף (wBTC), שהם בערך 13,030,061 דולר, ו-29,461,533 דולר טטר (USDT). נראה כי סכום המטבע הגדול ביותר הוא USDC.

הפעילות הפיננסית הלא מרשם והמרכזית של החברה לא הושפעה, שכן ההאקרים רוקנו כספים מפעילות ה-DeFi שלה. גאבוי ציין כי עושה השוק סולבנטי עם כמות כפולה מהסכום הגנוב שנותר בהון העצמי, והדגיש כי כספי המשתמשים בטוחים.

Wintermute הוא עושה שוק אלגוריתמי העובד עם נכסים דיגיטליים כגון מטבעות קריפטוגרפיים. הקבוצה היא חברה רשומה בבריטניה, הממוקמת בצ'שייר, ומפוקחת על ידי רשות ההתנהלות הפיננסית. על פי בית החברות, יבגני גאבוי הוא דירקטור עם "יותר מ -25%, אבל לא יותר מ -50%" מניות.

בשרשור הציוצים הקצר והמתמשך, הציע האזרח ההולנדי כי ניתן להתייחס לפריצה כאל גרזן בכובע לבן. העבריין עשוי ליצור קשר עם Wintermute כדי לשתף את נקודות התורפה שהם גילו כדי למנוע פריצות חוזרות בעתיד.

קשור: יוטיוברים בענף הקריפטו נפלו קורבן לניסיון פריצה והונאה

פריצות כובע לבן נפוצות בקריפטו. בורסות, סמני שוק ולפעמים חברות מתגמלות האקרים בהרבה כסף או במשרת עבודה. מכיוון שכתובת אתר של "גנב ווינטרמוט" היא ציבורית, הכתובת נשלחה בדואר זבל על ידי חובבי קריפטו, וציינה הודעות כמו "אנא תרום. אני עני מאוד. אפילו 5 אלף דולר זה יהיה מדהים".

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא