סקר: קריפטו פופולרי יותר בקרב בני דור המילניום מאשר קרנות נאמנות

הדו"ח שכותרתו "כיצד בני דור המילניום רואים את עתידם הפיננסי" הראה כי 40% ממשתתפי הסקר של דור המילניום השקיעו בקריפטו.

דו"ח שפורסם על ידי חברת ההשקעות Alto סקר עבור מבוגרים המתגוררים בארצות הברית כדי לברר את העדפותיהם בהשקעה. התוצאות הראו כי יותר בני דור המילניום בגילאי 25 עד 40 משקיעים בקריפטו בהשוואה לבני אותו גיל שמשקיעים בקרנות נאמנות.

הסקר מראה כי 40% מהמשתתפים בני דור המילניום השקיעו במטבעות קריפטו. לפי הדו"ח, זה "גדול מאחוז בני דור המילניום שבבעלותם קרנות נאמנות". יתר על כן, המספר כמעט שווה לבני דור המילניום המחזיקים במניות.

הדו"ח, שזכה לכינוי "כיצד בני דור המילניום רואים את עתידם הפיננסי", ציין גם כי רוב בני דור המילניום כבר מחזיקים בקריפטו או שוקלים לקנות. עם זאת, מייסד ומנכ"ל Alto, אריק סץ, אמר כי התנאים הנוכחיים מקשים על בני דור המילניום לשקול השקעה. הוא הסביר כי:

"בעולם של צריכה בולטת, עלויות מחיה מרקיעות שחקים וחובות הולכים וגדלים של הלוואות סטודנטים, בני דור המילניום מתקשים להשקיע למען העתיד משום שהם מתקשים להרשות לעצמם את ההווה".

קשור: סקר: 71% מבעלי השווי הנקי הגבוה בעולם השקיעו בנכסים דיגיטליים

בינתיים, משתתפי הסקר שמחזיקים כיום בקריפטו ציינו כי הם צפויים להוסיף קריפטו לתיק הפרישה שלהם. הדו"ח הדגיש כי 70% מבני דור המילניום שבבעלותם קריפטו ויש להם חשבון פרישה אישי (IRA) מחזיקים בנכסים הדיגיטליים שלהם ב-IRA.

מוקדם יותר ביוני, סקר הראה גם כי אנשים בעלי הון מאמצים גם הם קריפטו. ב"דו"ח העושר העולמי", התוצאות הראו כי 71% מהמשתתפים העשירים השקיעו בנכסים דיגיטליים. הנכסים המושקעים כוללים קריפטו, אסימונים שאינם ניתנים לתחליף (NFTs) וקרנות סל הנסחרות בבורסה (ETFs).

באותו חודש, דו"ח של חברת המחקר Blockware Intelligence הראה כי אימוץ ביטקוין (BTC) עשוי לעלות על שיעור האימוץ של מוצרים ופלטפורמות טכנולוגיים כגון טלפונים חכמים, אינטרנט ומדיה חברתית.

אנו לא יועצים פיננסים! יש לעשות מחקר עצמאי קודם לכן, מסחר והשקעה בקריפטו כרוך בסיכון רב!

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא