נקסו (Nexo) שוכרת את שירותיה של סיטיבנק לייעוץ ברכישות נכסים

"אנחנו נמצאים בזה ביחד" – פלטפורמת הלוואות הקריפטו Nexo מינתה את סיטיבנק לייעץ ברכישות מחברות קריפטו בחדלות פירעון.

פלטפורמת הלוואות הקריפטו נקסו (Nexo) אומרת כי המאזן החזק שלה אומר שהיא יכולה לספק נזילות במהלך הטלטלה הנוכחית בשוק על ידי רכישת הנכסים של חברות קריפטו בחדלות פירעון.

בפוסט בבלוג, נקסו (Nexo) הודיעה כי היא מקבלת בימים אלה ייעוץ מענקית הבנקאות סיטיגרופ כיצד לרכוש בצורה הטובה ביותר את הנכסים של חברות קריפטו חדלות פירעון כדי שמשקיעים יוכלו לקבל גישה לקרנות חסומות.

בשבוע שעבר אמר אנטוני טרנצ'ב, מייסד שותף ושותף מנהל ב-Nexo, לבלומברג כי התרסקות הקריפטו הנוכחית מזכירה לו את הפאניקה של 1907 – שם נאלצו מוסדות גדולים בוול סטריט לחלץ חברות חדלות פירעון:

"זה מזכיר לי, למען האמת, את הבהלה הבנקאית של 1907, שבה ג'יי.פי מורגן נאלץ להתערב ולהשקיע את הכספים שלו ואז לגייס את כל החבר'ה האלה שהיו ממסים כדי לתקן את המצב".

בפוסט בבלוג, Nexo התפארה בכך שהיא תמיד ניהלה מודל עסקי בר קיימא שלא עסק בפרקטיקות הלוואות מסוכנות, כתוצאה מכך, היא תופסת כעת עמדה של "יציבות שאין דומה לה", כלומר היא ממוקמת באופן ייחודי במקום אשר יכול לעזור לחברות נאבקות:

"מרחב הקריפטו עומד להיכנס לשלב של קונסולידציה המונית שכבר החלה כאשר השחקנים הממסים הנותרים, כמו Nexo, הביעו את נכונותם לרכוש את הנכסים של חברות עם בעיות כושר פירעון על מנת לספק נזילות מיידית ללקוחותיהם והקלה לתעשייה כולה".

הפוסט חשף כי Nexo כבר יצרה קשר עם מספר חברות קריפטו נאבקות באופן פרטי, והציעה דרכים שונות לספק סיוע בנזילות.

ב-13 ביוני הודיעה נקסו בפומבי כי היא מוכנה לרכוש חלק מההלוואות של צלזיוס, בעקבות גילויים כי פלטפורמת ההלוואות האחרת סובלת ממשבר נזילות גדול.

קשור: הסבר מלא: יצירת הכנסה פסיבית דרך דיפיי (DeFi)

באותו יום, נקסו (NEXO) צללה בכמעט 25%, וירדה לשפל שנתי חדש של 0.61 דולר למטבע כאשר החששות מהדבקה פיננסית מבוזרת כגון ה- (DeFi) המהדהד בשוק.

שלושה ימים לאחר מכן, חששות ההדבקה הוצתו מחדש כאשר חברת ההשקעות 3 Arrows Capital (3AC) לא הצליחה לעמוד בקריאות השוליים – וסבלה מהפסד של 400 מיליון דולר בפירוקים על פני מספר פוזיציות. Nexo אומרת שאין לה שום חשיפה ל-3AC.

בניגוד לחברות רבות אחרות, ל-Nexo יש נזילות של 100% כדי לעמוד בהתחייבויות החוב שלה בשווי 4.96 מיליארד דולר, לפי חברת הביקורת האמריקאית ארמנינו.

מאז הירידה הגדולה ב-13 ביוני, המחיר של NEXO התייצב ונסחר כעת ב- 0.7079 דולר, על פי נתוני TradingView.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא