חדשות טובות: שיבא אינו תשרוף מטבעות בשווי 1.3 מיליון דולר מדי חודש

פרויקט שיבא אינו המבוסס על קהילה, קיבל שותפויות ועסקאות גדולות, מה שהגביר עוד יותר את אמון המשקיעים בו.

רשת שיבא אינו [SHIB] זכתה לפופולריות עצומה בשנתיים האחרונות. בעוד שלא מעט משקיעים התנערו מהנכס והתייחסו אליו כמטבע קריפטוגרפי ממים בלבד, בעוד אחרים האמינו בפוטנציאל האמיתי שלו. פרויקט זה, המבוסס על קהילה, נתן ציונים לשותפויות ועסקאות גדולות, מה שהגדיל עוד יותר את אמון המשקיעים בו. בתוך כל זה, שריפות שיבא הפכו פופולריות יותר ויותר. מכיוון ששריפת הנכס לא הוגבלה למפתחים בלבד, האירוע התגלה כמיזם קהילתי.

למרות השריפות הנרחבות, הנכס לא הצליח לחזות בעלייה משמעותית במחירו. לכן, הקהילה דוחקת בפורטלים האלה להגדיל את מספר המטבעות שנשרפו. בהתייחסו לאותו הדבר, מייסד פורטל השריפות הבולט שיבבורן, אלכס הצביע על כך שלכל פורטלי השריפה הייתה מטרה אחת שהייתה לקצץ באספקה של שיבא אינו.

עם זאת, הוא ציין כי יש אמצעים להוציא יותר פוטנציאל בפעילות זו. אלכס הוסיף,

"לא יכול להגיד בוודאות כרגע, אבל אני חושב שאנחנו מסוגלים לשרוף הרבה עם טוויטר סופר עוקבים. כלומר, אם כל העוקבים שלנו (שכולם מעוניינים בשריפת המטבעות) היו המשקיעים יכולים לראות יותר מ-1.3 מיליון דולר נשרפחם בכל חודש לפני מסים".

כך צפוי שיבאריום להשפיע על שריפת מטבעות SHIB

פתרון השכבה השנייה של שיבא אינו, Shibarium, נמצא בעבודות כבר די הרבה זמן. לאחרונה, יוניפיקציה הודיעה כי שיבאריום מתכוננת לרשתות האלפא הרביעיות שלה, כמו גם לרשתות הבדיקה הציבוריות שלה. בעוד הקהילה ממתינה שהשיגור הזה יתרחש בסוף הרבעון הזה, אלכס הסביר כיצד שיבאריום ישפיע על הזירה הבוערת.

מייסד שיבבורן ציין כי שיבאריום יסייע "מאוד" לשריפות בעקבות השקתו. לדבריו,

"אף אחד לא יודע איזה אחוז זה ישרוף בכל עסקה, אבל אפילו לאחוז קטן תהיה השפעה משמעותית. בנוסף, אני חושב שזה יעודד יותר אנשים לרכוש SHIB ואולי אפילו להשתתף בפרויקטים של שריפה".

קשור: לווייתן את'ריום קנה 550 מיליארד מטבעות שיבא אינו לפני המיזוג

הוא ציין עוד כיצד נפח המסחר יזנק בעקבות השקת שיבאריום. עדכון זה צפוי להביא להפחתה משמעותית בדמי הגז אשר תסלול את הדרך לעסקאות נוספות כמו גם לשריפות.

בנוסף, במהלך 24 השעות האחרונות, 61,329,300 SHIB נשלחו לארנק מת. קצב השריפה היומי היה עד לעלייה של כמעט 40 אחוזים.

שיבא אינו תשרוף מטבעות בשווי 1.3 מיליון דולר מדי חודש

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא