גוצ'י הוא המותג הגדול הראשון שמקבל תשלומים של מטבע הקריפטו ApeCoin

גוצ'י הגבירה את יוזמות ה-Web3 שלה בכך שאפשרה לגיימרים בקריפטו לרכוש את מוצריה עם ApeCoin, והוסיפה את APE לרשימה של 12 נכסים דיגיטליים אחרים שהיא מקבלת לתשלום.

ענקית האופנה האיטלקית היוקרתית (Gucci) גוצ'י הפכה למותג הגדול הראשון שמקבל תשלומים במטבע הקריפטו ApeCoin (APE) המזוהה עם מועדון היאכטות של הקוף המשועמם ApeCoin (APE).

המהלך הוכרז ביום שני ועשוי לספק לפרויקט אייפקוין (ApeCoin) חשיפה משמעותית למיינסטרים יחד עם הבאת תועלת נוספת למטבע הקריפטו.

לקוחות גוצ'י בארצות הברית יוכלו כעת לרכוש פריטים בחנות עם APE, בעוד שתשתית התשלומים תסופק על ידי BitPay, חברה שסייעה לשמות גדולים כמו AMC Theaters לקבל תשלומי קריפטו בעבר.

למרות השוק הדובי הקריפטו המתמשך, מותג האופנה עשה השנה צעד רציני לתוך מגזר הקריפטו.

בפברואר, גוצ'י פתחה עם קולקציית ה-NFT "SUPERGUCCI" בשיתוף עם מותג צעצועי הוויניל SUPERPLASTIC. בחודש שלאחר מכן, גוצ'י השיקה את אוסף ה-NFT "Gucci Grail" המיועד לבעלים של פרויקטי NFT מובילים כמו BAYC.

בחודש מאי, החברה המשיכה והודיעה על תוכניות לקבל 12 נכסי קריפטו כאמצעי תשלום ב-111 חנויות בצפון אמריקה. הרשימה כללה ביטקוין (BTC), ביטקוין קאש (BCH), אתר (ETH), ביטקוין – (WBTC), לייטקוין (LTC), שיבא אינו (SHIB), דוג'קוין (DOGE) וחמישה מטבעות יציבים בדולר ארה"ב.

נראה כי אספני BAYC הראו תמיכה חזקה במהלכי הקריפטו של גוצ'י עד כה, כאשר אושיית הטוויטר הבדויה NBATopShotEast טוענת שהיא האדם הראשון שתרכוש פריטים בגוצ'י ב-ETH בסניף של המותג ברחוב ווסטר בניו יורק ביולי. שני חברי BAYC נוספים טענו שהם בין האנשים הראשונים שעשו זאת.

בתגובה להודעת ה-APE האחרונה, NBATopShotEast תיארה את התוכניות להיות שוב האדם הראשון שישתמש בנכס בחנות ווסטר גוצ'י.

APE הושק בעקבות ציפייה רבה מוקדם יותר השנה במרץ. הארגון האוטונומי המבוזר (DAO) וקהילת הממשל הנלווים אליו נותרו מאז מעורבים מאוד ופיקחו על החלטות חשובות כמו הטלת וטו על הצעה להעביר APE מאתריום לבלוקצ'יין חדש ביוני.

קשור: מהו מטבע הקריפטו ApeCoin , איך הוא עובד ואיפה קונים?

בחודש שעבר, ה-DAO הצביע בעד כמה הצעות בולטות, כגון בחינת ההיתכנות של אירוח כנס ופסטיבל NFT ומתן מימון APE ל-Bored Ape Gazette כדי להפוך לאתר חדשות הפועל 24 שעות ביממה. בנוסף, הפרויקט עובד על השקת APE staking בתגובה לדחיפה חזקה מהקהילה.

נכון לזמן כתיבת שורות אלה, APE מתומחר ב-7.00 דולר לאחר עליה של מעל 11% בשבעת הימים האחרונים. APE הראתה עלייה מחודשת חזקה בתקופה האחרונה, בין היתר בשל התפתחויות חיוביות בפרויקט המטאוורס הקשור ל-Otherside, כאשר המחיר עלה ב-49.1% בחודש האחרון.

שווי השוק הנוכחי שלה, העומד על כ-2.06 מיליארד דולר, הופך את APE לנכס ה-33 בגודלו בקריפטו. עם זאת, APE עדיין יורד ב-74.8% משיא כל הזמנים של 26.70 דולר ב-28 באפריל.

אנו לא יועצים פיננסים! יש לעשות מחקר עצמאי קודם לכן, מסחר והשקעה בקריפטו כרוך בסיכון רב!

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא