תחזית: ביטקוין (BTC) יכול ליפול עוד 20% בשל המתאם שלו עם S&P 500

הביטקוין נסחר ב-10.85% ב-24 השעות האחרונות כשהוא מחזיק קצת מעל התמיכה הקריטית שלו שעומדת על 20,000 דולר.

בעקבות נתוני האינפלציה הגבוהים מהצפוי במדד המחירים לצרכן ביום שלישי, הביטקוין ושוק הקריפטו הרחב יותר רשמו ירידה חדה. נכון לעכשיו, הביטקוין נסחר ב-10.85% ב-24 השעות האחרונות כשהוא מחזיק קצת מעל התמיכה הקריטית שלו שעומדת על 20,000 דולר.

התרסקות המחירים של הביטקוין הגיעה לצד זו של ה-S&P 500 שירד ב-4.5% וצנח מתחת ל-4,000 דולר. כפי שמסביר ספק הנתונים ברשת Santiment:

לאחר דיווח אכזרי #CPI על חדשות האינפלציה המאכזבות ביום שלישי, ביטקוין נפל לצד הירידה היומית הגדולה ביותר #SP500 מזה שנתיים. המתאם בין הסקטורים נותר גבוה, והקריפטו בדרך כלל משגשג בצורה הטובה ביותר עם אפס הסתמכות.

כידוע, ביטקוין הראה מתאם גדול יותר עם ה-S&P 500 כאן. כל עוד הביטקוין ימשיך לעקוב אחר שוק המניות, הוא צפוי להישאר באחיזתו של הדוב בהמשך.

ביטקוין (BTC) יכול לתקן עוד 20%

אם BTC תמשיך לעקוב אחר המתאם שלה עם S&P 500, סביר מאוד להניח שירידה נוספת של 20% ל-16,000 דולר. ג'וריאן טימר, מנהל מאקרו גלובלי ב-Fidelity אמר:

אם מכפיל קדימה של 14x הוא הערכת השווי הנכונה, אז מתמטיקה פשוטה תגיד לנו שהשווי ההוגן של S&P 500 הוא 3200-3400 ב-EPS של 230 דולר. זה מצביע על כך שהשוק הדובי הזה עדיין לא נגמר.

בדיוק כשהחדשות על האינפלציה במדד המחירים לצרכן בארה"ב הגיעו ביום שלישי, מדד הפחד ותאוות הבצע של ביטקוין צנח מ-34/100 ל-27/100. עם זאת, היא עדיין לא נכנסה לאזור "הפחד הקיצוני" שמראה איזשהו חוסן של משקיעים בשלב זה.

קשור: מה יהיה עם ביטקוין (BTC) לאחר מיזוג אתריום?

שוב החדשות על האינפלציה מונעות מביטקוין לחצות את הממוצע הנע שלו ל-200 יום (DMA), אזור של התנגדות מכרעת לביטקוין השנה.

יחד עם ביטקוין, כמה אלטים אחרים תיקנו גם הם. יום לפני אירוע המיזוג, את'ריום (ETH) שוב זינקה ב-7% ועברה לרמות של 1,600 דולר. ככל שהמיזוג מתקרב, ETH נכנסה ללחץ מכירות מסוים על ידי מעקב אחר מומנטום מסוג "למכור את החדשות".

אנו לא יועצים פיננסים! יש לעשות מחקר עצמאי קודם לכן, מסחר והשקעה בקריפטו כרוך בסיכון רב!

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא