זה המטבע שמדרבן את שיבא אינו להפוך ללווייתן אחזקות ETH הגדול ביותר

שיבא אינו הגיע לרשימה של החוזים החכמים הנפוצים ביותר בקרב אותם לווייתנים ב-24 השעות האחרונות.

שיבא אינו (SHIB) היה הבחירה המובילה של לווייתני את'ריום (ETH) הגדולים ביותר במשך זמן רב מאוד. בינתיים, כניסה חדשה לארנקי ה-ETH הגדולים ביותר תפסה את אור הזרקורים ממטבע SHIB.

SLV עוקף את שיבא אינו

על פי נתוני הלווייתנים, Silverway (SLV) הפך את מטבע שיבא אינו לאסימון הגדול ביותר המוחזק על ידי 1000 ארנקי האת'ריום המובילים. עם זאת, הוא גם דיווח כי שיבא אינו הגיע לרשימה של החוזים החכמים הנפוצים ביותר בקרב אותם לווייתנים ב-24 השעות האחרונות.

כאשר אנו חופרים פנימה, הנתונים מתארים כי Silverway הוא המטבע הנפוץ ביותר מבין 100 הלווייתנים המובילים. עם זאת, SLV הפך גם למטבע הגדול ביותר המוחזק על ידי הערך הדולרי בקרב אותם לווייתנים.

על פי הנתונים, 100 הארנקים המובילים מחזיקים במטבעות Silverway בשווי של יותר מ-21.42 מיליארד דולר. הוא מהווה מעל 91% מסך האחזקות. עם זאת, זוהי כמות עצומה להחזיק כל מטבע קריפטוגרפי על ידי כל לווייתן. מוקדם יותר, גשש הלווייתנים דיווח כי 500 הלווייתנים המובילים מחזיקים במטבעות SLV בשווי של כ-188.8 מיליון דולר.

מחירי סילברוויי זינקו ביותר מ-13% ביממה האחרונה. הוא נסחר במחיר ממוצע של 0.000115 דולר, בזמן הכתיבה. בינתיים, לא ניתן לראות זינוק כזה בשווי השוק שלה. עם זאת, נפח המסחר שלה 24 שעות ביממה זינק ביותר מ-13116%.

קשור: למה מייסד שיבא אינו (SHIB) נעלם מהרשתות החברתיות?

SHIB

מצד שני, הלווייתנים המובילים ששיבא אינו מחזיקה ירדו ל-510 מיליון דולר. כיום היא מהווה רק 2.1% מסך האחזקות. מטבעות SHIB ניצבים במקום החמישי ברשימת המטבעות הנמכרים ביותר על ידי 100 לווייתני ETH הגדולים ביותר במהלך 24 השעות האחרונות.

מחירי שיבא רשמו קפיצה שולית של 1.5% ביממה האחרונה. הוא נסחר במחיר ממוצע של 0.000012 דולר, בזמן הכתיבה. נפח המסחר של SHIB ל-24 שעות ביממה זינק ביותר מ-40% ועמד על 675.7 מיליון דולר. בינתיים, שיבא אינו עלה על מטבע TRON (TRX) בשווי השוק.

אנו לא יועצים פיננסים! יש לעשות מחקר עצמאי קודם לכן, מסחר והשקעה בקריפטו כרוך בסיכון רב!

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא