מאטיק (MATIC) פוליגון קפץ מעל 20% על רקע הצטברות חזקה של לווייתנים

מאטיק (MATIC) מטבע הקריפטו הרשמי של פוליגון עשה מהלכים שקטים.

בעוד המשקיעים בשוק הקריפטו מקדישים את כל תשומת הלב לביטקוין, מאטיק (MATIC) מטבע הקריפטו הרשמי של פוליגון עושה מהלכים שקטים. ב-24 השעות האחרונות, מחיר מטבע MATIC קפץ ביותר מ-20%.

נכון לזמן כתיבת המאמר, מאטיק (MATIC) נסחר בעלייה של 21% במחיר של 0.48 דולר עם שווי שוק של 3.9 מיליארד דולר. הזינוק האחרון במחירי מטבע MATIC מגיע על רקע הצטברות משמעותית של לווייתנים בששת השבועות האחרונים. ספקית הנתונים Santiment reports:

כרישים ולווייתנים של MATIC נמצאים במגמת הצטברות די גדולה כבר כשישה שבועות. המחזיקים שנעו בין 10 אלף ל-10 מיליון מטבעות המוחזקים הוסיפו יחד 8.7% יותר לתיקים שלהם בפרק זמן זה.

פוליגון משיג אבן דרך בנייטרליות פחמנית

סיבה מרכזית נוספת מאחורי פעולת המחירים השורית של מטבע מאטיק (MATIC) יכולה להיות שרשת הבלוקצ'יין שלה פןליגון (Polygon) השיגה אבן דרך משמעותית בנייטרליות פחמנית. מוקדם יותר השבוע הודיעה פוליגון כי תשתף פעולה עם KlimaDAO כחלק מהיוזמה הסביבתית שלה.

החברה הודיעה כי רכשה זיכויי פחמן בשווי 400,000 דולר, המייצגים 104,794 טון של גזי חממה. זה שווה גם לכל חוב הפחמן של רשת פוליגון מאז הקמתה ב-2019. בהתייחסו לפיתוח, אמר המייסד השותף של פוליגון, סנדיפ נאיינוואל:

העולם שלנו עומד בפני משבר סביבתי, ותעשיית הבלוקצ'יין חייבת לעשות הרבה יותר מאשר להבטיח להפסיק את הבעיה. הגעה לניטרליות פחמנית היא צעד ראשון חשוב, אבל יש עוד עבודה לפנינו. פוליגון תוביל את הדרך ככל שהתעשייה כולה תנוע לעבר הפיכתה לחיובית נטו לסביבה.


קשור: סקירה על מטבע הקריפטו מאטיק (MATIC (Polygon ואיך לקנות

פוליגון חושפת

ביום רביעי, 22 ביוני, הודיעה פוליגון על השקת שילוב מזהה פוליגון. Polygon ID, המופעל על ידי ZK Cryptography, הוא פתרון זהות ריבונית עצמית המציע פוטנציאל עצום לממשל DAO.

עם מזהה פוליגון, משתמשים מקבלים את השליטה דרך חשיפת פרטי זהות סלקטיביים. חוץ מזה, מזהה פוליגון גם מקל על "האפשרות לבניית מוניטין פרטית לחלוטין הניתנת לאימות".

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא