הפודקאסטים מגיעים גם לטוויטר כחלק מהחידוש הגדול של ספייס

פלטפורמת המדיה החברתית אמרה שהיא תבדוק את הספייס טאב המחודש על קבוצה של משתמשים אקראיים ברחבי העולם.

טוויטר משלבת פודקאסטים בכרטיסיית הרווחים החדשה באפליקציית טוויטר לאנדרואיד ו-iOS. בפוסט בבלוג, פלטפורמת המדיה החברתית אמרה שהיא תבדוק את ה-Spaces Tab המחודש על קבוצה של משתמשים אקראיים ברחבי העולם החל מהיום, אבל כרגע רק באנגלית.

כרטיסיית ספייס (Spaces) המחודשת מקבצת פודקאסטים ותוכן שמע אחר לרכזות המבוססות על קטגוריה. פודקאסטים הם הכוכב החדש של ספייס, ויש תחנות שמע שעוסקות בנושאים שונים – מוזיקה, חדשות, ספורט, בידור, נסיעות וכו' – כולן מותאמות אישית על ידי אלגוריתם שמשתמשים שונים יכולים להאזין לו על סמך מי שהם עוקבים אחריו בטוויטר ואילו נושאים מעניינים אותם.

הפודקאסטים מגיעים גם לטוויטר כחלק מהחידוש הגדול של ספייס
טוויטר

טוויטר החליטה לשלב פודקאסטים ב- ספייס (Spaces) לאחר שערכה מחקר פנימי שמצא כי 45% מהאנשים שמשתמשים בטוויטר בארה"ב מאזינים גם לפודקאסטים על בסיס חודשי.

ריי צ'או, מנכ"ל האודיו ב-Vox, אמר שהחברה נרגשת מכך שטוויטר נותנת למאזינים שלה את היכולת לשמוע את הפודקאסטים שלה מחוץ לשירותי הזרמת האודיו שהוזכרו לעיל.

"ל-Vox Media יש מגוון עשיר של פודקאסטים פופולריים בקטגוריות רבות, ואנחנו נרגשים מכך שטוויטר מרחיבה את יכולות השמע שלה כדי לעזור למאזינים נוספים לגלות אותם", אמר צ'או. "בין אם זה ה-Pivot של קארה סווישר וסקוט גאלווי, מסביר החדשות היומי שלנו היום, הסביר, או הישאר מעודכן עם Preet Bharara, אנחנו נרגשים שטוויטר מציעה למשתמשים ולאוהדי הפודקאסטים גבול חדש ומרגש".

משתמשים יכולים להתאים אישית את חוויית ההאזנה שלהם לפודקאסטים ב-Spaces בהמשך על ידי מתן לייק או אגודל למטה בהתאם לרמת העניין שלהם בתוכן. המערכת דומה לפנדורה, המאפשרת למאזינים להצביע לשירים למעלה או למטה, תלוי אם ז'אנר המוזיקה או האמן שהם מאזינים לו מתאים לתחומי העניין שלכם או לא. במקרה הזה, טוויטר נותנת למשתמשים את הכוח לקבוע אם התוכן של הפודקאסט שהם שומעים מעניין אותם או לא.

קשור: המדריך המלא איך להרוויח כסף מ – פודקאסט

טוויטר השיקה את ספייס בנובמבר 2020, בעקבות ההצלחה שמועדון פייסבוק זכה לה במהלך מגפת הקורונה. באותה תקופה, רק משתמשי טוויטר עם 600 עוקבים או יותר הורשו לארח בחלל או להאזין בו. שנה לאחר מכן, טוויטר אפשרה לאנשים ללא חשבון לגשת ל- ספייס (Spaces) – אפילו בגרסת דפדפן האינטרנט. כעת ספייס מקבלת עיבוד מחדש כדי לתפקד גם כפלטפורמה לפודקאסטים.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא