סוני מאשרת כי פלייסטיישן VR2 יושק בתחילת 2023

פלייסטיישן פראנס הייתה הראשונה לפרסם בטוויטר כי משקפי המציאות המדומה יושקו בשנה הבאה.

סוני חשפה את חלון השחרור של פלייסטיישן VR2: תחילת 2023.

פלייסטיישן פראנס הייתה הראשונה לפרסם בטוויטר כי משקפי המציאות המדומה יושקו בשנה הבאה, וצייצו תמונה של החומרה והבקרים שלה עם כיתוב שמתורגם ל"זמין בתחילת 2023". זמן קצר לאחר מכן, גם חשבון הטוויטר של פלייסטיישן בריטניה וחשבון האינסטגרם של פלייסטיישן שיתפו את התמונה עם כיתוב שאומר "תחילת 2023". ככזה, אפשר להניח שלא מדובר רק בשטף של חשבון מדיה חברתית אחד. בעוד שכעת יש לנו חלון שחרור ספציפי יותר עבור פלייסטיישן VR2, לא הוכרז על תאריך ספציפי.

אנחנו גם לא יודעים באיזה מחיר פלייסטיישן VR2 יושק, או אם פלייסטיישן VR2 יהיה תואם לאחור לספריית המשחקים המקורית של PlayStation VR. ברור שלפלייסטיישן יש עדיין הרבה שאלות לענות עליהן לקראת השקתה. מה שאנחנו כן יודעים הוא שאוזניות ה-VR יכללו יותר מ-20 משחקים בזמן השקתן, ושהמשחקים שמגיעים ל-PSVR 2 כוללים את Resident Evil Village, Resident Evil 4 Remake ו-Horizon Call of the Mountain.

קשור: ענקית הטכנולוגיה סוני נכנסת ל-מטאוורס באמצעות פלייסטיישן 2

האוזניות כוללות שני מצבי משחק הן לתוכן VR והן לתוכן שאינו VR. הראשון מספק תצוגה מלאה של 360 מעלות ברזולוציה של 400 x 2040 HDR בקצבי פריימים של 90Hz/120Hz. האחרון פועל בקצבי פריימים של 1920 x 1080 HRD בקצבי פריימים של 24/60 הרץ. PlayStation VR2 מגיע גם עם בקרי Sense שיהיו להם אותם הדקים אדפטיביים ומשוב הפטי כמו בקרי DualSense של קונסולת פלייסטיישן 5, בנוסף לזיהוי מגע אצבע מלא שייושם.

סוני בהחלט עשתה את ההכרזה הזו בדרך מוזרה, אז אני מקווה שנלמד עוד בקרוב.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא