בורסת בינאנס נקנסה ב-3 מיליון דולר בגין פעילות לא חוקית בהולנד

הבנק המרכזי ההולנדי אמר כי לבורסת הקריפטו בינאנס יש "מספר גדול מאוד של לקוחות בהולנד".

בורסת מטבעות הקריפטו הגדולה בעולם בינאנס עומדת בפני קנס בהולנד לאחר שלא הצליחה לקבל אישור רגולטורי לפעול במדינה.

הבנק המרכזי של הולנד (DNB) קנס את Binance Holdings ב-3.3 מיליון יורו (3.35 מיליון דולר) בגין הצעת שירותי קריפטו מקומיים תוך אי רישום ברשות. הבנק המרכזי ההולנדי הודיע רשמית ביום שני כי הרגולטור הטיל את הקנס המנהלי באפריל 2022.

ה-DNB ציין כי כל חברה המציעה שירותי קריפטו בהולנד מחויבת להירשם בבנק המרכזי בהתאם לחוק למניעת הלבנת הון ומימון טרור. הרגולטור גם ציין כי ה-DNB פרסם בעבר אזהרה פומבית ל-בינאנס ב-18 באוגוסט 2021.

לפי ההודעה, ה-DNB הטיל קנס גדול יותר על בינאנס בשל נפחי המסחר הגדולים של הפלטפורמה. לפי הרגולטור, ל-בינאנס היה "מספר גדול מאוד של לקוחות בהולנד", בעוד שמחזורי המסחר היומיים שלה הסתכמו ב"13.7 מיליארד דולר".

העונש המוגדל נבע גם מהפרות ממושכות של בינאנס, כך נמסר מה-DNB. לדברי הבנק, ההפרות התרחשו ממאי 2020 – כאשר ה-DNB הציג את חובת הרישום – עד שהבנק סגר את החקירה בדצמבר 2021. "לפיכך, DNB רואה בהפרות אלה חמורות מאוד", ציין הרגולטור.

הבנק המרכזי ציין גם כי בינאנס הגישה בקשה להירשם, ותהליך הרישום מטופל כעת. ככל שהבורסה תחל לציית לחוק ותהיה שקופה לגבי פעילותה העסקית, ה-DNB תפחית את הסכום הכולל של הקנס ב-5%, מציינת ההודעה.

קשור: הרשת זועמת על מנכ"ל בינאנס, התנהגות "חסרת אחריות", זאת הסיבה 

דובר מטעם בינאנס אמר כי החברה הגיעה לאבן דרך קריטית בעמידה בדרישות הרגולטוריות ההולנדיות באמצעות ישות מקומית מבוססת, Binance Nederland BV. האירוע מסמן את הציר המיוחל בשיתוף הפעולה המתמשך שלנו עם הבנק המרכזי ההולנדי, כמו גם את המעורבות הגוברת של החברה עם רגולטורים גלובליים, אמר הנציג, והוסיף:

"בעוד שאיננו חולקים את אותה דעה על כל היבט של ההחלטה, אנו מכבדים מאוד את הסמכות והמקצועיות של הרגולטורים ההולנדים לאכוף את התקנות כראות עיניהם. כשזה עכשיו מאחורינו, אנחנו יכולים להמשיך ולקדם מודל הפעלה מסורתי יותר בהולנד".

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא