רובין הוד תפטר 23% מהעובדים לאחר הפסד ברבעון השני

הברוקר הקמעונאי המקוון האשים את הכלכלה בירידה במספר המשתמשים ובהכנסות נטו שירדו ב-44% משנה לשנה, אם כי ההכנסות מקריפטו עלו במתינות ברבעון זה.

חברת הברוקרים המקוונת רובין הוד (Robinhood) תפטר כמעט רבע מעובדיה, בנימוק של הידרדרות מתמשכת בסביבת המאקרו והתרסקות רחבה בשוק הקריפטו.

החדשות הרעות הגיעו בפוסט בבלוג שפורסם ביום שלישי על ידי המייסד השותף והמנכ"ל ולאד טנב, באותו יום שבו החברה פרסמה תוצאות כספיות פושרות של הרבעון השני ומחלקת השירותים הפיננסיים של מדינת ניו יורק הודיעה על קנס של 30 מיליון דולר לסניף הקריפטו של החברה בשל הפרות לכאורה של איסור הלבנת הון, אבטחת סייבר והגנת הצרכן.

טנב כתב כי הפיטורים ישפיעו על כל הפונקציות בחברה, במיוחד תפעול, שיווק וניהול תוכניות, כאשר כ-23% מהעובדים ישוחררו. הפייננשל טיימס העריך את מספר העובדים שנפגעו בכ-780.

רובינהוד פיטרה 9% מאנשי הצוות שלה מוקדם יותר השנה, אך טנב אמר שהם "לא הלכו רחוק עם הקיצוצים" . הוא הצביע על התנאים הכלכליים ועל קריסת שוק הקריפטו כגורמים למהלך, וציין:

"זה צמצם עוד יותר את פעילות המסחר של הלקוחות ואת הנכסים המשמורת".

בנוסף, החברה הניחה בטעות שהמעורבות המוגברת שנראתה במהלך תחילת מגפת הקורונה תימשך. טנב כתב:

"כמנכ"ל, אישרתי ולקחתי אחריות על מסלול האיוש השאפתני שלנו – זה עליי".

קשור: רובין הוד תומכת כעת בארנקי NFT – WEB3

החברה פרסמה את תוצאותיה הכספיות הרבעוניות יום מוקדם מהמתוכנן. התוצאות היו מעורפלות, עם הכנסות נטו של 318 מיליון דולר, ירידה של 44% משנה לשנה, אם כי עלייה של 6% ברבעון האחרון. ההפסד הנקי עמד על 295 מיליון דולר, מצטמצם מהפסד נקי של 502 מיליון דולר ברבעון השני של 2021.

מספר המשתמשים הפעילים החודשיים ירד ב-1.9 מיליון לעומת הרבעון שעבר ל-14.0 מיליון ביוני, והנכסים המוחזקים במשמורת צנחו ב-31% ל-64.2 מיליארד דולר באותה תקופה.

עם זאת, ההכנסות ממטבעות קריפטו עלו ב-7% מרבעון לרבעון ל-58 מיליון דולר.

רובין הוד נהנתה מזינוק משמעותי במחיר המניה במאי לאחר שמייסד ומנכ"ל FTX, סם בנקמן-פריד, שילם 650 מיליון דולר עבור נתח של 7.6% בחברה. מחירי המניות נפלו ביותר מ-4% ביום שלישי במסחר לאחר שעות העבודה, על פי הפייננשל טיים.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא